Legger til litt bilder av sykkelen da jeg begynte
sykkelen:

Update 1
Lakkering:

Update 2
Fått tatt av fjøren på demperen, skal gjøres klar til lakkering neste uke om jeg får tid!
Pappa fann frem noe dem laget for lenge siden til å ta av fjører på bil, slipte dem litt ned så dem paste inn mellom fjørene

har og bestemt meg for å ha svart ramme og svingarm, så pusset ned og sparklet noe jeg ikke var fornøyd med, så blir det mest synlig lakkering i morgen!

Update 3
Idag har jeg fått grunnet og lakkert svingarmen igjen... hehe! som den er nå er den svart matt, usikker på om jeg skal ha klarlakk på den, hva sier dere?

Update 4
Begynt på å splitte motoren med tanke på ny veiv, c4 lagre og nye simringer

Fikk et lite problem da jeg kjilte clutchhuset for å få av mutteren, knakk en bit av ytterste delen.... vet ikke om det gjør noe, men skal prøve å få tak i nytt, om noen har send pm!

og som dere ser her trenger jeg ny kick aklsing da forigje eier var glad i å sveise...

må si meg veldig uheldig idag! knakk en 90 graders metall bit som skal sitte der med kickén, om noen har send pm!

den her:

Update 5
Fikk svinghjuls avdrageren fra speedoptions idag!

Her skal jeg inn med ny veiv (trim), c4 lagre og nye simringer.

Update 6
Har ikke komet med noen update i det siste nå grunnet litt dårlig økonomi og tid ikkje minst, men nå kommer det en saftig en! Fikk jo delemotoren min her for en stund siden (tok ca 2 uker fra han som sendte til jeg fikk den på grunn av at han ikke hadde tappet olje av motoren så det hadde lekket ut over hele pakka osv.... menne nok om det fikk splittet den og tatt alt av deler jeg skulle bruke så da var jeg fornøyd! legger til noen bilder her: Så etter endel ventetid igjen.... fikk jeg pakke igår!! noen som kan gjette hva det var ? hmmm C4 lager Best av alt! Doppler Endurance! alt i alt samme kvelden fikk jeg vakset blokk delen ordentlig med kall avfetning og varmt vann, ble bra Så til å sette motoren sammen! her legger jeg bare inn noen bilder, kommer ikke til å skrive noe spesielt Nytt lager ved fremdrev også Fått Doppler´n i! nye simringer må også til! Update 7 Har vert en liten tur på biltema å handla idag! hmm.... Nye baklyspærer til Tzr´n må til Vannavskiller til lakksprøyta Røre pinner også "proff" lakksprøyten til biltema, har ingen aninger om hvordan den er da jeg ikke har testet den, men skal bare brukes til litt å lakke rammen og små lakkeringsjobber Update 8 Har som sagt vert på biltema å handla litt lakk utstyr og fått lakkert endel nå i helgen! Svingarmen grunnet, glemt å ta bilde etter klarlakk osv... Demper grunnet og vips, der var fargen komet på! Lakkert bremsecalipterene bak Kappet fothvilerene på rammen, vet ikke om det kommer til å se noe bedre ut, menmen! har også pusset altfor mye... ble bare mattet ned og tatt diverse rust Så var det kommet på et strøk med lakk, dårlig kamera så ser litt bedre ut "in real life" Har som sagt brukt biltema sin "proff" lakksprøyte og synest den funker helt supert til slikt små arbeid som dette! Update 9 Hår nå fått på klarlakk på rammen, synst det ble smooth og storfornøyd så lenge det holder! noen bilder: Legg gjerne igjen en kommentar om hvordan du syntes lakkeringen ble! Update 10 Har fått lakkert demper fjøra, men ser det nå at jeg må ta det opp igjen og la det tørke sikelig før jeg prøver meg på montering! Her gjikk alt til helvette rett og slett.... må finne meg en annen metod å montere den på så jeg ikke skader fjøren, vertfall få lakken tørke 100% neste gang! Har også fått begynt så smått på montering! begynner å ta litt form nå Legg gjerne igjen en komentar! Update 11 Har fått montert litt til nå i helgen, fått på styret, speedopmeter, forstillingen forgasser og radiator + litt dill Kommer ikke til å skrive så veldig mye nå, men legger til noen bilder. Styret og det skal nytt sener når jeg får litt mere penger i kassa Legg gjerne igjen en komentar! Update 12 Fått felgene! Litt prøvemontering Frem felgen polert Bakfelgen blir tatt i morgen, må få fjernet restene av den blå rimtapen og... Vasket Tzr'n i same slengen! Legg gjerne igjen en komentar!
Dette innlegget er endret av Høyvik'n: 24 juli 2013 - 23:16
kanskje det blir lakkering av ramme ut i uken!
prøve å få lakket den i helgen