Fant dette bildet og likte det selvfølgelig, plutselig fant jeg jo ut at dette var jo ingen skuter motor, men en derbi motor!
GROMT!
Twin polini Big-Evo 2x70cc
Skrevet 02 februar 2013 - 18:22
Fant dette bildet og likte det selvfølgelig, plutselig fant jeg jo ut at dette var jo ingen skuter motor, men en derbi motor!
GROMT!
Twin polini Big-Evo 2x70cc
Retired
Skrevet 02 februar 2013 - 18:24
Snakk om sløveri, klarte ikke rense blokka engang.
Skrevet 02 februar 2013 - 18:37
Snakk om sløveri, klarte ikke rense blokka engang.
For han er jo sikkert ferdig
Retired
Skrevet 07 februar 2013 - 21:03
Speedline.dk med mange tilbud!
Kommer nye tilbud hver dag!
Eksempel
http://www.speedline...ica-s-m3212437/
http://www.speedline...15-m2712780-c0/
http://www.speedline...se-s-gi-31605e/
Sjekk ut Facebook sidene til Speedline, eller se på selve siden
Speedline.dk
TSX 66cc igjen - Toppfart = 135+km/t til nå med forgasser problemer(speedofart)
- Porta(E=209,8 I=179 T=144,9 grader, 78% eksosbredde/pr. syl. dia.) + løftet charmo 47 + nedplanet 3,4mm, 47mm topp nedplana 3,5mm 50% squishband /m 0,6mm clearance, PWK stage 6 r/t 26mm gasser #158 dyse, 1,5mm spacer, modifisert & snudd malossi A stempel, BR10ES plugg, modifisert trimreed, Yasuni R3 Short Stock. HPI Digital Innerotor tenning programmerbar /m 2 kurver, rmx 6 gir, RM80 clutch /m RM125cc clutchfjører, porta blokk.Nytt tsx Hyper prosjekt
Skrevet 07 februar 2013 - 21:19
Har de endeligt begynt å tenke på flow gjennom reedmanifoiler, var på tide folk tror alltid at størst er best og glemmer helt bort hva flow handler om, går fra en 28-30mm rundt/ovalt innsug og brekker det rett over til et firkanta fuglebur xD
Men over til topic, det begynner å komme heftige rå trimkombinasjoner! Når jeg var 16-17 så var den røde tp 75 den villeste sylinderen folk brukte den ble ofte brukt i lag med en ninjapotte og lignende
Hehe! Malossi har hatt den reeden ganske så lenge tror jeg
Det begynner å komme endel ja! Men til gjengjeld er interessen lavere generelt...
Kom over denne!
Retired
Skrevet 07 februar 2013 - 21:41
Hehe! Malossi har hatt den reeden ganske så lenge tror jeg
Det begynner å komme endel ja! Men til gjengjeld er interessen lavere generelt...
Kom over denne!
Spoiler
trike?
Skrevet 12 februar 2013 - 07:06
Fant dette bildet og likte det selvfølgelig, plutselig fant jeg jo ut at dette var jo ingen skuter motor, men en derbi motor!
GROMT!
Twin polini Big-Evo 2x70cc
Den kan bli passleg kvass
MT5
Skrevet 13 februar 2013 - 21:21
Noe digg til Suzuki RMX ?
Because i am a sailor !
Skrevet 13 februar 2013 - 21:32
Noe digg til Suzuki RMX ?
Disse ble tatt ut av produksjon i 2004, så tviler sterkt
Men skal se
Retired
Skrevet 14 februar 2013 - 21:28
Vilo Oxid Racing MBK Nitro 45,5 Langslagsveiv
Her har dere den nyeste langslagsveiven til Minarelli Horisontal (Aerox) motorene.
http://www.scootfast...rse-45-5mm.html
Retired
Skrevet 14 februar 2013 - 21:41
Noe til minarelli AC ? som i slider f.eks:)
MT5
Skrevet 08 mars 2013 - 19:03
Retired
Skrevet 08 mars 2013 - 19:32
uuuhuhu, diggggg!
Mvh: Santho
Custom RS Streetfight, Custom Piaggio NRG og en slitten BMW E36
"Alle har en pers å slå, men gjør du nok for å slå din"
Skrevet 09 mars 2013 - 20:43
Retired
Skrevet 12 mars 2013 - 00:21
Etter X-antall timer med roting på diverse utenlandske forum, har jeg kommet med endel info om R4!
Fra utviklerne hos Yasuni kommer det nye Yasuni R4!
Mye info er ikke sluppet enda, dette er fordi R4 treffer utvalgte butikk i slutten av Mars / april. (bekreftet av Yasuni)
Foreløpig er det bare laget til Derbi, men versjoner til Am6 og skuter er underveis.
R4 kommer bare til å være tilgjengelig i ''black edition'', med Svart lyddemper.
Utviklingen av R4 har vært et tett samarbeid mellom Maxiscoot sin MXS racing avdeling. (skaperne bak MXS sylinderen jeg tidligere skrev om)
Yasuni R4 er beregnet til såkalte ''big-bore'' kit, fra 80-95cc, og skal matche fint med 2fast, Polini Big Evolution Bidalot Racing Factory Stage6 R / T eller MXS GP90.
Yasuni pottene er jo kjent for å være ganske så '''universale'' og jeg ser ingen grunn til å tro noe annet om R4 i den sammenheng.
Som sagt ble R4 utviklet sammen med MXS Racing teamet, og er derfor tilpasset egenskapene til MXS GP90 sylinderen,
Men igjen skal den være veldig universal og passe mye 80-95cc kit.
Yasuni valgte å utvikle R4 på utgangspunkt i Derbi, og man må vente et par måneder før det kommer til andre.
Ikke sikker, men tror kanskje den røde er Yasuni R3?
Dette anlegget skal matche MOST 90, Scr RL90, Voca Big Bore 90, 90 MXS, Bidalot 88/94.
Prisen kommer til å ligge på rundt 350€, noe som tilsvarer 2600 kr + toll på 25% + frakt Vil tippe det koster rundt 3 000,- å få hjem.
Marinius out!
Retired
Skrevet 12 mars 2013 - 15:39
Par stemningsbilder fra Stage6 Open Day Italien Ottobiano 2013
'
Retired
Skrevet 19 mars 2013 - 14:32
Heftige opsett de bruker her! Hadde egentlig vært tøft og hatt en scooter vedsiden av, som var lagt en del penger i på motor
Skrevet 25 mars 2013 - 18:30
Flere bilder av Yasuni R4 sluppet og Yasuni har begynt å shippe ut fra fabrikkene!
Exhaust YASUNI R4 developed in cooperation with MXS Racing, Photos taken on 02/03/2013 at MXS Garage Foto © Rich Serra - www.rich-serra.de
Retired
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere