Erfaring med SCOOTFAST store..?
•
Skrevet 21 mars 2013 - 10:13
Da er BIDALOT 94ccm bestilt......og betalt, kommer med Toll på ca kr 6500,-..!
Detta blir FETT..!
Kommer etterhvert med en tilbakemelding ang behandlingen av/på e-post, sending og pakking i fra Scootfast store..!
- Roxxi, santho96, MeganRox og en annen liker dette
•
Skrevet 21 mars 2013 - 14:26
--------------------------------
Detta blir FETT..!
Kommer etterhvert med en tilbakemelding ang behandlingen av/på e-post, sending og pakking i fra Scootfast store..!
Gleder meg til å høre hvordan denna blir! handla alt det du linka til tidligere?
MT5
•
Skrevet 21 mars 2013 - 14:48
--------------------------------
Detta blir FETT..!
aaaahh dette blir FETT, Sverre!! gleder meg til å høre dine opplevelser og erfaringer med dette kittet!
RS Prosjekt: Mjau
•
Skrevet 22 mars 2013 - 10:59
Nei, fikk bestilt selve kit't, for det var forsinkelser og lengre leveringstid på clutch og lagrene.....Men jeg finner jo såklart løsninger på det og, så det blir ikkeno problem det..!Gleder meg til å høre hvordan denna blir! handla alt det du linka til tidligere?
Sendte mail om at jeg vil ha ting på Engelsk, så får vi se da..!
Betalingen har da kommet fram, og alt er under behandling, sendes snart..!
Jeg har IKKE hørt om noen andre i Norge som har og/eller kjører rundt på no BIDALOT 94ccm......så det her blir nok rimeling HEFTIG i forhold til det meste..!
Og VANNVITTIG KUULT..!
- MeganRox liker dette
•
Skrevet 22 mars 2013 - 11:09
Nei, fikk bestilt selve kit't, for det var forsinkelser og lengre leveringstid på clutch og lagrene.....Men jeg finner jo såklart løsninger på det og, så det blir ikkeno problem det..!
Sendte mail om at jeg vil ha ting på Engelsk, så får vi se da..!
Betalingen har da kommet fram, og alt er under behandling, sendes snart..!
Jeg har IKKE hørt om noen andre i Norge som har og/eller kjører rundt på no BIDALOT 94ccm......så det her blir nok rimeling HEFTIG i forhold til det meste..!
Og VANNVITTIG KUULT..!
Kan bli sinnsykt dette her!
•
Skrevet 22 mars 2013 - 14:01
Det ser ut som det blir sendt i dag..!
"Berusende"..!
•
Skrevet 22 mars 2013 - 17:01
Det er IKKE tråden min, men det er tråden VÅRES..!Kanskje jeg skal bestille min første sylinder her
Noen dere kunne anbefalt til Hebo titan med et greit bunndrag? Sliter med at den originale sylinderen drar utrolig dårlig på lavt turtall.
Ikke for å stjele tråden din eller noe
Edit: helst under 2000kr, må jo ha veiv, evnt. forgasser osv.
•
Skrevet 22 mars 2013 - 17:01
Dette emnet har blitt flyttet fra "Kjøretøy → Moped → Generelt" til "Andre forum → Forhandlere".
Retired
•
Skrevet 22 mars 2013 - 19:31
Her skal det diskuteres scootfast.net, ikke hebo titan. Next man med off-topic = warn.
Å kjøre Hyundai er det samme som å pula ein kompis i ræva. Det er sikkert godt, men man gjer da bare ikkje!
•
Skrevet 27 mars 2013 - 10:17
Fikk nå opp i status feltet ang best, at ordren er : Fullført.....og fikk da også et sporingsnr..!
Det ser ut som det blir sendt i dag..!
"Berusende"..!
Fått pakka?

Suzuki Zr-50Sk oppussing Carbon Edition <------ Trykkbar
Køyretøy: Suzuki Zr 50Sk Carbon Edition, Yamaha et340, Aebi Bucher 2600, Suzuki King Quad 700, Massey Furgeson "Gråtass", Kina cross
X-køyretøy: Volvo 240 (Savn)
•
Skrevet 28 mars 2013 - 15:06
Nix.....kom til Oslo i går, ligger til fortolling..!
Fått pakka?
Scootfast leverte tvert, med en gang penga kom inn på deres konto, men pakka brukte nesten 5 døgn på å nå Oslo..!
Dette innlegget er endret av MrFIXT: 28 mars 2013 - 15:13
•
Skrevet 28 mars 2013 - 16:49
Nix.....kom til Oslo i går, ligger til fortolling..!
Scootfast leverte tvert, med en gang penga kom inn på deres konto, men pakka brukte nesten 5 døgn på å nå Oslo..!
Blir spennende dette!

Suzuki Zr-50Sk oppussing Carbon Edition <------ Trykkbar
Køyretøy: Suzuki Zr 50Sk Carbon Edition, Yamaha et340, Aebi Bucher 2600, Suzuki King Quad 700, Massey Furgeson "Gråtass", Kina cross
X-køyretøy: Volvo 240 (Savn)
•
Skrevet 09 april 2013 - 20:58
Men som sagt : BRA SJAPPE..!
Dette innlegget er endret av MrFIXT: 09 april 2013 - 21:05
•
Skrevet 09 april 2013 - 21:17
Scootfast store er en bra, rask og pålitelig sjappe....bra pakka, det eneste jeg IKKE var fornøyd med var at dem sendte ikke med noen reklameeffekter, stickers el, enda jeg skreiv at jeg ønska det..!
Bilder av delene dine?;D
MT5
•
Skrevet 09 april 2013 - 21:55
Scootfast store er en bra, rask og pålitelig sjappe....bra pakka, det eneste jeg IKKE var fornøyd med var at dem sendte ikke med noen reklameeffekter, stickers el, enda jeg skreiv at jeg ønska det..!
Hmm.. Jeg fikk 7-10 sticers med uten å spør jeg 2-3 av dem var reklame for dem selv! Resten var Scr, malossi og polini om jeg husker rett
•
Skrevet 10 april 2013 - 13:09
Det ligger bilde på en av de siste sidene i Derbi prosjektet (PataNegra XL) ti Santho96..!Bilder av delene dine?;D
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere