x4!

Nytt prosjektsystem
•
Skrevet 08 mai 2013 - 16:01
•
Skrevet 08 mai 2013 - 19:12
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
•
Skrevet 08 mai 2013 - 19:26
Såså, gi systemet en sjanse.. Nøyaktig hva er dårlig med det? Hva må forbedres?
har gjort det, og syntes det er nok
er vanskelig og forklare, men det blir bare helt vilt rotete syntes nå jeg
•
Skrevet 08 mai 2013 - 19:45
Jeg tviler på at jeg er den eneste som liker det at hver update blir et nytt innlegg, og at kommentarene følger hvert innlegg. Folk som følger prosjektet vil jo få en mye bedre flyt på den måten.
Systemet er somsagt umodifisert, så vi trenger feedback for å forbedre det

Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
•
Skrevet 08 mai 2013 - 21:30

Dette innlegget er endret av Ådne95: 08 mai 2013 - 22:47
1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
•
Skrevet 08 mai 2013 - 21:53
Ser ikke helt hvorfor man ikke bare kan bruke det gode gamle prosjekt systemet jeg men syns blogg systemet er uoversiktlig og vanskelig å finne fram
Volvo 855 2.5
Rieju Mrx prosjekt, Aprilia Sx worklog, X Peugeot Xr6 prosjekt X Honda mt5, Sonik scooter
•
Skrevet 08 mai 2013 - 22:02
Ser ikke helt hvorfor man ikke bare kan bruke det gode gamle prosjekt systemet jeg men
syns blogg systemet er uoversiktlig og vanskelig å finne fram
x2
•
Skrevet 08 mai 2013 - 22:25
stemmer for det gamle jeg og.. er liksom ikke helt som det skal vere bloggsystemet
Honda NSR Malossi 180 Keihin 36mm Jollymoto SP FP bokser # 14/36 dreving = Fort nok. PROSJEKTET <--- Trykk
SMC Mistral Athena Sport 70cc Turbokit effektanlegg BLIR MEIR
•
Skrevet 08 mai 2013 - 22:58
- Håkon123 og Rolf Sørensen liker dette
•
Skrevet 08 mai 2013 - 23:10
vanskelig å følge med på prosjekter, vanskelig å finne fram blant prosjekter, når du leser gjennom blir det jævli uoversiktlig ! etter min mening hadde det vært bedre om det var ett førsteinlegg, introduksjon osv for eksempel, og så at hvert inlegg under tok mye mindre plass. bare en overskrift og kort forklaring elns, og så må man trykke for å komme inn på inlegget!
prøvde å ha updatene/inlegga mine i spoilere, syns det ble endel bedre sånn
men det er jo bare meg
Tja, jeg har et annet system liggende som kan gjøre nettopp dette. At du har kun en førstepost og deretter bare kommentarer under. Det krever en del arbeid, men går jo ann å prøve Det støtter også en skikkelig kategorisering av de ulike prosjekttypene.
ENIG...kjør på med det gamle, og jeg fatter IKKE poenget med å forandre på noe som vi brukere LIKER, og som FUNKER..!
Har dere hatt så mange andre alternativ? Det første og enkleste er ikke alltid det beste. Det må da være lov å utvikle litt. Ingen som har sperret det gamle systemet heller.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
•
Skrevet 08 mai 2013 - 23:45
Tja, jeg har et annet system liggende som kan gjøre nettopp dette. At du har kun en førstepost og deretter bare kommentarer under. Det krever en del arbeid, men går jo ann å prøve
Det støtter også en skikkelig kategorisering av de ulike prosjekttypene.
Har dere hatt så mange andre alternativ?
Det første og enkleste er ikke alltid det beste. Det må da være lov å utvikle litt. Ingen som har sperret det gamle systemet heller.
er bare og fyre på med nye ting, så lenge du ikke tar vekk det gamle systemet
Honda NSR Malossi 180 Keihin 36mm Jollymoto SP FP bokser # 14/36 dreving = Fort nok. PROSJEKTET <--- Trykk
SMC Mistral Athena Sport 70cc Turbokit effektanlegg BLIR MEIR
•
Skrevet 09 mai 2013 - 00:04
Tja, jeg har et annet system liggende som kan gjøre nettopp dette. At du har kun en førstepost og deretter bare kommentarer under. Det krever en del arbeid, men går jo ann å prøve
Det støtter også en skikkelig kategorisering av de ulike prosjekttypene.
Har dere hatt så mange andre alternativ?
Det første og enkleste er ikke alltid det beste. Det må da være lov å utvikle litt. Ingen som har sperret det gamle systemet heller.
greit nok at forumet skal "revulusjoneres", men det gamle prosjektsystemet fungerer godt nok for oss brukere hvertfall!
ingen som klagde på det sånn det var før, og var mye greiere å bare bla seg ned og se alle prosjektene.. det nye blir så mye rot og styr osv. ja, jeg har prøvd det ut og følgt med over lengre tid, men blir ikke komfortabel.
og når flere aktive brukere har samme mening om at det gamle ikke trenger å forbedres, så er det kanskje en grunn for det.
kanskje noen liker det nye, men flere liker det gamle! (hvertfall hva folk gir uttrykk for)
Syns heller den nye prosjektdelen skal fjernes, og at den gamle fortsetter sin gooode historie
•
Skrevet 09 mai 2013 - 00:24
om den gamle skal beholdes, gjør så det er OBLIGATORISK med spoiler for hver update, og at man har updates i førsteposten, gjør alt så mye lettere!
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
•
Skrevet 09 mai 2013 - 00:34
sku gått ann å lagt en "kode", f eks [førstepost] *update* [/førstepost]om den gamle skal beholdes, gjør så det er OBLIGATORISK med spoiler for hver update, og at man har updates i førsteposten, gjør alt så mye lettere!
og alt som blir skrevet i disse kommer automatisk på rekke og rad i førsteposten
•
Skrevet 09 mai 2013 - 09:30
Her har vi grunnen til at jeg vil prøve ut andre løsninger. Det er ikke mulig å sette noen sperrer på det gamle systemet, slik at alle prosjektene blir like oversiktlige. Selv om mange brukere her er finke til å lage gode og oversiktlige prosjekttråder er det ikke dermed sagt at alle gjør det. Om vi hadde et slags system der et slikt oppsett hadde vært obligatorisk hadde alle prosjektene sett like bra ut, eller ihvertfall bedre ut. Idag blir bare nye brukere kjeftet på når de forsøker å lage et prosjekt, fordi de gjør feil i forhold til hva "veteranene" her gjør, ikke sant?om den gamle skal beholdes, gjør så det er OBLIGATORISK med spoiler for hver update, og at man har updates i førsteposten, gjør alt så mye lettere!

Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
•
Skrevet 09 mai 2013 - 10:32
nettopp, heilt enig ! men som sagt så blir nye prosjektsystemet rotete, holder fast på det jeg skreiv tidligere. så folk må klikke seg inn på hvert inlegg for å se updaten
1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
•
Skrevet 19 mai 2013 - 22:39
Et nytt prosjektsystem er snart klar for testing. Dette har lik kategorisering som før. Det vil si; Moped (cross/sm, racing), scooter, veteran, lett-mc osv. Hvert enkelt prosjekt har en førstepost, og deretter kommentarer under. x antall kommentarer rett under førsteposten, deretter sideinndeling av kommentarene. Førsteposten vil dermed alltid være på siden, uansett hvilken side du er på kommentarene. Mer om dette når systemet er klart.
Nå mangler det bare litt oversettelse. Deretter vil det åpnes til testing, før vi tilslutt tar en avstemming over hvilket system vi skal bruke videre. Det som taper blir fjernet
- Ådne95 liker dette
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere