Gå til innhold

Bilde

VIP-medlemskap og annonseavgift

vip rabatt mc-deler gratis

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
191 innlegg i dette emnet

#181 vatnekakk

vatnekakk

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 148 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Honda Rebel 125, Peugeot VivaCity, Suzuki TS-X
Garage Garasje

Skrevet 27 juli 2013 - 08:30

Jeg har vært på MopedPortalen siden 2010, og sett mange opp og ned turer, men her er den største nedturen.
For det første er det idiotisk å ta betaling for en annonse på et forum! Dette er ikke noe annonseside som folk flest går på når de skal kjøpe ny moped.
Men jeg blir å bruke et eksempel her, og det er tidsbegrensing for chat på forumet:

1. Tenk å ta seg betalt, for å kunne chatte fortere på et forum? hva i F ?
2. Er det ikke satt tidsbegrensning på chat for å gjøre dette til et bedre og mere ballansert forum? så hvorfor ødelegger dere det, ved å gi VIP-folkene lov til det motsatte?

Nei MopedPortalen bør handle mere om likestilling for alle, og ikke hvem som har kjøpt seg VIP-adgang, og hvem som ikke har kjøpt det.
Another setback for this forum! Just what we needed! haha, jesus.

EDIT: Også må jeg si, det her er FØRSTE gangen, jepp helt serriøst første gangen jeg har sett at en nettside har  15 sek mellom hvert tillatt søk.
Og på toppen av kransekaken, tar dere betalt for å fjerne denne funksjonen! hahah, jeg boikotter hele driten. Jeg er for donasjoner, men ikke sett begrensninger på brukere uten VIP. Now I shall await the shitstorm headed towards me

Om eg ikkje tar feil så har begrensingene på brukere uten VIP alltid vert, At MP tar betaling for annonsene var vell litt for å "rydde" opp..? Tanken var god :)) slipper 1 annonse for hver del osv..
Ser ikkje noke gale med systemet som MP har nå :) betaler gjerne 250kr året for hovedsaklig rabatten på mc-deler :)

Etter mine erfaringer på nettforum så har di fleste eit system som skiller betalingsbrukere og gratisbrukere, oftast så har gratisbrukerene noen begrensinger som betalingsbrukerene ikkje har :)

Min meining :)

Honda Rebel 125
Suzuki tsx

yamaha tzr

Peugeot vivacity
Ja eg er dysletiker -.-

#182 asgeir95

asgeir95

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 807 Innlegg:

Skrevet 27 juli 2013 - 09:11

Jeg har vært på MopedPortalen siden 2010, og sett mange opp og ned turer, men her er den største nedturen.
For det første er det idiotisk å ta betaling for en annonse på et forum! Dette er ikke noe annonseside som folk flest går på når de skal kjøpe ny moped.
Men jeg blir å bruke et eksempel her, og det er tidsbegrensing for chat på forumet:

1. Tenk å ta seg betalt, for å kunne chatte fortere på et forum? hva i F ?
2. Er det ikke satt tidsbegrensning på chat for å gjøre dette til et bedre og mere ballansert forum? så hvorfor ødelegger dere det, ved å gi VIP-folkene lov til det motsatte?

Nei MopedPortalen bør handle mere om likestilling for alle, og ikke hvem som har kjøpt seg VIP-adgang, og hvem som ikke har kjøpt det.
Another setback for this forum! Just what we needed! haha, jesus.

EDIT: Også må jeg si, det her er FØRSTE gangen, jepp helt serriøst første gangen jeg har sett at en nettside har  15 sek mellom hvert tillatt søk.
Og på toppen av kransekaken, tar dere betalt for å fjerne denne funksjonen! hahah, jeg boikotter hele driten. Jeg er for donasjoner, men ikke sett begrensninger på brukere uten VIP. Now I shall await the shitstorm headed towards me

Begrensninge har vært der hele tiden. De blil bare fjernet for de som velger å bli vip.
Så må du også huske på at man får 10% rabatt på deler hos mc-deler. Kjøp deler til 2500,- og vips, så har du tjent inn igjen de pengene det koster for å vær vip, pluss at du støtter fremgang og utvikling til forumet.
  • vatnekakk liker dette

´01 VW Passat 3BG 1,9 TDI
´00 Suzuki GSX750F
´85 Suzuki TS250X - Pjaske sykkelen

#183 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 403 Innlegg:
  • Yrke:Avdelingsleder
  • Kjøretøy:BMW G05 45e, KTM 640 LC4
Garage Garasje

Skrevet 27 juli 2013 - 17:34

De begrensningene har vert for alle, er bare at de fjernes noe for de som er vip, slutt å grin :p

Jepp, bruker-gruppen er uforandret.

Og de to sperrene som ble nevnt er, og har alltid vært der for å hindre spam.

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

If it ain't broken, don't fix it!

#184 Nyheim

Nyheim

Aka Foxy

• Moderator
  • 2 304 Innlegg:
  • Yrke:Offshore - Oljeplattform
  • Kjøretøy:Yamaha DT50x 09, Yamaha DT50r 07, KTM Bora 50

Skrevet 28 juli 2013 - 01:46

Om eg ikkje tar feil så har begrensingene på brukere uten VIP alltid vert, At MP tar betaling for annonsene var vell litt for å "rydde" opp..? Tanken var god :)) slipper 1 annonse for hver del osv..
Ser ikkje noke gale med systemet som MP har nå :) betaler gjerne 250kr året for hovedsaklig rabatten på mc-deler :)

Etter mine erfaringer på nettforum så har di fleste eit system som skiller betalingsbrukere og gratisbrukere, oftast så har gratisbrukerene noen begrensinger som betalingsbrukerene ikkje har :)

Min meining :)

Begrensninge har vært der hele tiden. De blil bare fjernet for de som velger å bli vip.
Så må du også huske på at man får 10% rabatt på deler hos mc-deler. Kjøp deler til 2500,- og vips, så har du tjent inn igjen de pengene det koster for å vær vip, pluss at du støtter fremgang og utvikling til forumet.

Nei, har aldri vært restriksjoner på søketiden, ikke før den nye søkemotoren ble introdusert. 

Moped: '09 Yamaha DT50x | '07 Yamaha DT50r '86 KTM Bora 50

Tung MC: '19 Suzuki GSX S750 | '99 Honda Hornet 600

#185 Oen

Oen

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 573 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2013 - 02:11

Tenker på ett VIP-medlemskap, verdt det?

Følg mitt prosjekt her - Yamaha DT 70cc Rockstar Edition

#186 Ådne95

Ådne95

Årets lett-mc 2012

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 6 284 Innlegg:
  • Yrke:Ungkar og spellemann
  • Kjøretøy:'98 NSR, GSX1100EF, '81 GSX1100E, '08 BMW e92 320d
Garage Garasje

Skrevet 28 juli 2013 - 08:09

Hvis du kjøper mye på mc - deler så ja! :) ska ingenting te at det blir over 2500 i løpet av ett år :p

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Beta

1998 Honda NSR 125 - Prosjekt      |      '85 GSX1100EF  &  '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter)      |      2008 BMW 320d Coupé 

#187 malossi

malossi

Gullsvein

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 163 Innlegg:
  • Yrke:Dreng
  • Kjøretøy:Caravelle
Garage Garasje

Skrevet 28 juli 2013 - 11:30

Absolutt, 250,- er småpenger. Selvfølgelig rabatten på MC-Deler, men også gratis annonsering, og ikke minst tilgang til det gamle arkivet.

#188 Oen

Oen

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 573 Innlegg:

Skrevet 28 juli 2013 - 14:00

Tenk på å kjøpe det siden det ble lansert. Har fristet mer og mer i senere tid.. Så, blir nok VIP i snareste fremtid!  :wub

• malossi liker dette

Følg mitt prosjekt her - Yamaha DT 70cc Rockstar Edition

#189 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 403 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 01 august 2013 - 20:22

Nei, har aldri vært restriksjoner på søketiden, ikke før den nye søkemotoren ble introdusert. 

Google-søkemotoren hadde ikke sperre nei. Men den gamle fulltext-søkemotoren hadde samme sperre som nå.

Men siden vi har gått over til ny og mer effektiv søkemotor, endret jeg sperren til 3 sek for vanlige brukere.

Samtidig endret jeg minste søkeord til kun 2 tegn. Siden flere har ønsket det også :)

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

#190 Alekshansen

Alekshansen

MP-Fritids

• Moderator
  • 4 349 Innlegg:
  • Yrke:Bilmekanikerlærling
  • Kjøretøy:Mercedes 190e, Vespa pk 50 1995
Garage Garasje

Skrevet 03 august 2013 - 20:01

med tanke på dette med ønskes kjøpt og gis bort annonser, kunne du ikke lagd en egen "tråd" der folk kan etterlyse/gi bort ting? :) som en midlertidig løsning ;)

Dette innlegget er endret av Alekshansen: 03 august 2013 - 20:01

• Ådne95 liker dette

rmx'en :D oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en :D
X'en! :D 

jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww

#191 isakrapp

isakrapp

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 687 Innlegg:
  • Yrke:Lakkerer
  • Kjøretøy:Mazda Mx5 NA. Mazda 626 rat.Piaggio nrg AC.
Garage Garasje

Skrevet 09 januar 2014 - 23:29

Har prøvd flere ganger nå men paypaln vil ikke bruke kortet mitt...
Har handla endel på ebay med kortet å funka fjell da .
Men kan prøve engang på pc lmorgen.

HAR EN PIAGGIO NRG AC SOM SELGES I DELER. ALT GÅR BILLIG/GIBORTPRIS. HELST TA HELE DRITTEN XD

#192 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 403 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 13 januar 2014 - 21:26

Romjulssalget fortsetter, 33% på annonser, så prisen er fortsatt kun 10 kr per annonse. Dette blir også prisen videre :)

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

Andre emner som også har følgende stikkord: vip, rabatt, mc-deler, gratis

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere