Om du "følger" prosjektet vil du få varsel ved nye kommentarer (om du har aktivert det). Men ja, jeg kan se litt på muligheten rundt å få en varsel ved sitering av kommentarerfår man ikke varsel når noen kommenterer/ quoter i kommentarene der?

Skrevet 22 mai 2013 - 19:30
Om du "følger" prosjektet vil du få varsel ved nye kommentarer (om du har aktivert det). Men ja, jeg kan se litt på muligheten rundt å få en varsel ved sitering av kommentarerfår man ikke varsel når noen kommenterer/ quoter i kommentarene der?
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
If it ain't broken, don't fix it!
Skrevet 22 mai 2013 - 19:33
prøvde å legge til litt i siste update nå, men spoilerene forsvant igjen
står bare "Spoiler" der jeg skreiv "[spoiler]", og er borte
og pleier å bruke kodeformat ja... kan det være pc'n min som er på syretripp ? ville ikke vert første gangen i så fall
har nå kommet fram te at hver gang jeg endrer posten, forsvinner spoilernebegynner å bli smålei av å skrive [spoiler] [/spoiler) nå :p
1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
Skrevet 23 mai 2013 - 16:51
KONGE at førsteposten følger med sidene bakover det har eg savna lenge
eg har en ekkel tendens til å bare trykke på siste siden når eg er inne å ser på prosjekter
DementedX Tuning
Aktive prosjekter(trykkbare): TWINRAR.AM6 CBR600
Xprosjekter(trykkbare): Senda KX125 Furia DTR PbStunt RM125 TSX stunt 242gt 5.7l Feit Pb TSX KTM edit DTRstunt NoHope 2.RM125 190E MT5 stunt APRILIA RS 154 TP86 Furia 1.Tsx CPI HUSSAR C180 VFR400nc30 TP86FuriaV2.0
Skrevet 23 mai 2013 - 17:27
Jepp, nettopp derfor jeg syns at dette systemet passer for prosjekter Det gjør det hele mye mer oversiktlig, og enklere å følge med på. Liker også spesielt godt varselen du får når prosjektet blir oppdater/endret, om du følger det.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 23 mai 2013 - 17:43
Jepp, nettopp derfor jeg syns at dette systemet passer for prosjekter
Det gjør det hele mye mer oversiktlig, og enklere å følge med på. Liker også spesielt godt varselen du får når prosjektet blir oppdater/endret, om du følger det.
Savner at den havner i "mine innlegg" da :/
DementedX Tuning
Xprosjekter(trykkbare): Senda KX125 Furia DTR PbStunt RM125 TSX stunt 242gt 5.7l Feit Pb TSX KTM edit DTRstunt NoHope 2.RM125 190E MT5 stunt APRILIA RS 154 TP86 Furia 1.Tsx CPI HUSSAR C180 VFR400nc30 TP86FuriaV2.0
Skrevet 23 mai 2013 - 18:04
Om du går inn på "Mine innlegg" og ser i menyen til venstre, kan du enkelt klikke på "Prosjekter v2.0" og se dine innlegg der. Du kan også velge mellom prosjekter og kommentarer.
Denne kan jeg selvfølgelig lage en snarvei til i prosjektsystemet, slik at det blir litt færre klikk
Eller kanskje gjøre "Mine innlegg" knappen applikasjonsbasert? Slik at om du er inne på prosjekter og klikker på "Mine innlegg" så vil den vise dine innlegg i prosjekter, og om du er på forumet og klikker på den så vil den vise dine innlegg på forumet. Høres det bedre ut?
Edit:
Endret "Mine innlegg" knappen til å være applikasjonbasert. Nå viser den dine innlegg i den applikasjonen du er i når du klikker på den. Er du på forumet viser den dine foruminnlegg, som normalt. Er du i prosjekter viser den dine prosjekter. Er du i kjøp og salg viser den dine annonser. Er du i garasjen viser den dine kjøretøy, osv Test den ut og rapporter eventuelle feil.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 23 mai 2013 - 18:08
Eg er med nå var nok bare eg som overså det på venstresiden
applikasjonen ser ut til å virke fint her btw
DementedX Tuning
Skrevet 23 mai 2013 - 18:41
Skrevet 24 mai 2013 - 12:39
Jeg har ingen kontroll over hva som kan vises i Tapatalk. Weezel står registrert som eier av dette forumet hos Tapatalk, så jeg kan ikke gjøre noen endringer der.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 26 mai 2013 - 12:00
Vil at alle tar seg en tur innom http://www.mopedport...ha-dt125x-2006/, syns det var et enkelt, men pent oppbygd prosjekt som viser hvor oversiktlig det kan bli i det nye prosjektsystemet
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 26 mai 2013 - 12:24
står bare "Spoiler" der jeg skreiv "[spoiler]", og [/"spoiler"] er borte
og pleier å bruke kodeformat ja... kan det være pc'n min som er på syretripp ? ville ikke vert første gangen i så fall
har nå kommet fram te at hver gang jeg endrer posten, forsvinner spoilernebegynner å bli smålei av å skrive [spoiler] [/spoiler) nå :p
Dette innlegget er endret av Ådne95: 26 mai 2013 - 12:25
1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
Skrevet 26 mai 2013 - 22:10
Prøv med "BBcode mode" deaktivert da, altså slik den er til vanlig. Jeg har absolutt ingen problemer med den, og det er ikke noe galt med selve prosjektsystemet.
Om det fortsatt ikke funker så prøv å slett all nettleserdata, og/eller oppdater nettleseren din, om den ikke er det allerede :)
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 26 mai 2013 - 22:15
Prøv med "BBcode mode" deaktivert da, altså slik den er til vanlig. Jeg har absolutt ingen problemer med den, og det er ikke noe galt med selve prosjektsystemet.
Om det fortsatt ikke funker så prøv å slett all nettleserdata, og/eller oppdater nettleseren din, om den ikke er det allerede
har prøvd det og ja, mange ganger ska prøve annen pc og annen nettleser når jeg får tid
Skrevet 28 mai 2013 - 11:15
Om det fortsatt ikke funker så prøv å slett all nettleserdata, og/eller oppdater nettleseren din, om den ikke er det allerede :)
har prøvd det og ja, mange ganger :p ska prøve annen pc og annen nettleser når jeg får tid :D
Det samme skjer hos meg :/ drit irriterende :(
edit: det virker som om spoilerene blir værende om det er i et innlegg og ikke førsteposten.. ellers så er det noe med bildene som føkker det opp..
Så en annen ting, hvordan får eg frem slik fremvisning av YT videoer i prosjekter v2?
Dette innlegget er endret av dementedx: 28 mai 2013 - 11:48
DementedX Tuning
Skrevet 28 mai 2013 - 13:02
Filmer skal nå fungere i prosjekter også
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 29 mai 2013 - 22:01
For de av dere som vil ta prosjektet ett steg videre kan dette systemet tilby enda en ting, nemlig sideinndeling/kategorisering av førsteposten.
Plasserer du denne BBkoden i førsteposten din, vil alt etter bli plassert på en ny side. Legger du til enda en, senere i teksten, vil innholdet etter den havne på en side nummer tre, osv..
[pagebreak]
Ikke bruk [/pagebreak] på slutten! Den neste [pagebreak] vil "stoppe" den forrige og plassere videre innhold på en ny side igjen.
Ønsker du å gi hver side en overskrift, kan du bruke følgende kode rett etter pagebreak-koden.
[pagetitle="Din sidetittel"]
Hermetegnene må også brukes.
Sideinndelingen, med dine egendefinerte titler vil havne i en liste i en boks i margen til høyre. Der kan du enkelt klikke på den siden du vil gå til.
Alt dette er illustrert i mitt testprosjekt: http://www.mopedport...7-testprosjekt/
Det må nevnes at editoren hater denne funksjonen, så i nåværende versjon vil sideinndelingen forsvinne for hver endring. Utvikleren er varslet om problemet.
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
Skrevet 29 mai 2013 - 22:04
Skrevet 29 mai 2013 - 22:09
Da klager jeg til utvikleren om det også! Må sies at han hater editoren til IP.Board. Den blir derfor beskyldt for de fleste av feilene som oppstår i denne applikasjonen. Hvorvidt det er sant eller ikke har jeg ingen kunnskap om, men vi har jo ikke slike problemer på selve forumet...?
Mvh.
Karl-Erik Sæbønes
(OO (|||)(|||) OO)
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere