her er KE20'en eg kjøpte meg i dag reise heilt til Jessheim for å hente den , for å så finne ut at den var ganske rusta så fikk pruta ned litt da, betalte bare 1 000 mere en vrakpant , hehe
rollan har ein 1,2 liter motor med litt få hester i , nok til å spinne på grus men fortsatt litt lite... men men
planlegger å lage den litt "rally aktig"
skal prøve å legge updates i førstepost for å få de mere ryddig
Updates:
Kjøp av bil 26.07.13
Spoiler
bilen lasta på henger
fint interiør ,bortsett fra førersetet og litt smådetaljer her og der,+ førervinduet er "defekt" det ruller seg ikkje opp eller ned...
avlasting heime
første prøvetur
Lakk av småting 26.07.13
Spoiler
litt kjedlig her, bare eit polert toppdeksel..
lakka luftfilterboksen raud
lakka ofså radiatorlokke raudt.. men ... eit anna merke lakk.. raud og raud... meir oransje spør du meg.. får vel ta det att ei gong
+ lakka viftedekselet svart att
sammenligning av corolla og crown...
sååå tok eg av panseret og pussa ned og lakka svart... og bare la på no slike "fester" ..... får sjå om eg vil ha slike eller kva eg gjer...
thihi
og det var det eg rakk i dag
Peng på korte 27.07.2013
Spoiler
handla litt i dag da
slike
speil til å ha frampå skjermene, syns de ser tøft ut
og så skjermbreddere blir nok til at eg lager meg ein front spoiler eller no slikt får sjå
har også bytta ratt
artig å skru på panser aleine... den snille person som tok bilde var vel litt for opptatt med å ta bilde..
tok av dessa, usikker på om dei blir svarte? elelr kvite, blir kanskje litt crash med kvit rett ovefor panseret?
sitter her
tok også av de på endene av grillen og pussa ned, har ikkje meire lakk så må vente litt med å lakke
mangler den pinnen som håller oppe panseret .. inprovisasjon
blir kanskje meire bestillinger utover kvelden
og så ein video om åssen rollan blir behandla...
sliping 28.07.13
Spoiler
har bynt å slipe ned sparkel helvete som ein eller anan har hatt på
+ rust i kanala... litt å ta tak i her ja...
meire pussing og fargevelg? 31.07.13
Spoiler
lakka litt
fått av grillen og pussa ned mye av bilen
jævla lyst til å lage bilen slik elelr noe i den duren...
men er jo også så fin i oranjse
noen meninger?
pakketid 3.08.13
Spoiler
2 pakker med klistremerker og ei med stator plate til cube, og ei med skjermspeil te corollan fant seinere einda ei pakke med klsitremerker i postkassa
preøvepåteiping
fant også ein haug med sleke
dada, har 2x av alt så alt blir likt på andre sida, blri sikekrt ikkje akkuratt slik som eg har teipa det på her etter eg har lakka, vart litt uorganisert... skal også ha på litt anna stort
har også fått pussa ned meire, men mangler grunning ... :/
får håpe skjermbreiddera og skvettlappa kommer snart, sikekrt no anna drit e har bestilt som e har glømt også
(vondt i hue så sikkert fult i dumme skrivefeil)
LATE MEG HAR IKKJE GIDDI OPDATERE HER I SPOILER MEN LENGRE FRAMME PROSJEKTET
Handleliste/planer
Planer
-skjerbreddere bestilt
-felg
-kanskje senk
-store skvettlapper bestilt
-ekstralys
-fjerne rust ( litt iallefall , haha)
-lakke.... entel hellakk eller så blir det rallylook med klistremerker osv....
-speil på skjermer bestilt
-frontleppe/forntspoiler
-svart panser med eventuell toyota logo på svarta ned panseret og bestilt toyota logo
-og mye anna smått og sikkert litt som er har glømt akkuratt her og no
få på no bråere kammer og turbo så blir det fet bil
er forgasser så er drit med turbo..... vanskligere en innsprøytning , betre å enklere å sette inn større motor da... men men , blir nok ingenting av det med de første nei, blir vel å få vekk rust som er førsteprioriterten
noen som har tips til kva som hadde sett bra ut når eg vil ha rally look på den? tenker på ekstralys i gillen og no tidsrigktige klistremerker/dekaler og ein aldri så liten frontspoiler ?