Jau! Da har jeg blitt singel, og bilen er MIN!
Det blir helt nye planer, delvis hvertfall, for stort sett det meste av bilen!
Litt om bilen;
Interiøret er dårlig, brunt jævli interiør.
Anlegg skal inn, ikke noe alvorlig svært, men det skal bli litt lyd
Bilen er en LS utgave, med 1600 motor (største til modellen) 74hk ca.
Motoren gikk ikke når jeg henta den, men fattern hadde visst skrudd av toppen og plana den mens jeg og eksen var tre dager i Stockholm nå... Må virkelig si motoren imponerer meg!
Står nå på Fondmetal einzer felger på den.
Vil ha tak i bredda stålisser, 14-15" 4x100 skrik ut!
Ideèn min er å bygge den opp gradvis, med tøft stuk, brukbar motor. Blir ny brukis så fort som mulig!
Bilen skal brukes som utstillingsbil i tillegg til bruksbil. Hovedsakelig for FK Autoparts (får mye spons av han i form av deler) og Nybakken Media (media sida mi)
Den vil bli lakkert som ett gammelt slitent jagerfly alà Tomcat Silviaen
Fikk inspirasjon fra denne tråden fra oijoijsociety (bilde under)
Denne er basically det samme som audien, sett bort fra tverrstilt motor! Her ser dere hvor breit det blir med Mk1 skjermer
Slik stil på lakken
Gamle planer;
Nye planer: (Y) - Gjort/har (U) - Underveis/holder på Understell; - Golf 3 coilovers bak, evnt golf 1 om det ikke blir lavt nok(Y) - Prøve å modde til Golf Mk1 eller Mk2 bærebruer (nedre) foran. Evnt bygge egne coilovers (U) - Polyforinger i hele understellet Utseende; - 15" Bredda plåtfelger, evnt diamond racing wheels - Golf Mk1 skjermer rund'bout. Rett og slett bredding. Nærmere 2cm på hver side - Tomcat Silvia stil på lakken - Lav! - Hjemmebygd takstativ med ammoboks som oppbevaring og noe annet gammalt tral, samt kamerafester - Golf Mk1 GTI leppe foran - Muligens uten fangere - Stusser på Mk1 lykter bak - Golf Mk1 front (moddes over) Single lykter, uten emblem - Ta alt av rust (U) - Alt av "sponsor merker" blir lakkert med stenciler, armylook - Moderat soting Interiør; - Svart dashboard (Y) - Bøttestoler, Cobra Classic CS på lang sikt - Svart, eller nada gulvmatter - Skrape alt av asfaltmatter (U) - Nytt instrument, alà racing målere. Olje, Vann, Volt, Speedo, Turteller - Ikke baksete, Halvbur på lang sikt, skrudd. - Bra anlegg (MTX Thunder Triple 10", Focal 6,5" component) (Y) - Sportsratt - Flocking av dashboardet - Panelet hvor varmekontrollene osv sitter, blir lagd nytt i børsta alu. Motor & drivverk; - Engine swap, langsikt. Golf GTi motor eller 2.0L fra Audi 80 B4 - Femtrinns kasse fra nyere Audi 80 B4 - 1000ccm MC forgassere Kommer sikkert på mer etterhvert! Bilder/tidligere oppdateringer. På vei hjem fra forrige eier
Ett dekk på hengeren eksploderte 5km hjemmefra
Før coilovere kom på bak
Fint interiør ja?
Mk1 vs orginalt fjørbein
Mk1 coilovere med mer å gå på nedover
Sånn her står den per dags dato, begynner å skru den sammen neste uke! Off to rustsveising
Etter å ha studert siste bildet litt, lurer jeg på om det rett og slett kan være så enkelt som å lage nye spindler foran?
Dette innlegget er endret av incoming: 05 november 2013 - 02:13