Italy racing! har kjørt rmx med det og det var bra saker! ganske billig syllinder også
Alekshansen's Suzuki rmx!
#301 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 21:11
suzuki tsx, ktm sx 125, bmw
#302 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 21:13
Italy racing! har kjørt rmx med det og det var bra saker! ganske billig syllinder også
skal bestille fra norge, vil ha det så fort som mulig + at jeg trenger noe andre deler som jeg ikke tror west-import har.. blir nok bare en charmo, skal kjøres med resten originalt foreløbig
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#303 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 21:18
okei bruker vilt lite bensin de sylinderene der
suzuki tsx, ktm sx 125, bmw
#304 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 21:19
charmoene? vil ha den til å gå nogenlunde likt som tsn, den drar alle bakker i 6. giret og bruker ingenting
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#305 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 21:21
Charmo ja Er nesten ingen forskjell på org bensinforbruk og charmo+21mm dellorto og g50 Men effekten er jo ikke den største da
- Alekshansen liker dette
suzuki tsx, ktm sx 125, bmw
#306 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 23:38
Kjørte charmo 47 med uplombert org pott og forgasser en liten stund. Bunndrag som en 4-takter haha
- Alekshansen liker dette
1994 Yamaha BWS Malossi 47, 21mm, technigas
2003 Suzuki RMX 50 Airsal T6, 19mm, uplombert
2004 PGO X-Rider 50 Uplombert
2011 Rieju MRT 50 Org...
#307 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 23:41
Kjørte charmo 47 med uplombert org pott og forgasser en liten stund. Bunndrag som en 4-takter haha
er vel omtrent sånn tsxen oppfører seg, med g50 og charmo og sykelig lett dreving, drar ut gira på 7-8 sekunder og da holder jeg 80 og den klarer ikke mer, samma om det er oppover, nedover eller bortover
- EirikMRT50 liker dette
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#308 •
Skrevet 10 oktober 2014 - 23:47
Bra du har fått skilt på den! Btw skaffa deler til clutchen?
#309 •
Skrevet 11 oktober 2014 - 00:00
Bra du har fått skilt på den! Btw skaffa deler til clutchen?
nopp, låner fortsatt fra nsr'en til brodern
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#310 •
Skrevet 11 oktober 2014 - 00:05
#312 •
Skrevet 27 desember 2014 - 02:34
Det skjer ikke noe mer her for tida? Saltrekk, trim, motorproblemer, noe?
#313 •
Skrevet 27 desember 2014 - 15:28
skjer ikke mye, bytta ut alle pakninger i motorn, nytt stempel og kryssboltlager, etter det har jeg ikke fått start
har også montert ny kickaksling og kick.
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#314 •
Skrevet 07 mars 2015 - 14:12
må vel få start på denne snart, vil få den vist før påskeferien!
Skal få lånt en ordentlig stiftemaskin til kompressor, så skal jeg få trekt om salen og.
Også har selvfølgelig broren min klart å skrape opp ramma når han har drivi i garasjen, så må lakkere litt der..
- Zeveren liker dette
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#315 •
Skrevet 08 mars 2015 - 15:03
Våkna opp fra vinterdvalen idag!
sjekka først bensina, den så ut som appelsinsaft bytta ut den og hadde på litt teknisk alkohol.
Starta først kun på startgass og gikk i sånn 10 meter før den daua ut, tok da og tømte ut bensina igjen, og åpna gassern. Der lå det en geléaktig gugge, hvordan det har oppstått aner jeg ikke, men var ikke der i høst da jeg rensa gassern og satte den bort.
blåste rein gassern og hadde på ny bensin igjen, starta etter 5m med løping og gikk jævlig dårlig gikk litt bedre uten choke selvfølgelig, men har 80 dyse i nå på plombert motor, så må ned litt.
clutchen ville heller ikke slippe taket helt når jeg tok den inn heller, må sikkert bare få kjørt og løsna opp litt
Det eneste som da står igjen før visning er å få den til å gå reint, og fikse hornet, som jeg ikke skjønner meg på.
- Zeveren liker dette
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#316 •
Skrevet 23 august 2015 - 22:48
Hvordan går det med Rmxen nåda?
Braap!
Matto!
Flatt!
Trim!
#317 •
Skrevet 23 august 2015 - 23:16
Håper virkelig ikke den er solgt
#318 •
Skrevet 23 august 2015 - 23:27
står å samler støv i garasjen får ikke start på den lengre, temmelig sikker på at tennspola har gått føyken, har heldigvis en ekstra liggendes.
Den skal selges såfort jeg har fått den i orden og godkjent, da jeg må ha penger til bil
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#319 •
Skrevet 24 august 2015 - 17:28
står å samler støv i garasjen får ikke start på den lengre, temmelig sikker på at tennspola har gått føyken, har heldigvis en ekstra liggendes.
Den skal selges såfort jeg har fått den i orden og godkjent, da jeg må ha penger til bil
hmm gitt opp hele moped tiden eller ?
Braap!
Matto!
Flatt!
Trim!
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere