Bruk en syl, og en hammer foran i sprekken ved nota der..!har prøvd.... men får varme enda mer å prøve imorgen. venter 1l med trøndelags fineste sprit til den som gidder å komme hit å gjøre det. ender opp med at jeg ødelegger noe pga frustrasjon
Niklin's Aprilia Rs 50 Hyper Patanegra
#361 •
Skrevet 26 mai 2015 - 00:29
#362 •
Skrevet 08 juni 2015 - 01:37
brk eksosen er solgt til en desperat kompis. samme med 28mm forgasser og stage 6 filter, men ny forgasser, reed og filter er på vei. eksos ska også fikses. blir avstemt denne gangen, så må handle inn stål. har allerede regnet ut hvordan den ska være. håper dette kommer til å gi en betraktelig effektøkning.
- riejusmxchrome liker dette
#363 •
Skrevet 22 juni 2015 - 00:41
Selger du Speedfight 1/2 deler? Ta kontakt!
#364 •
Skrevet 22 juni 2015 - 00:52
Lage eksos selv?
jepp, jeg ska sveise avstemt eksos til sylinderen. For maks ytelse
#366 •
Skrevet 05 august 2015 - 23:51
suzuki tsx, ktm sx 125, bmw
#367 •
Skrevet 06 august 2015 - 08:54
#368 •
Skrevet 07 august 2015 - 06:24
Sånn i utforminga, hva nøyaktig blir forskjell i fra BRK R45 anlegget..?
Blir en del kortere kammer for å få mer turtall og en hjemmelaget lyddemper. Kommer bilder iløpet av neste uke kan jeg tenke meg. Sylinderen blir sendt til tivedens motor i sverige for å portes til stage 6 r/t durasjoner og utforming. Regner med at dette kommer til å gjøre den rimelig brutal sammenlignet med hvordan den er nå.
#370 •
Skrevet 11 august 2015 - 19:44
#371 •
Skrevet 11 august 2015 - 20:13
#372 •
Skrevet 11 august 2015 - 20:24
Hvis ikke jeg husker feil så skal det være for å la bensinen spre seg bedre og dermed gjøre forbrenningen mer effektiv eller noe i den durenNoen som vil forklare hva singh spor hjelper?
Prosjekt: http://www.mopedport...ys-hyper-derbi/ Braaaaaaap!
Eieren av Hyper Xtreme 90cc derbi, "Katie" KTM 690 SM, og en bruksbil ford focus.
#373 •
Skrevet 11 august 2015 - 20:36
Hvis ikke jeg husker feil så skal det være for å la bensinen spre seg bedre og dermed gjøre forbrenningen mer effektiv eller noe i den duren
Husker ikke i farta om det er bensinen som sprer seg bedre, men flammefronten skal nå kantene av topplokket raskere og forbrenne dette mer effektivt mener jeg på..Derfor det faktisk skal fungere på dieselmotorer også blant annet.
Er vell også derfor at sporene på Niklin sin tegning peker 3 stk mot innsug og 2 på siden av eksos? da eksossiden stort sett har god "fart" på seg uansett. Mulig jeg bommer her.
Her er en grundig analyse http://www.herningg....ts Analysis.pdf
Flyfaen er vell den beste mannen på forumet når det gjelder å forklare alt. Les bakover/søk i portetråden om Singh spor.
- Aanund og henhy liker dette
MC-Deler
#374 •
Skrevet 11 august 2015 - 21:27
Husker ikke i farta om det er bensinen som sprer seg bedre, men flammefronten skal nå kantene av topplokket raskere og forbrenne dette mer effektivt mener jeg på..Derfor det faktisk skal fungere på dieselmotorer også blant annet.
Er vell også derfor at sporene på Niklin sin tegning peker 3 stk mot innsug og 2 på siden av eksos? da eksossiden stort sett har god "fart" på seg uansett. Mulig jeg bommer her.
Her er en grundig analyse http://www.herningg....ts Analysis.pdfFlyfaener vell den beste mannen på forumet når det gjelder å forklare alt. Les bakover/søk i portetråden om Singh spor.
njål nilssen er det nå
Står vel en del i rs prosjektet hans og mener jeg.
Blir spennende å se hvordan denne går med alt helt avstemt, egen tenningskurve og den toppen
- Aanund liker dette
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tidDrd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#375 •
Skrevet 12 august 2015 - 01:37
Får se hvor langt pengene strekker. Sylinderen er ikke spesielt slitt, har bare gått sånn 30-40mil. Er et koseprosjekt bare.Blir EXTRA spennende den her, blir ikke mye igjen som ligner på gamle PataNegra'n nei...men skall du legge i nytt Nicasil etter portinga, eller..?
Ja, Njål har ekstremt mye kunnskaper når det kommer til sånt.Husker ikke i farta om det er bensinen som sprer seg bedre, men flammefronten skal nå kantene av topplokket raskere og forbrenne dette mer effektivt mener jeg på..Derfor det faktisk skal fungere på dieselmotorer også blant annet.
Er vell også derfor at sporene på Niklin sin tegning peker 3 stk mot innsug og 2 på siden av eksos? da eksossiden stort sett har god "fart" på seg uansett. Mulig jeg bommer her.
Her er en grundig analyse http://www.herningg....ts Analysis.pdf
Flyfaen er vell den beste mannen på forumet når det gjelder å forklare alt. Les bakover/søk i portetråden om Singh spor.
Har skaffa meg nytt klutsjhus med nålelager som blir montert. Har lagt en plan. Motoren er splitta ihvertfall, og klar til sveising og porting.
#376 •
Skrevet 19 august 2015 - 20:28
#377 •
Skrevet 20 desember 2015 - 13:12
Sent fra min A0001 via Tapatalk
- Zeveren liker dette
#378 •
Skrevet 20 desember 2015 - 13:42
Gromt! Hva skjer med patanegraen da?Da er xtreme 88cc kjøpt til aprilian. Kommer mer update
Sent fra min A0001 via Tapatalk
Yamaha TZR Rossi Edition 50 2011 | Yamaha DT 50 2004
X-Derbi GPR 50 2004, Yamaha TZR 2010, Rieju RR, MotorHispania Furia, Tsx x2, pocketbike
#379 •
Skrevet 20 desember 2015 - 13:52
Ska ha den også om jeg ikke får noen bud.Gromt! Hva skjer med patanegraen da?
Kjøpt 34mm Koso og cr85 reed
Sent fra min A0001 via Tapatalk
- Zeveren liker dette
#380 •
Skrevet 20 desember 2015 - 14:20
Kjøpte du Aanund sitt da..?Da er xtreme 88cc kjøpt til aprilian. Kommer mer update
Sent fra min A0001 via Tapatalk
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere