Turbo Miata by - HSR -
#101 •
Skrevet 02 juli 2014 - 20:06
Kjøpte ny radiator til min og når jeg skulle hente den på posten måtte jeg av med taket
Ellers meget kule og gode biler, om man senker litt og hiver på noen fine felger. Og kanskje en hardtop.
I'm sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
#102 •
Skrevet 02 juli 2014 - 20:40
Men det er en leken bil som er kjent for å være holdbar. Du ser jo bilen til meg og Mats, grisekjørt på bane flere ganger uten noe feil.
Henger veldig bra på veien, kjempelett å kjøre, kan sladdes med originalt uavhengig av motor og er mye billige deler å få tak i. Bruker forøvrig knapt nok bensin
Den støyer en del, er ikke 110% vanntett og har liten plass/ikke egnet for store sjofører.
Når det kommer til kjøre opplevelse er den på et helt annet nivå en 200n. Mye mee leken, men mangler jo mye kraft i forhold da.
Vil absolutt anbefale den om du har lyst på en gøy bil, uansett om det er førate eller ikke.
Er lett å få tak i doff til den også. Generelt brukte deler egentlig.
Og de som sier bilen er for myk siden det er cabbe aner ikke hva de snakker om. Den kjipeste bilen uten noen rammeavstivere er litt myk i karosseriet, det merkes. Men på senere modeller er dette ordnet bra. Finnes også utallige aftermarket deler om du vil stive av.
Min er originalt stivet av under, forran og bak. Samt bak setene. Har også aftermarket tårnstivere forran og bak og du merker kun på banekjøring at den kunne vært litt stivere. Men det har nok mye med at jeg har dempere beregnet for vei.
Forbruk er ræv, liten tank og særs dårlig plass.
Kjøpte ny radiator til min og når jeg skulle hente den på posten måtte jeg av med taket
Ellers meget kule og gode biler, om man senker litt og hiver på noen fine felger. Og kanskje en hardtop.
Det er jo kun fordi du kjører som en gris og bilen din får alt for mye bensin
Kjørte fra Bergen til Ølen på under en kvart tank. Tanken er bare 40 liter da.. men sladder lettere med mindre bensin
#103 •
Skrevet 02 juli 2014 - 20:42
I'm sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
#104 •
Skrevet 02 juli 2014 - 20:44
Bare 15k
#106 •
Skrevet 03 juli 2014 - 21:53
Haha, ja.. tror jeg må gå for öhlins next!
Bare 15k
15k? Det er jo møkkbillig
'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS
X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497
"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"
#107 •
Skrevet 03 juli 2014 - 22:18
Ja, 940 om jeg ikkr husker feilhey, her må det følgas med tøff liten sak, veier vel bare ~900kg de her?
Jepp!15k? Det er jo møkkbillig
Eller, koster litt mer når du regner med frakt og moms etc.
Men understell er for tiden lite prioritert. Er heller holdbarheten som skal prioriteres.
Angående understell så kom jeg på at jeg har kjøpt polyurethan foringer til alt sammen
Sammen med braketter til stolene. Så jeg slipper skinner. Både fører og passasjerside.
Håper jeg kan få tak i noen 4p belter også, men har andre ting som må prioriteres i livet mitt.
#108 •
Skrevet 04 juli 2014 - 12:04
Yamaha TZR Rossi Edition 50 2011 | Yamaha DT 50 2004
X-Derbi GPR 50 2004, Yamaha TZR 2010, Rieju RR, MotorHispania Furia, Tsx x2, pocketbike
#109 •
Skrevet 04 juli 2014 - 19:30
Ja, 940 om jeg ikkr husker feil
Jepp!
Eller, koster litt mer når du regner med frakt og moms etc.
Men understell er for tiden lite prioritert. Er heller holdbarheten som skal prioriteres.
Angående understell så kom jeg på at jeg har kjøpt polyurethan foringer til alt sammen
Sammen med braketter til stolene. Så jeg slipper skinner. Både fører og passasjerside.
Håper jeg kan få tak i noen 4p belter også, men har andre ting som må prioriteres i livet mitt.
Fortsatt dritbillig synes jeg haha Prøvde en 850R med öhlins, der kosta hvert demperbein 20k (men det var det dyreste på den tida og da) Helt PERVERS å kjøre
'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS
X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497
"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"
#110 •
Skrevet 04 juli 2014 - 19:32
Da er det en mye tyngre bil også.
Så til mx5 er ikke 15 lapper så fryktelig billig
I'm sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
#111 •
Skrevet 04 juli 2014 - 19:41
Prosjekt: http://www.mopedport...u-90cc-update3/
Kjøretøy Motorhispania Furia|Suzuki Rmx|Rieju Mrx|Peugeot Speedfight|Ford Sierra 2.0 OHC
#112 •
Skrevet 09 juli 2014 - 07:39
- Stratos liker dette
#113 •
Skrevet 09 juli 2014 - 15:02
Jeg håper begge dere drar på en slik bremsedag med MX5ene en gang
'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS
X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497
"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"
#114 •
Skrevet 11 juli 2014 - 18:09
- Stratos liker dette
#115 •
Skrevet 11 juli 2014 - 18:28
Rått! Hvor mye hk har du planer om på org. innmat? Og vet du hvor mye motoren tåler med org. Innmat? Litt lyst på mx5 med turbo til førstebilTurbokittet er ankommet!
Dette innlegget er endret av Stratos: 11 juli 2014 - 18:29
Yamaha TZR Rossi Edition 50 2011 | Yamaha DT 50 2004
X-Derbi GPR 50 2004, Yamaha TZR 2010, Rieju RR, MotorHispania Furia, Tsx x2, pocketbike
#116 •
Skrevet 11 juli 2014 - 20:10
Den burde tåle det en stund!
#117 •
Skrevet 18 juli 2014 - 21:40
IT'S ALIVE!!!!!!!!
Turbo Miata first start:
Dette innlegget er endret av - HSR -: 18 juli 2014 - 22:13
#118 •
Skrevet 19 juli 2014 - 11:11
Svart intercooler cuz lavere innsugstemperatur ;D (Eller for å holde den anonym da)
Det er ett eller annet med turbo og miata... Jeg veit ikke hvorfor, men jeg liker det!
'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS
X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497
"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"
#119 •
Skrevet 19 juli 2014 - 11:59
Litt mer mot den anonyme delen vil jeg tro
I'm sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
#120 •
Skrevet 19 juli 2014 - 12:07
Niice!
Hvor mye trykk skal du kjøre på?
Saab 9-5 2,3t '01 - 185 hk, soon to be more - http://www.mopedport...s-saab-9-5-23t/
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere