Min stemme går til:
*trommevirvel*
Marinius
Marinius får stemmen min rett og slett fordi han er en så fantastisk person, han er til å stole på og er generelt en kjærnekar, han har en feita moppe og jeg fulgte med på proskjektet ditt, og det var feita meita! snakket en del med deg på chatten og du var alltid like hyggelig, selv om jeg kallte deg en råtten fitte så tok du det med et smil menst du ga meg warn:) du er en koselig kar du. Som du kanskje vet så er du ganske stygg, men på en god måte. alltid like glad i utforske mopedportalen og se etter feil, det skal du ha, du er ganske flink til å se om noe er galt, har jeg blide av en fitte som profilbildet så er du den første til å merke det, også fordi du stalker profilen min 24/7. men jeg er jo en ganske interessant person, så jeg forstår at du liker meg, synd at chatten er lagt ned nå, så det er slutt på alle de fine samtalene våre der, K-E er en trang og fin person han, men ikke like fin som deg Nikolay, neida. men en vakker dag er det nok du som får æren av å være sys admin på mopedportalen, bare fortsett og vær pirkete og bruk fortørrelsessglass når gransker etter feil på mopedportalen så er du nok eieren av MC-deler før du vet ordet av det. du kan jo så mye om motorer, du er alltid behjelpelig med frakt og montering, du har alltid en god vits på lur når det er dårlig stemning, ja, som sagt så er du en fin type du Marinius, håper ikke du krasjer den den der moppen din med det første, for da kan det gå galt vettu! men du er en forsiktig kar du marinius, regner med du bruker redningsvest når du er ute og ragger i regnet, eller er det bare her i bergen vi gjør sånnt?? uansett så er du en solstråle mellom alle de mørke skyene her på vår kjøre flotte sexye portal. må si at det var trist at forhåldet ditt tok slutt, men sånn går det når du bruker all tiden din på moped, men for å være helt erlig burde du nok selge moppedutten din på finn.no eller ebay elns, så burde du kjøpe deg en feita meita bil istedet, da kan du kjøre rundt med 4 smårips istedet for bare en, kan jo hende du får plass til 2 stk på mopeden, du liker jo det intimt regner jeg med, men en bil hadde vært på sin plass nå altså. det syntest jeg, er du heldig så får du kanskje en bil av mamma og pappa, visst ikke så kan du jo bygge en ny bil da, sånn som du gjorde med peden din? <3 vi har vært gjennom godt og vont meg og deg, men jeg ser fortsatt frem til et langt og evigvarenede vennskap mellom oss to mopedgutter,vel så har jeg ikke moped lenger, fordi jeg solgte den for litt siden, men men, vi er uansett beste venner for alltid og evig og alltid, men når alt kommer til alt så er du en flott type, keep up the good work u maddafakka<3 da må jeg bare si takk for meg og visst du faktisk leste alt det våset over her så har du heftige fritidsproblemer og burde oppsøke lege umiddelbart, men det er jo sånne folk vi liker på på gode portalen er det ikke det da? jo seff er det det? <3 men som jeg sa, hadet bra og god dag til deg marinuis, sov godt og drøm om smårips i en volvo 240<3
hadet på badet din gamle tennplugg.
med vennelig hilsen,
Prebenww
stor beundrer
egentlig ikke
neida
joda
<3