Det ser kanskje ut som det blir tidlig sesong i år, vertfall tidligere sammenlignet med 2013, og MC-Deler vil gi brukere av mopedportalen en skikkelig start på sesongen, det vil nok komme flere tilbud i løpet av året. Her er vertfall det første tilbudet.
SCR Corse er ett relativt ferskt merke på markedet, det har vært på markedet adskillig lenger i utlandet, men begynner nå å etablere seg her i Norge også. De produserer effektanlegg til org. sylinder, sport sylindere og hele veien til hyper segmentet, så her finnes det noe for enhver smak.
De forskjellige segmentene har kategoriene inndelt som følger.
Scooter
Handmade 50
Handmade 70
Racing line 70
Girmoped (racing og cross)
Handmade 50/70 (Cross og underbody)
Chrome 50
Racing line 50
Racing Line 70 (Cross og underbody)
De aller fleste modeller innen scooter og girmoped finnes det SCR effektanlegg til, dersom det er noe vi er tomme på lager for, så vil det bli bestilt inn. Dersom du er usikker på hvilket effektanlegg du burde velge til ditt oppsett, så er det bare å sende meg en PM, eller en E-post til MC-Deler AS. På de fleste anlegg står der en anbefaling av hva som bør parres av trim med hvilke eksosanlegg, men det skader ikke å være 100% sikker. Du kan jo også opprette en topic på Mopedportalen
Tilbudet er som følger.
10% Rabatt for ordinære mopedportalen medlemmer
20% Rabatt for VIP medlemmer.
Dette tilbudet vil vare i ca 1 måned. Dersom vi er tomme for SCR til akkurat din modell nå, så vil rabatten gjelde til neste forsendelse. Med andre ord, har du bestilt innen tidsfristen, så vil rabatten gjelde, selv om vi ikke har levert innen tilbudsfristen. Tilbudet er over den 11.04.2014
For å få dette tilbudet må du komme i kontakt med meg, ikke Konghans her på forumet, send meg en PM og fortell meg hvilket anlegg du ønsker, så skal jeg gi deg ett prisoverslag med frakt og rabatt. Dersom du ikke er registrert kunde hos oss, så må du gi oss hele navnet ditt, telefonnummer, leveringsadresse.
Betaling skjer enten med Visa, eller med Postoppkrav.
Her finner dere informasjon om hvordan dere kan bli VIP medlem
http://www.mopedport...-annonseavgift/
Her er en link til omtalen som 4life lagde om SCR Corse Chrome 50
http://www.mopedport...lig-anmeldelse/