Gå til innhold


Bilde

KTM Duke 390 - mulig å bruke om vinteren?


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
3 innlegg i dette emnet

#1 Defo

Defo

    MP-Ukjent

  • Uerfaren bruker
  • 7 Innlegg:
  • Registrert: 20-april 14
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Oslo, Ullern

Skrevet 21 april 2014 - 13:00

Hei!

 

Kikker litt på KTM Duke 390, og lurer på om den går an å bruke om vinteren, eller om det er helt håpløst?

Er mest skeptisk til det faktum at den har vannkjøling, og kun el-start, som jeg se lett kan skape problemer i kaldt vær...

 

Samt så er jeg usikker på den generelle pålitenligheten til sykkelen...



#2 Iserbil

Iserbil

    Årets veteransykkel 13/14 Årets bil 13/14 Årets Prosjekt 2014

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 572 Innlegg:
  • Registrert: 06-april 12
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Shadow '99 , Super Cub '63, Corolla '75, CB125 '70
Garage Garasje

Skrevet 21 april 2014 - 13:07

vannkjøing går vel bra det, kanskje mulighet for å motnere motorvarmer også!  elstart er no dritt vis den ikkje er kjapp, min på shadowen tar laaang tid å starte på vintern, alt for treg elstart... + vansklig med bakkestart på snø når batteriet er tomt.. 

ville før kjøpt meg en litt eldre 125 eller 50 cc og hatt om vintern, stort og vansklig med stor sykkel på is og snø..  utrolig forskjell !  + det gjør ingenting og du tryner med dem.. mens en plasten osv på ktmen knekker.. 

 

veit ikkje åssen vintern er innover i oslo men her ville det ikkje funka ;)


Dette innlegget er endret av Iserbil: 21 april 2014 - 13:08

 Sykkel: Honda Super Cub C100 1963------ Honda CB125 K3 1970------- Honda Shadow 125 1999

 Bil:      Toyota Corolla AE86 1984----(3x) Toyota Corolla 1975---Toyota Crown RS50 1969----Toyota Carina TA60 1982

www.facebook.com/RallyRolla

 

 


#3 eXploraL

eXploraL

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 2 179 Innlegg:
  • Registrert: 30-september 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Hedmark, Løten
  • Kjøretøy:Audi A4, 1,9TDI 180 HK quattro, 03'

Skrevet 21 april 2014 - 13:11

Enduro sykkel må jo være perfekt på vinteren. Exc hadde jo vært ypperlig, lav vekt og masse krefter. Sa tenker jeg to takterne har en liten fordel, veier tross alt 20-30 kg mindre enn 4t.

Saab 9-5 2,3t '01 - 185 hk, soon to be more  :rolleyes - http://www.mopedport...s-saab-9-5-23t/

 


#4 Alekshansen

Alekshansen

    MP-Fritids

  • Moderator
  • 4 349 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 12
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Oppland, Gran
  • Yrke:Bilmekanikerlærling
  • Kjøretøy:Mercedes 190e, Vespa pk 50 1995
Garage Garasje

Skrevet 21 april 2014 - 18:28

Enduro sykkel må jo være perfekt på vinteren. Exc hadde jo vært ypperlig, lav vekt og masse krefter. Sa tenker jeg to takterne har en liten fordel, veier tross alt 20-30 kg mindre enn 4t.

men turtallskicket i en 2takt kan gjør ofte at man mister kontroll og har lett for å miste grepet. sleit en del med å spinne ut når jeg traff turtallskicket i vinter, selv med godt pigga dekk. 4t med litt jevnere drag er nok en fordel :)


rmx'en :D oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en :D
X'en! :D 

 

jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww

 




Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere