Gå til innhold

Bilde

Kristoffer's ZX-6R prosjekt

zx kawasaki tung-mc street figther prosjekt

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
41 innlegg i dette emnet

#41 incoming

incoming

Addict

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 10 856 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Sveiser/platearbeider
  • Kjøretøy:'10 Golf 2.0TDI 4M - '95 ZZR600 - '77 Audi 80
Garage Garasje

Skrevet 05 oktober 2015 - 16:10

Ser ingen problem i å vente så lenge :p Sykkelen er satt igjen bak i køen da eg skal bytte motor i 2 biler nå  <_<

Prøver for tiden å få den til å gå skikkelig.. er noe rart med forgasserene. må justere helt bort i natta i forhold til standard for å få den til å fungere noenlunde.. Vurderer å hive på eine sprutet eg har og sjå om eg finner innsprøytning-rekke fra en nyere sykkel. Autronic SM3 på denne hadde kanskje ikke vært helt feil  :D

Når du fjerne ram-air intaka må det en god del justering til for at den skal gå reint igjen... Ikke spør meg om hvorfor, det bare er sånn :p Vurderte å bygge om til SF, helt til jeg fant ut nettopp det :p

'10 VW Golf 2.0TDI 4Motion - '95 Kawasaki ZZR600 - '77 Audi 82LS

X: '93 Toyota 4Runner 3.0TD '93 Subaru Legacy - '92 Subaru Legacy - '98 Volvo V70 - '00 Audi A3 1.8TQ - '91 Audi 80 1.8 - '76 Volvo 240 DL1.9 - '86 Yamaha XT350 - '07 Derbi DRD Devil 50R - '05 Derbi DRD Limited Edition #497

"What is your major malfunction, numbnuts? Didn't Mommy and Daddy show you enough attention when you were a child?"

#42 Online-MC

Online-MC

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 279 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Kawasaki ZX-6R

Skrevet 05 oktober 2015 - 16:54

Skulle i teorien ikkje ha noke å sei sålenge det er stillestående.. men om du ikke kobler slangen som gjekk til ram-air i luftfilterboksen sliter du ;)

Med vennlig hilsen

Kristoffer Ullaland

Online-Mc

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

Andre emner som også har følgende stikkord: zx, kawasaki, tung-mc, street figther, prosjekt

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere