En for guds skyld slutt å vær så gammel kallj å se negativt på live !! Faan skulle vi ha hørt på sånne som deg så blir vi alle a4 mensker som sitter å er sjalu på nabon som lever livet...
Det jeg mente var at motard er billigere å forsikre en andre sykkler som R osv.
Er du en klabb å skal kjøre full gass over alt og ikke klarer å se sine grenser så kan du drepe deg selv med en scooter.. Man får bra opplæring før MC og man kjører stor sykkel på oppkjøring så man kjenner kreftene.
Hvorfor bruke 50k på en 300cc som man selger etter 8 måndter for at man ikke gidder å kjøre den da det er rett å slett for kjedlig?
Kjøp deg motard og kjør og ha det gøy !!
Sa aldri at man ikke skulle ha seg motard? Motard er det grommeste, jeg hadde ikke gått for noe annet.
Du må nok jekke deg ned tre hakk. Jeg er muligens A4 på dette, men det er ingenting å leke med. En 18-år gammel guttunge med altfor mye krefter mellom beina er dømt til å gå galt. Mange tilfeller som går helt fint, men det varierer jo.
Jeg sier heller ikke at han ikke skal leve livet. Da hadde jeg frarådet motorsykkel totalt. Det jeg dog fraråder er å starte på stor motorsykkel. Du kan ha det vel så gøy på en med litt mindre krefter. Om du så da selger den etter 8 måneder gjør ikke det noen ting? Så lenge du ikke går i minus. Overgangen til en større sykkel da vil være veldig god kontra at 500 blir dødt med en gang. Jeg ser ikke annet en positive ting med det?
Selv en 250 4-takter vil være en stor opptur i forhold til 70cc Derbi.
Var egentlig ferdig med å diskutere, valget er jo opp til trådstarter. Derimot lave personangrep provoserer meg.
Burde vel egentlig slutte å diskutere dette, virker som jeg er en av få av den yngre generasjonen med litt fornuft som synes dette. Ingenting galt med å ville ha masse krefter, men det er ikke dermed sagt at du kjøper deg en BMW M3 i en alder av 18 fordet? Begrensninger.