Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Sachs 50 SM 2014

sachs 50cc plombering supermotard

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
21 innlegg i dette emnet

#21 Alekshansen

Alekshansen

MP-Fritids

• Moderator
  • 4 349 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Bilmekanikerlærling
  • Kjøretøy:Mercedes 190e, Vespa pk 50 1995
Garage Garasje

Skrevet 07 februar 2015 - 14:21

kjøpte denne sykkelen i i bergen  i august i fjor, snakket med forhandleren og det står i papirene. den er tysk men den er Skrudd sammen i kina!

ja, aprillia sx gir et turtallskick da den er uplombert og du presser den i fart.

er enig med at setet er stivt, har veldig lyst å bytte til et annet kåpesett :( kansje ktm vist det går? liker ikke at setet er så kort..

tips til kåper og styling til mopedn?

har kjørt 4000km med den

vet ikke noe særlig om det , men det finnes trim sylinder til denne.. SO har T6 til denne men det er IKKE den vanlige T6 versonen,  det heter noe annet itillegg :p

beklager , denne passer http://www.speedopti...roducts_id=1051

Var den der vi kjøpte til kompisen min, den gikk ikke halvveis ned i blokka engang før det butta..

Man ser også tydelig på finishen på blokka at det ikke er en ekte am6, lakken ligner mer på plastikk, motordekslene er ulike osv :p

Kan godt være at merket fortsatt er tysk, men er temmelig sikker på at alt på disse produseres og monteres i kina.

• Henkepus liker dette

rmx'en :D oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en :D
X'en! :D 

jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww

#22 SachsSTM

SachsSTM

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 3 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:elektro
  • Kjøretøy:Sachs stm

Skrevet 07 februar 2015 - 14:59

Var den der vi kjøpte til kompisen min, den gikk ikke halvveis ned i blokka engang før det butta..

Man ser også tydelig på finishen på blokka at det ikke er en ekte am6, lakken ligner mer på plastikk, motordekslene er ulike osv :p

Kan godt være at merket fortsatt er tysk, men er temmelig sikker på at alt på disse produseres og monteres i kina.

kjører han kompisen din den enda? har han trimmet den?

det gjør ikke noe at det er forskjeller på deler og sånn , finner alltids deler :p

kjører han kompisen din den enda? har han trimmet den?

det gjør ikke noe at det er forskjeller på deler og sånn , finner alltids deler :p

synes dere den er tung å få på bakhjulet?

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

Andre emner som også har følgende stikkord: sachs, 50cc, plombering, supermotard

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere