Bestille deler fra Danmark til Sverige, når man bor i norge
•
Skrevet 15 februar 2015 - 21:12

•
Skrevet 15 februar 2015 - 22:10
Heisann, jeg bor i Akershus og skulle hatt noen moped deler for meg og noen kompiser, blir enten fra speedline.dk eller kgi.dk, det er bra sider men hater å få toll som koster halvparten av pakken, vi har en hytte i Trysil og der kan vi kjøre en vei som går til Salen, i Sverige. Tar en 10 min tid. Jeg lurte på om det gikk an å bestille dit å unngå toll?har noen gjort det, og hvordan skal jeg gjøre det? Takk
kjenner dere noen som bor eller har en adresse i sverige?
om dere gjør det kan dere bestille dit, og hente det der, for så å ta det med til norge
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
•
Skrevet 16 februar 2015 - 15:42
Å kjøre Hyundai er det samme som å pula ein kompis i ræva. Det er sikkert godt, men man gjer da bare ikkje!
•
Skrevet 16 februar 2015 - 17:12
Kan vel sende det til posthus/mottak i Sverige og hente det der.
Ikke med mindre noen har adresse i sverige.. enten så må man bestille pakken hjem til Norge, ellers må man bestille pakken i noen andres navn som har adresse i Sverige å få dem til å hente pakken der å gi pakken til han som skal ha den for å få tatt den med til Norge..
Kjøretøy jeg har nå: Chevrolet Starcraft G30
Biler jeg har hatt: Nissan King Cab
Mopeder jeg har hatt: Aixam 400 mopedbil 2000, Yamaha DT50X 2009, Yamaha Tzr 2005, Honda MT5 1999, Starway CL50QT 2000, SMC Mistral 2009, Motorhispania Ryz 2004.
•
Skrevet 16 februar 2015 - 17:23
Saab 9-5 2,3t '01 - 185 hk, soon to be more - http://www.mopedport...s-saab-9-5-23t/
•
Skrevet 16 februar 2015 - 18:07
....og bedriften du skall bestille av, vil vel godta en slik måte å gjøra det på hvis du betaler på forhånd...skulle tro det..!
•
Skrevet 16 februar 2015 - 22:48
Er det ikke mulig med no: Poste Restanse da på et Svenskt Postkontor, slik at du får posten dit i en begrensa periode..?
....og bedriften du skall bestille av, vil vel godta en slik måte å gjøra det på hvis du betaler på forhånd...skulle tro det..!
Jo, fant det ut i går, ligger vel ett i charlottenberg også, bor ikke mer enn en og en halv time unna med full pupp på roxen, så får bestilt noe deler nå
•
Skrevet 16 februar 2015 - 23:50
Så bra da, da blir det "Jul" i stua og deler på benken...fint du fant ut av det..!Jo, fant det ut i går, ligger vel ett i charlottenberg også, bor ikke mer enn en og en halv time unna med full pupp på roxen, så får bestilt noe deler nå
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere