Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Bestille deler fra Danmark til Sverige, når man bor i norge

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
7 innlegg i dette emnet

#1 NordBjorn

NordBjorn

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 138 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Habana og Aerox

Skrevet 15 februar 2015 - 21:12

Heisann, jeg bor i Akershus og skulle hatt noen moped deler for meg og noen kompiser, blir enten fra speedline.dk eller kgi.dk, det er bra sider men hater å få toll som koster halvparten av pakken, vi har en hytte i Trysil og der kan vi kjøre en vei som går til Salen, i Sverige. Tar en 10 min tid. Jeg lurte på om det gikk an å bestille dit å unngå toll?har noen gjort det, og hvordan skal jeg gjøre det? Takk :)

#2 Alekshansen

Alekshansen

MP-Fritids

• Moderator
  • 4 349 Innlegg:
  • Yrke:Bilmekanikerlærling
  • Kjøretøy:Mercedes 190e, Vespa pk 50 1995
Garage Garasje

Skrevet 15 februar 2015 - 22:10

Heisann, jeg bor i Akershus og skulle hatt noen moped deler for meg og noen kompiser, blir enten fra speedline.dk eller kgi.dk, det er bra sider men hater å få toll som koster halvparten av pakken, vi har en hytte i Trysil og der kan vi kjøre en vei som går til Salen, i Sverige. Tar en 10 min tid. Jeg lurte på om det gikk an å bestille dit å unngå toll?har noen gjort det, og hvordan skal jeg gjøre det? Takk :)

kjenner dere noen som bor eller har en adresse i sverige?
om dere gjør det kan dere bestille dit, og hente det der, for så å ta det med til norge :)

rmx'en :D oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en :D
X'en! :D 

jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww

#3 Tijs

Tijs

Årets Crewmedlem 2013

• Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 770 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi DRD Racing, VW Passat

Skrevet 16 februar 2015 - 15:42

Kan vel sende det til posthus/mottak i Sverige og hente det der.
Den Flygende Hollenderen.

Å kjøre Hyundai er det samme som å pula ein kompis i ræva. Det er sikkert godt, men man gjer da bare ikkje!

#4 Mulle Mekk

Mulle Mekk

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 819 Innlegg:
  • Kjøretøy:Chevrolet Starcraft G30
Garage Garasje

Skrevet 16 februar 2015 - 17:12

Kan vel sende det til posthus/mottak i Sverige og hente det der.

Ikke med mindre noen har adresse i sverige.. enten så må man bestille pakken hjem til Norge, ellers må man bestille pakken i noen andres navn som har adresse i Sverige å få dem til å hente pakken der å gi pakken til han som skal ha den for å få tatt den med til Norge..

Kjøretøy jeg har nå: Chevrolet Starcraft G30

Biler jeg har hatt: Nissan King Cab

Mopeder jeg har hatt: Aixam 400 mopedbil 2000, Yamaha DT50X 2009, Yamaha Tzr 2005, Honda MT5 1999, Starway CL50QT 2000, SMC Mistral 2009, Motorhispania Ryz 2004.

#5 eXploraL

eXploraL

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 179 Innlegg:
  • Kjøretøy:Audi A4, 1,9TDI 180 HK quattro, 03'

Skrevet 16 februar 2015 - 17:23

Det er noen svensker som driver med slike tjenester, vet det er noe sånt i Strömstad, men vet ikke om det er det i Sälen.

Saab 9-5 2,3t '01 - 185 hk, soon to be more  :rolleyes - http://www.mopedport...s-saab-9-5-23t/

#6 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 16 februar 2015 - 18:07

Er det ikke mulig med no: Poste Restanse da på et Svenskt Postkontor, slik at du får posten dit i en begrensa periode..?

....og bedriften du skall bestille av, vil vel godta en slik måte å gjøra det på hvis du betaler på forhånd...skulle tro det..!

#7 NordBjorn

NordBjorn

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 138 Innlegg:
  • Kjøretøy:Habana og Aerox

Skrevet 16 februar 2015 - 22:48

Er det ikke mulig med no: Poste Restanse da på et Svenskt Postkontor, slik at du får posten dit i en begrensa periode..?

....og bedriften du skall bestille av, vil vel godta en slik måte å gjøra det på hvis du betaler på forhånd...skulle tro det..!

Jo, fant det ut i går, ligger vel ett i charlottenberg også, bor ikke mer enn en og en halv time unna med full pupp på roxen, så får bestilt noe deler nå ;)

#8 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 16 februar 2015 - 23:50

Jo, fant det ut i går, ligger vel ett i charlottenberg også, bor ikke mer enn en og en halv time unna med full pupp på roxen, så får bestilt noe deler nå ;)

Så bra da, da blir det "Jul" i stua og deler på benken...fint du fant ut av det..!

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere