Gå til innhold

Bilde

Osland's Bmw e46 touring

bmw e46

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
42 innlegg i dette emnet

#41 candy

candy

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 679 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:repratør/selger
  • Kjøretøy:Derbi drd 2004 og drd racing 2005

Skrevet 23 juni 2015 - 02:21

170 på en vei med 70 sone? ren idioti som bare fortjener en ting, beslaglagt førerkort. 

2felts vei uten trafikk, men joda selvfølgelig ikke smart. Du holder sikkert fartsgrensa til punkt og prikke

gjelder ikke bare trafikk, gjelder og barn og eldre som f.eks skal krysse veien.

Men ska ikke si noe selv, mistet selv lappen for 137 i 70sona for under 1,5 år siden

Ikke noe kryssende trafikk,overgangsfelt eller noe over strekkningen der, innkjøringsfelt har egne akselerasjonsfelt så selv mener jeg at jeg ikke satte andre i fare (utenom de 2 i bilen) :)

240 i 80 sone med s4. Er det lite trafikk så er det ikke like farlig da. Er lov å gi på litt ekstra av og til. Men er det mye trafikk er det såklart idioti.

Må være lov å gi på litt avogtil ja :p

Edit : noe tulla seg litt til

Dette innlegget er endret av candy: 23 juni 2015 - 02:22

#42 holahola

holahola

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 263 Innlegg:

Skrevet 23 juni 2015 - 14:20

2felts vei uten trafikk, men joda selvfølgelig ikke smart. Du holder sikkert fartsgrensa til punkt og prikke

Ikke noe kryssende trafikk,overgangsfelt eller noe over strekkningen der, innkjøringsfelt har egne akselerasjonsfelt så selv mener jeg at jeg ikke satte andre i fare (utenom de 2 i bilen) :)

Må være lov å gi på litt avogtil ja :p

Edit : noe tulla seg litt til

Sier ikke at jeg holder fartsgrensa til punkt og prikke. Men å bryte den lovlige fartsgrensen med nesten x3 er ren idioti etter min mening. Er en grunn til at veier har 70 sone. Plutselig går det en drita person på sida veien som du må stoppe for eller svinge bort fra. Hadde du skrevet at det ble gjort på motorvei hadde jeg ikke reagert så mye, da dette er veier som er lagd for å kjøre fort på. Blant annet fordi det ikke er gående på siden av veien der+ tofelts osv. men gidder ikke å diskutere mer :) Bare husk å passe på førerkortet ditt, er veldig kjipt å sitte uten+ at hvis du kjører så fort blir det også en tur i fengsel om de får målt deg. 

• candy liker dette

#43 candy

candy

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 679 Innlegg:
  • Yrke:repratør/selger
  • Kjøretøy:Derbi drd 2004 og drd racing 2005

Skrevet 04 juli 2015 - 00:31

Fikk skiltene igjen på torsdag,og nå står bilen fast på en ny parkeringsplass..

Skulle ta noen rundinger på en parkeringsplass, begynte i første før jeg girte til andre, så plutselig sa det BANG. Der røyk stikkakslingen høyre bak :p

Ser ut som felgen ble kantkjørt noe jævlig også ,skjønner ikke hvordan det gikk seg til :s

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

Andre emner som også har følgende stikkord: bmw, e46

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere