Gå til innhold

Bilde

Godkjenne effekten i en raptor 700r se

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 xX_RaZoR_Xx

xX_RaZoR_Xx

MP-Fritids

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 6 244 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Skoda Octavia & Yamaha raptor 700r

Skrevet 25 mars 2015 - 08:31

Hei, har kjøpt meg en raptor 700r se 2009 mod som har en mangellapp. Det står at den ble tatt for trim og at effekten må dokumenteres av forhandler.
Han jeg kjøpte den av mente at vegvesen sa til han at han kunne gjør det på enten et godkjent verksted eller forhandler. Nærmeste yamaha atv forhandler er i Lyngdal, altså en time fra meg.
Ringte vegvesen istad og de mener noe helt annet igjen, at det må være forhandler..

Noen som har gjort dette før? Og noen som vet hva de pleier å sjekke på sånne store kjøretøy? Spør her fordi atv formul er helt døøødt..
hei

#2 Alekshansen

Alekshansen

MP-Fritids

• Moderator
  • 4 349 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Bilmekanikerlærling
  • Kjøretøy:Mercedes 190e, Vespa pk 50 1995
Garage Garasje

Skrevet 25 mars 2015 - 11:32

Automatisk innlegg

Dette emnet har blitt flyttet fra "Kjøretøy → Andre Motortyper" til "Kjøretøy → Mellom/Tung-Motorsykkel".

rmx'en :D oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en :D
X'en! :D 

jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere