Gå til innhold


Bilde

Stengt: Shons` TSX-log

ts50x trim porting charmo 50mm

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Emne lukket Emne stengt!
135 innlegg i dette emnet

#121 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 01 november 2016 - 11:53

Hei! Joda, veiva er tilstede! Dette er en 90cc, om jeg ikke tar feil.. Blir nok å montere dette i den nye motoren. 


  • Zeveren liker dette

Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#122 Gel87

Gel87

    Årets moped 2012

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 810 Innlegg:
  • Registrert: 10-desember 04
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Eigersund
  • Yrke:Automatiker
  • Kjøretøy:Suzuki Tsx 98, EL-bil xD

Skrevet 11 november 2016 - 17:56

Kastet jeg snakker om ser ut som om utgående tapp til svinghjulet har fått seg en solid kjatring! Men med svinghjul montert, så ble det ikke så tullete alikevel. Vi får se hvordan det går!

 

Har nå bygd om litt på clutchsiden, produsert spacer og div. for å få det sånn ca. i water der. Problemet var at DS80-veiva har samme utforming som ZR-veiva, og dermed annen form enn Ts-veiva. Distansehylse fra ZR mot lageret på veiva, samt dreid ned en TS-distanse til 7mm ble løsningen. Drevet som står på veivtappen får da sånn ca. 100% inngrep på tenna til clutchkorga, men marginalt kontakt med kilen som står i veivakselen. Om den blir høvla av, så blir jeg å dreie av ytterligere et par mm. av distansehylsa, og la det gå på bekostnings av inngrepet på clutchkorga. 

 

Anyroads, ikveld kom jeg på at jeg ville forsøke den porta Eurosylindern jeg har. Vært gøy å se hva den presterer tenkte jeg. Rota fram en motor ifra hylla som lakk olje når jeg fikk taki den. Ny pakning til clutchdekslet hadde jeg, fort gjort tenkte jeg. Viste seg at simringen til kicken også var ferdig. Jaja, har det også. Deretter viste det seg at drenspluggens gjenger var bortslitt.. FUCK! Vel, skal vel finne på noe, tenkte jeg. Da clutchdekslet kom av, lukta det gearolje der inne. Æsj, ut med lamellene da for å vaske de rene fra dette griseriet. Lamellene var så å si helt oppbrent! Deretter viste det seg at kulelageret for clutch-akselen var i alvorlig dårlig forfattning. Nå begynte det å spøke her. Reiv likegodt hele motoren nå. Lager til clutch og utgående aksel var totalhavarert, men hang ihopen enda.. Motoren var altså utslitt! Aldri sett en så sliten X-motor jeg. Så nå har jeg bestilt 3 overhalingssett fra MC-deler (har maange motorer i hylla) + sylinder til langslagsmotoren og div. tjafs som er kjekt å finne igjen på en reinversdag! :)

 

Lite bilder ble tatt, men utslitte motorer er vel en kjent sak. Nå er det bare å vente på pakke fra MC-Deler! :)

 

DS80 veiv passer ikke in direkte nei ;d 

 

JR80 veiv passer om man bruker: JR80 hylsespacer og JR80 veivlagersett. Muligens normale tsx veivlager passer :) 


TSX 66cc igjen - Toppfart = 135+km/t til nå med forgasser problemer(speedofart)
- Porta(E=209,8 I=179 T=144,9 grader, 78% eksosbredde/pr. syl. dia.) + løftet charmo 47 + nedplanet 3,4mm, 47mm topp nedplana 
3,5mm 50% squishband /m 0,6mm clearance, PWK stage 6 r/t 26mm gasser #158 dyse, 1,5mm spacer, modifisert & snudd malossi A stempel, BR10ES plugg, modifisert trimreed, Yasuni R3 Short Stock. HPI Digital Innerotor tenning programmerbar /m 2 kurver, rmx 6 gir, RM80 clutch /m RM125cc clutchfjører, porta blokk.Nytt tsx Hyper prosjekt


#123 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 11 november 2016 - 21:09

 

DS80 veiv passer ikke in direkte nei ;d 

 

JR80 veiv passer om man bruker: JR80 hylsespacer og JR80 veivlagersett. Muligens normale tsx veivlager passer :)

 

Ja, jeg dreide av distansen som er støpt på veiva på svinghjulssiden. Deretter demonterte jeg distansehylsa om man kaller den det (den som simringen tetter imot på primærsiden) og monterte ei slik hylse fra Tsx. Da var det bare å bruke Tsx lager og sim-ringer. :) 


Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#124 Gel87

Gel87

    Årets moped 2012

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 810 Innlegg:
  • Registrert: 10-desember 04
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Eigersund
  • Yrke:Automatiker
  • Kjøretøy:Suzuki Tsx 98, EL-bil xD

Skrevet 12 november 2016 - 12:07

 

Ja, jeg dreide av distansen som er støpt på veiva på svinghjulssiden. Deretter demonterte jeg distansehylsa om man kaller den det (den som simringen tetter imot på primærsiden) og monterte ei slik hylse fra Tsx. Da var det bare å bruke Tsx lager og sim-ringer. :)

 

Okay, la bare merke til at på JR80 så var veivlagrene litt smalere(tror jeg :p) Også var den hylsen kortere.

 

Jeg har også en DS80 veiv, den er en ekstremt stor klump, samt noe annerledes. Så bare ut som at man måtte dreie fleire millimeter av på begge sider av veivhusgodset for å hele tatt få plass til den :p Er du 100% sikker på at det er en DS80 veiv?

 

DS80

s-l225.jpg

 

JR80 :

Hylse sett til JR80:

s-l225.jpg

Veiv til jr80:

s-l225.jpg

 

Som du ser, så måtte vertfall jeg ha hylse sett, og om du ser på jr80 veiven tror jeg at vertfall på den er korrekte lager nødvendig, ikke 100% sikker ang. lagrene da. Selvfølgelig kan alt modifiseres^^ Usikker på om denne er samme modell som den jeg hadde en gang i tiden da xD Bare random søk på google :p 

 

Enda et bilde for å vise lengda på hylsesettet:

s-l225.jpg

 

Selvfølgelig kan alt avhenge av modellår også ;)


Dette innlegget er endret av Gel87: 12 november 2016 - 12:11

TSX 66cc igjen - Toppfart = 135+km/t til nå med forgasser problemer(speedofart)
- Porta(E=209,8 I=179 T=144,9 grader, 78% eksosbredde/pr. syl. dia.) + løftet charmo 47 + nedplanet 3,4mm, 47mm topp nedplana 
3,5mm 50% squishband /m 0,6mm clearance, PWK stage 6 r/t 26mm gasser #158 dyse, 1,5mm spacer, modifisert & snudd malossi A stempel, BR10ES plugg, modifisert trimreed, Yasuni R3 Short Stock. HPI Digital Innerotor tenning programmerbar /m 2 kurver, rmx 6 gir, RM80 clutch /m RM125cc clutchfjører, porta blokk.Nytt tsx Hyper prosjekt


#125 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 15 november 2016 - 11:30

Ja, 100% sikkert at dette er ei DS80-veiv. Om du ser på min update fra 7. mai, så driver jeg å dreier den ned der. :) 

 

Primærdrevsatsen passa ikke 100%, så her har jeg dreid ned og styra litt.. Ikke testmontert det enda desverre.


Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#126 Gel87

Gel87

    Årets moped 2012

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 810 Innlegg:
  • Registrert: 10-desember 04
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Eigersund
  • Yrke:Automatiker
  • Kjøretøy:Suzuki Tsx 98, EL-bil xD

Skrevet 18 november 2016 - 13:13

Ja, 100% sikkert at dette er ei DS80-veiv. Om du ser på min update fra 7. mai, så driver jeg å dreier den ned der. :)

 

Primærdrevsatsen passa ikke 100%, så her har jeg dreid ned og styra litt.. Ikke testmontert det enda desverre.

 

Okay, det blir nok bra ;) Har trua på at du får dette til, det blir spennende :) 


TSX 66cc igjen - Toppfart = 135+km/t til nå med forgasser problemer(speedofart)
- Porta(E=209,8 I=179 T=144,9 grader, 78% eksosbredde/pr. syl. dia.) + løftet charmo 47 + nedplanet 3,4mm, 47mm topp nedplana 
3,5mm 50% squishband /m 0,6mm clearance, PWK stage 6 r/t 26mm gasser #158 dyse, 1,5mm spacer, modifisert & snudd malossi A stempel, BR10ES plugg, modifisert trimreed, Yasuni R3 Short Stock. HPI Digital Innerotor tenning programmerbar /m 2 kurver, rmx 6 gir, RM80 clutch /m RM125cc clutchfjører, porta blokk.Nytt tsx Hyper prosjekt


#127 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 31 januar 2017 - 15:32

Heihå! 

Lite som skjer hos meg for tiden, mer enn nok med hus, heim og båt. Trodde jeg skulle få så god tid i vinter, men ei.. 

 

Siste nytt er vel at jeg har bestilt et "Athena sylinderkit" til Tsx.. Jeg har tidligere påstått at det er akkurat samme smørja som 47mm Charmo, og nå fikk jeg et innfall å bestilte en. Jeg håper at jeg tar feil, og at portene er mer lik den som i sin tid het "Hierro", hvilket var kliss lik Charmo, men med bedre/åpne porter originalt. Så vi får se! :)


Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#128 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 28 februar 2017 - 00:48

Såh! En måned + + mellom hver oppdatering.. Ikke akkurat noe å skrive hjem om. Men så er det heller ikke så mye å nevne for tia heller. Når man er halve året borte på jobb, og skal ta igjen alt det som er forventet av en, samt gjøre alt som er gøy på tiden man er hjemme, så rekker man ikke over alt. At fjorden er full av torsk hjelper heller ikke på! Men nok om det! :) 

 

Det første først! Athenaen. Kort og godt: Dette er en Charmo 47mm med "Airsal/Malossi"kopi"-stempel". Dette medfører at stemplet snur 2mm under toppdekket på sylinderen. Man får litt mer åpne porter, litt andre durasjoner, men helt voldsomt dårlig komp. 1600kr kosta den bekreftelsen! Menmen, man har jo tilgang på dreiebenk osv, så jeg skal da få retta opp i den! :) 

 

Ikveld fikk jeg endelig daska på plass den Airsal-sylinderen jeg har porta! Starta med 100-dyse i Dellortoen. Starta på 3. kick! Putra fint på tomgang. Rusa den litt, samt justerte litt på lufteskruen, men den går nok en anelse fett. Forgasseren lakk også som ei sil, så sitter å legger i handlekurven på Mc-deler akkurat nuh! Den overaska meg ikke foreløpig, for å si det slik! Men nå har jeg ikke kjørt den, samt at dysa er for stor. Mer testing imorgen! 

 

Under testing av Airsalen fikk jeg en ekkel bekreftelse! Det er kast i veiva mi! Kan IKKE huske at det var det før. Er det mulig tro, at charmoen (50mm) har drept veiva? Den var trollsterk riktig nok, men jeg trodde da at disse veivenee skulle tåle en god del! Har heldigvis et lite lager med veivaksler, så det blir bytte! Aner ikke lenger hvor mange ganger denne motoren har vært oppe nå! :) Blir forsterka clutch og RMX-gearkasse/innmat i neste runde! 

 

Idag var jeg på besøk til mr. Eide oppe i Steinkjer! Her handla jeg intet mindre enn 3 komplette Tsx-motorer, et lite lass med sylindre (1 fin Malossi bla, samt ei røys med Charmo 47mm) 2 RMX-gearkasser (skal ha akslene og tilbehøret i Tsx-motorer) og greier! En real kar å handle med!

 

Har også investert i høytrykkspyler, så nå blir det snart oppstart på oppbygging av 90-modellen min. Denne skal bli en "uorginal" tsx, men ikke noe styla greier. Bare grove crossdekk og crosstyre (liker dem godt!) samt litt alternativ eksos slik. Den skal være for lek og morrokjøring, samt uttesting av trim-alternativer og slik! Når den er klar så begynner jeg med 87-modellen. Der er plana å få den så original som mulig, utseendemessig, og en motor (den fineste blokka jeg har) skal bygges 100% original, med oljepumpe og hele sulamitten. Har også en 3. ramme, der mangler jeg papira, men vet hvem som eide den sist! Skal prøve å få han til å skrive under salgsmld. 

 

Topplokk er en veldig viktig, og undervurdert ting på 2-taktere. Jeg har starta Airsalmotoren med 50mm-toppen. Jeg skal dreie ut en topp for 47mm ila. våren også, for å få utnytta mest mulig potensiale i bla. Malossi-sylindrene! 

 

Den ene Autisasylinderen min er nesten ferdigporta! Innsuget og transferene er ferdige. Eksosen og spylekanalene står igjen. Er litt annet småarbeid på den også, knekt bolt i eksosen bla, så skal ta den med på jobb å få ordna det. Spent på å teste den! Har klokketrua på den! 

 

Har mottatt (endelig!) skikkelig porteutstyr fra CCspecialty i junaiten. Det har vært en prosess som har pågått siden før jul! Jeg fikk først feil motor til dette (110V). CC var særlig imøtekommende/sammarbeidsvillige, og ville ha hele rasket tilbake før de returnerte. Ikke rart, siden det er utstyr for nesten 10.000kr inkl. moms. Returnerte varene, og fikk tilsendt nytt. Da ville staten Norge selvsagt ha moms på dette også! Vi snakker 2500kr, så jeg kontakta tollvesenet, og fortalte hva/hvordan. Ikke faan! Kom ingen vei! Tilslutt ble varene returnert til avsender, siden jeg nekta å betale momsen en gang til. CC ble forbannet da jeg fortalte hvorfor de attet en gang fikk tilbake greiene (det er også snakk om ca. 700kr i frakt!) De skrev en krass mail til tollvesenet, der de forklarte i klartekst hva som foregikk, og de hadde også skrevet det på tolldeklarasjonen at dette var byttevarer, og ikke et nytt salg. For å virkelig gni det inn la de til "translated using google translate" og limte inn forklaringen på "Norsk" (jeg fikk kopi av mailen!! :-D ) ved bruk av translate. Og siden de ikke gadd flere runder så fikk jeg da tilslutt greiene tilsendt som "gift" med verdi på 100dollar (altså ingen moms på gaver under 1000kr) og de la ved et ekstra refill-kit med pussepapir og greier, som plaster på såret. Puh! 

 

Det var det tror jeg. Ingen bilder idag heller, men skal knipse litt imorgen! Har begynt å rydde i rotet mitt, laga hyller for å lagre mopeddeler i! Det begynner å bli skremmende mye motordeler! :p Men nå er det engang slik, at selve mopeden og kjøring er ikke min hovedinteresse! Motorbygg derimot! 

 

Skal prøve å få inn en update i morgen! 

Over og ut!


  • Razer32uhhu og henhy liker dette

Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#129 henhy

henhy

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 238 Innlegg:
  • Registrert: 12-november 14
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Plastmekaniker
  • Kjøretøy:Kawasaki ninja zx6r 2006, Hyper Derbi 2004,

Skrevet 28 februar 2017 - 09:36

Hehe, kjenner meg så godt igjen i hva interessen ligger i.
Bra arbeid, kult å høre, selv om det ikke er så ofte man hører no (er svar skyldig i det selv... :p )
Sleng gjerne ut noen bilder også da :D

Prosjekt: http://www.mopedport...ys-hyper-derbi/ Braaaaaaap!

Eieren av Hyper Xtreme 90cc derbi, "Katie" KTM 690 SM, og en bruksbil ford focus.


#130 Bromm

Bromm

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 161 Innlegg:
  • Registrert: 18-desember 16
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 01 mars 2017 - 21:50

Er det kast i en av bæreakslene eller har en av skinkene rotert på rådeakslen? Er ikke lett å se før du får opp motoren men at en av bæreakslene har bøyd seg skal jaggu noe til selv med høyt turtall.


Dette innlegget er endret av Bromm: 01 mars 2017 - 21:51


#131 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 04 mars 2017 - 22:22

Har ikke peiling, men det er som du sier, særdeles usansynlig at det er noe annet enn at skinkene har rotert.. 

 

Har btw. rota frem en 50mm Charmo, den skal portes for å bli en såkalt "hverdagssylinder. Altså god punch fra bunn og mid-register. Ikke noe rakett med andre ord, men en sylinder som gir Tsx`en meget fin karakteristikk! Som det heter: No replacement for displacement! :) 


Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#132 Shons

Shons

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 711 Innlegg:
  • Registrert: 09-juni 08
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Møre og Romsdal, Aure
  • Yrke:Maskinist
  • Kjøretøy:Suzuki TSX, ZR, Tempo Corvette, Tempo Panter
Garage Garasje

Skrevet 06 mars 2017 - 00:47

Hepp! 

Jeg ser at det jeg skriver her ikke har sammenheng! Ei har jeg tråden i alt jeg driver med heller.. Men jeg holder på litt, ene dagen er det Tempo, andre dagen er det Suzuki, hvilket veksler mellom ZR og TSX. Vel, det er kanskje litt sånn hos alle, ikek vet jeg. 

 

Nå tenkte jeg å ta det første først! Jeg beskrev tidligere div. porting av en Airsal. Videre hadde jeg montert og starta den. Nå har jeg prøvd den litt rundtom på eiendommen. Den reiv ganske skarpt i 1. og 2. gear. på 3, 4 og 5 var den dog ikke helt det jeg forventet.. Kanskje har jeg porta "feil", kanskje er durasjonene litt høye, eller (hvilket jeg mistenker) så er eksosen en brems. Det er viden kjent at Gia80 er det beste "plug and play-anlegget". Dog har det sin begrensing. Det jeg mistenker nå, er at Airsalen har for lite volum iforhold til eksosen. Den matchporta Charmo 50mm jeg kjørte med sammen med Gia80 gikk som et uvær! Den har da litt mer volum, og jeg mistenker at det spiller en stor rolle! Skal testes med en Charmo 47mm, som skal få så å si samme durasjoner. Så får jeg bekreftet om det er volumet som gir utslag, eller Charmoens porter. Airsalen har skuffet meg 2 ganger så langt..

 

Ikveld har jeg påbegynt huggingen av en Tsx uten papirer. Malltraktert sykkel! Bolten gjennom baksving og motor satt som juling! Bolten gjennom bakhjulet sitter fast! Får se om jeg får det løst på en måte! :) 


Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977

Suzuki:Ts50x 1986

2-Takt er kultur!


#133 Bromm

Bromm

    MP-Småproff

  • Bruker
  • PipPip
  • 1 161 Innlegg:
  • Registrert: 18-desember 16
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 06 mars 2017 - 21:55

Knallbra at du gidder å dele erfaringer. Lærer mye vi andre.



#134 Razer32uhhu

Razer32uhhu

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 674 Innlegg:
  • Registrert: 08-juni 14
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nord-Tr�ndelag, Steinkjer
  • Kjøretøy:BMW og noe rææl etter mopedtia
Garage Garasje

Skrevet 07 mars 2017 - 10:58

Så bra du var fornøyd med delene!  ;)  takk for handelen  :yes



#135 Gel87

Gel87

    Årets moped 2012

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 810 Innlegg:
  • Registrert: 10-desember 04
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Rogaland, Eigersund
  • Yrke:Automatiker
  • Kjøretøy:Suzuki Tsx 98, EL-bil xD

Skrevet 01 april 2017 - 08:16

Haha, ja CC-spesialty er dyrt verktøy, men ekstremt bra verktøy!! trur bestillinga min ble 7k, men da var dollaren lavere xD 

Jeg spesifiserte 230V motor i bestillinga, så måtte bare bytte støpsel så ble det bra^^ Ser jalla ut det støpselet jeg bruker nå da, men funker xD


TSX 66cc igjen - Toppfart = 135+km/t til nå med forgasser problemer(speedofart)
- Porta(E=209,8 I=179 T=144,9 grader, 78% eksosbredde/pr. syl. dia.) + løftet charmo 47 + nedplanet 3,4mm, 47mm topp nedplana 
3,5mm 50% squishband /m 0,6mm clearance, PWK stage 6 r/t 26mm gasser #158 dyse, 1,5mm spacer, modifisert & snudd malossi A stempel, BR10ES plugg, modifisert trimreed, Yasuni R3 Short Stock. HPI Digital Innerotor tenning programmerbar /m 2 kurver, rmx 6 gir, RM80 clutch /m RM125cc clutchfjører, porta blokk.Nytt tsx Hyper prosjekt


#136 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 21 mai 2017 - 11:08

Automatisk innlegg

Tråden stenges etter ønske fra trådstarter.

Om tråden ønskes åpnet igjen kan trådstarter rapportere tråden, eller sende en PM til undertegnede, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.


Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!





Andre emner som også har følgende stikkord: ts50x, trim, porting, charmo 50mm

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere