Etter jeg solgte golf mk3 varianten så måtte jeg selfølgelig ha meg en ny bil.. Kjøpte da en grøn toyota 4runner 2.4turbo diesel 1990mod, men den gredde jeg selfølgelig og kræsje ganske fort... Så da fant jeg en delebil, toyota 4runner 3.0turbo diesel 1994mod. Viste seg att den var bedre en den første, så sendte den på eu kontroll og fikk manglene..
Leita også etter dekk til bilen, da fant jeg noen rimlige på finn, ulempa var att de lå i halden, ca 9timer ifra meg.. Endte med att jeg fikk de enda billigere og hev meg i bilen og kjørte ned og henta de:)
Bilen begynder og komme seg allereide, men fortsatt mye som gjenstår. Det som må gjøres på 3.0literen er sveise litt på ramma, bytte koparskive på tappe pluggen, radiatoren måtte byttes, 2bremse slanger også er det slakk i hjelpesnekke, bor på hybel så er bare i helgene jeg får gjort noe.. Så går sakte, men håper og ha skilt til januar.. Ellers så er planen dekk, de er iorden nå, skal sote bilen helt fram, de er på begyndt.
Bestilt 42" led bar, samt markeringslys som skal på stigtrinne, og 2 led lamper bak til " ryggelys" eller så må jeg skaffe breddere da dekka stikker 12cm utom skjermen..
Sann bilen er nå

Sann bilen var når jeg kjøpte den

Sent from my iPad using Tapatalk