Følger selvfølgelig !

"DT"250 93' ombygging! Ny alu ramme?
#21
•
Skrevet 10 desember 2015 - 22:07
- Zeveren liker dette
#22
•
Skrevet 11 desember 2015 - 15:53
Er nokså sikker på det da vanlige drev ikke passa rett på (noe feil med innerdiam. på f.eks derbi drev) og begge var like sånn sett. Sm felgen er garantert smx da den sto på en kamerat sin smx
derbi drev har passet på alle rmx/smx felgene jeg har hatt
Følger med btw
- Zeveren liker dette
rmx'en oppsett: plombert, avskilta og stua bort til man har tid
Drd'en X'en!
jeg viste mamma den kvise videoen, så den andre fanen min så sto det " Hvilke vagina er best? erfaringer?" - Prebenww
#23
•
Skrevet 11 desember 2015 - 16:08
hm, var en type drev som ikke passa på, kanskje Rieju eller Yamaha elns.derbi drev har passet på alle rmx/smx felgene jeg har hatt
Følger med btw
flott du følger!

#24
•
Skrevet 12 desember 2015 - 20:44
- Kickstart98 liker dette
#25
•
Skrevet 12 desember 2015 - 20:55
Sent fra min LG-D855 via Tapatalk

#26
•
Skrevet 13 desember 2015 - 19:22
ble bra den fjøra
- Zeveren liker dette
MH Ryz - TP86, TP Racing, TP V-Force, Metrakit MRD 28mm PWK, Metrakit Pro Race Competiton Thrower -- SOLGT
Rieju MRX 2007 - Ombygget til Pro - TP86 (portet og frest), Conti CRX tenning, TP V-Force, Metrakit MRD Carbon, Koso PWK32, Voca Bigbore -- SOLGT
Rieju MRX Pro 2004 - Bidalot 94 portet, Metrakit MRD girkasse/primærdreving, TP girtønne/6. gir, Bidalot shimset clutch, Conti CRX tenning, VForce3 reed, LFR 32-36mm innsug, Koso 32mm PWK, Yasuni R4
#27
•
Skrevet 14 desember 2015 - 00:09

Nå er det avtalt, nå har Niklin tatt på seg jobben å porte sylinderen mer lik durasjonene i eksosen! + han skal sveise avstemt eksos!
Så skal den flytte seg litt fortere ihvertfall
Tar med noen deler imorgen, som også skal pulverlakkeres. Rekker nok bare å sandblåse det imorgen, lakkerer ihvertfall på tirsdag hvis jeg ikke rekker før Updeit imorra.
#28
•
Skrevet 14 desember 2015 - 13:46
Hva koster det med et slik avstemt anlegg da..?Ble ikke gal nei, setter den sammen imorra tror jeg
Nå er det avtalt, nå har Niklin tatt på seg jobben å porte sylinderen mer lik durasjonene i eksosen! + han skal sveise avstemt eksos!![]()
Så skal den flytte seg litt fortere ihvertfall
Tar med noen deler imorgen, som også skal pulverlakkeres. Rekker nok bare å sandblåse det imorgen, lakkerer ihvertfall på tirsdag hvis jeg ikke rekker førUpdeit imorra.
#29
•
Skrevet 14 desember 2015 - 16:46
Hva koster det med et slik avstemt anlegg da..?
Ikke sikker på om jeg vil si det så alle hører, pm isåfall
#30
•
Skrevet 14 desember 2015 - 19:55
Gi meg en PM da vettu..!Ikke sikker på om jeg vil si det så alle hører, pm isåfall
#31
•
Skrevet 14 desember 2015 - 20:15
Gi meg en PM da vettu..!
Done
tok av sylinder for å sende til Niklas imorgen, så ikke direkte flott ut nedi der... Sot på begge sider av stemplet (oval sylinder?) og heeeelt smått med riper Er det veldig dumt?
Måtte vinterlagre motoren på rommet, kunne ikke stå åpen i minusgrader
#32
•
Skrevet 14 desember 2015 - 20:38
standard når stempelringer er slitt
#33
•
Skrevet 14 desember 2015 - 20:54
standard når stempelringer er slitt
Splitter nytt da, kjørt med kanskje maks 5 timer etter jeg honte sylinder og bytta stempel
#34
•
Skrevet 15 desember 2015 - 00:43
Følte jeg bare måtte dele dette med folket Syns VIRKELIG motoren trengte en vask.... Satt på musikk, fant kjøkkensvampen og litt dasspapir og kjørte på
Blei jæææævlig mye bedre!
Før
Etter
Ikke ferdig enda rundt drevet og der, tar av drevet så jeg kommer skikkelig til inni der.
#35
•
Skrevet 15 desember 2015 - 01:01
Uff uff, skall absolutt ikke væra sånn...ser heller ut som det har gått 5 ÅR..!Splitter nytt da, kjørt med kanskje maks 5 timer etter jeg honte sylinder og bytta stempel
Det som skjer her, er at stempelfjørene "slår" oppi slitekanten øverst i cylinderen for å så lekke eksos videre nedover...eller så er cylinderen veldig slitt i fra før, og stempelfjørene tetter da dårlig..!
...kan du kjenne en slitekanten øverst i cylinderen da, hvis du kjenner etter med neglene..?
#36
•
Skrevet 15 desember 2015 - 08:28
Uff uff, skall absolutt ikke væra sånn...ser heller ut som det har gått 5 ÅR..!
Det som skjer her, er at stempelfjørene "slår" oppi slitekanten øverst i cylinderen for å så lekke eksos videre nedover...eller så er cylinderen veldig slitt i fra før, og stempelfjørene tetter da dårlig..!
...kan du kjenne en slitekanten øverst i cylinderen da, hvis du kjenner etter med neglene..?
Nå er alt pakka ned, så får ikke sjekka. Men Niklin skal titte litt å se etter ka som e galt
#37
•
Skrevet 15 desember 2015 - 12:57
Skjønner..!Nå er alt pakka ned, så får ikke sjekka. Men Niklin skal titte litt å se etter ka som e galt
#38
•
Skrevet 15 desember 2015 - 18:32
Nå er alt pakka ned, så får ikke sjekka. Men Niklin skal titte litt å se etter ka som e galt
Gjør motoren dær pen og startbar også selger du å setter i større motor i ramma =)
#39
•
Skrevet 15 desember 2015 - 20:03
Gjør motoren dær pen og startbar også selger du å setter i større motor i ramma =)
Tja, nok futt i denne.. Blir no mer futt nå vettu Gidder ikke legge i penger i ny motor, dyyyrt. Allerede bygd ferdig dette her også
#40
•
Skrevet 17 desember 2015 - 10:03
Pulverlakkert styrekrone og bremsepedal Ser Cossen i bakgrunnen rett over styrekrona
Litt støvete, stått i verkstedet på skolen og alt blir støvete der.
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere