

Team Snowcats - E36 V8 Turbo
#41
•
#42
•
Skrevet 25 februar 2016 - 14:06
Da skal jeg bestille der
om noen lurer på noe så spør!
#43
•
Skrevet 28 februar 2016 - 23:55
Endring i planene IGJEN sjekk post 1 for oppdatering
Beklager mye frem og tilbake :/
#44
•
Skrevet 29 februar 2016 - 00:04
If it fits it sits
Ble noe trangt med v12 i gelanderwagen og
´01 VW Passat 3BG 1,9 TDI
´00 Suzuki GSX750F
´85 Suzuki TS250X - Pjaske sykkelen
#45
•
Skrevet 29 februar 2016 - 00:15
If it fits it sits
Ble noe trangt med v12 i gelanderwagen og
Såg det der he han fått start på den nåda?
#46
•
Skrevet 29 februar 2016 - 00:21
Nei, står igjen å koble opp dataspruten, oljekjøler, få på nye filter på motor og girkasse og fylle olje, så skal det vel være good to go!
´01 VW Passat 3BG 1,9 TDI
´00 Suzuki GSX750F
´85 Suzuki TS250X - Pjaske sykkelen
#48
•
Skrevet 29 februar 2016 - 20:47
Høres tøft ut med de planene
Yamaha TZR Rossi Edition 50 2011 | Yamaha DT 50 2004
X-Derbi GPR 50 2004, Yamaha TZR 2010, Rieju RR, MotorHispania Furia, Tsx x2, pocketbike
#49
•
Skrevet 01 mars 2016 - 12:54
hvordan er det med plass med 8-er ?
#50
•
Skrevet 01 mars 2016 - 18:10
hvordan er det med plass med 8-er
?
Det var trangt



1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
#51
•
Skrevet 02 mars 2016 - 00:19
Det var trangt
men som sagt, var banebil, så kan hende han hadde flytta torpedoveggen for alt jeg veit... Måtte hvertfall sage hull i panseret for å få plass til kompressoren
Kan spørre han om det hvis jeg husker det en gang jeg er innom
er ikke lov å flytte torpedoveggen lenger ny regel fra 2016 (om det ikke var 2015)
#52
•
Skrevet 02 mars 2016 - 18:52
er ikke lov å flytte torpedoveggen lenger
ny regel fra 2016 (om det ikke var 2015)
Åja! Tror ikke torpedoveggen var flytta, er jo ikke den veien det er trangt



1998 Honda NSR 125 - Prosjekt | '85 GSX1100EF & '81 GSX1100ET (framtidige prosjekter) | 2008 BMW 320d Coupé
#53
•
Skrevet 03 mars 2016 - 06:59

#54
•
Skrevet 04 mars 2016 - 01:26
Sett s82 med presse i e30 så alt går med litt vold og vaselin
Sant så sant!
kommer langt med vinkelsliper og sveis
#55
•
Skrevet 05 mars 2016 - 04:17
Gjort litt på bilen idag, grunnet ellendige bilder (så ikke kvaliteten før nå) så skal dere få se hvordan den ser ut nå, skal ta bedre bilder imorra !
Spoiler
- Ådne95, Zeveren og Grendel liker dette
#56
•
Skrevet 06 mars 2016 - 17:17
ny oppdatering på bilen
fra nå av vill jeg merke nye oppdateringer med rød skrift osv sånn de nye er lettere og se litt mer orden
- Grendel liker dette
#57
•
Skrevet 13 mars 2016 - 15:38
Ny oppdatering igjen! Sjekk post 1 !
OBS!! er mer tekst/info under bildene
- Grendel liker dette
#58
•
Skrevet 14 mars 2016 - 05:44
du burde fleske til med noen gromme bremser. orginalt bak fungerer ikke bra med hydr. brekk
anbefaler deg en 725 eller 750 pompe på brekket slik at du får litt kraft og slipper å dra deg ihjel for å stive hjula
OM du ska kjøre e85, så må du nok ha større en 1000cc dyser om du ska bikke 600-700 hk som du skriver her
#59
•
Skrevet 17 mars 2016 - 09:15
Blir nok noe større dyser ja må vell opp i 1200-1400cc
mulig jeg går opp til m3 dim, eller noe i den str. 725/750 pumpe skal jeg se litt mer på takk for tipset!
mtp pris på m62b44 så blir det ikkje kjøpt motor før nermere sommer, tenker mai/juni engang, har sett endel på blocket.se og har kommet frem til at billigste blir å kjøpe en e38/e39 740/540 bil til ca 10k (ligger endel ut med kosmetiske skader) også selge bilen i deler men beholde motor/driv selv.
I helgen blir det sveising! endelig skal ta det som er igjen av bilen også kjøre den på henger til jobben, der vi skal sveise alt av rust og gjøre ferdig platene i bagasjerommmet
Edit:
har også fri hele påsken, familien skal vekk så skal få gjort endel neste dagene!
Dette innlegget er endret av Shiqwita: 17 mars 2016 - 09:58
- Grendel liker dette
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere