Sia det er sommer, har jeg hatt sommerferie. Og sia jeg er meg, kjeder jeg meg dønn ihjæl i ferien, fordi jeg alltid tar ferie for tidlig
Så bestemte meg for å prøve en ny type lakk jeg kom over, før jeg lakkerte felgsenterne til en kompis
Var så lei av at ZZRen var matt svart, matt hvit og knall lilla, så kjøpte en liter med solid svart, og blanda ut litt av lakken til kompisen min (metallic sølvgrå), og sprøyta ZZRen 
Langt fra ferdig, må sprøyte speila på nytt blandt annet, og hele sykkelen skal bli våtslipt, så den kommer til å bli en del lysere enn den er på bildene (metallicen er nesten usynlig før jeg våtsliper det)
Tanken er våtslipt og rubba, så der ser dere nesten åssen fargen kommer til å bli 

Har også bestilt nye kjedestrammere, da den ene er knekt, så får ikke justert uten å demontere hele jævla driten. Og ny vindskjerm er på vei, da gamle eieren har lakkert denna svart 
Frontlykta vil bli sota, og nye vindskjermen vil bli sota. Og gullskruer er på vei i posten 
Har muligens noen andre planer kommende på sykkelsida og, men det får avvente litt