Du er jo ikke så veldig aktiv her lenger du? Etter du gikk på siste smellen her inne,så ble du jo så fornærmet at du laget deg din egen Facebook profil og skaffet deg ditt eget følge der inne (Faktisk noenlunde dine egne ord) Så hvorfor skulle du ville dette selv,evt hvorfor skulle du bli vurdert?
Å det er lov å kommentere her ja,men ønsker du å bli mod,så send søknad.
Har ikke bedt om å bli vurdert ang no moderator stilling elns i det hele tatt, jeg bare spurte om hva han hadde syns om meg som moderator..!
Ja, jeg har ordna en del ting som har samla opp noen der vi kan væra oss sjøl og ha den store deilige friheten til å snakke dønn fritt...ingen følgere av noen personer som helst, bare seriøst og cleant for 'barnslig" piss og maktmissbrukere..!
Jeg hadde jo aldri blitt tatt inn i crewet her jeg, passer jo ikke sammen med det uansett hvordan en skulla sett på det..så det er jo bare fakta, har aldri prøvd å selge meg ut uansett, og kommer heller aldri til å gjøra det..!
Du spurte om han syns du hadde passa som mod, flest folk tar det som at du ønsker å bli mod. Prøvde å være hyggelig, hvorfor er det nødvendig å være så kvass? Skal Mp holdes i live, er ikke det en bra holdning..
Ja, men da trodde du jo helt feil..kanskje du kan spørre meg neste gang, i stedenfor å bare tro/påstå ting..?
Det er en holdning som er bra for Mopedportalen..!
Hei,
Vi trenger sårt et nytt aktivt crew på dette forumet, ettersom dagens crew begynner å dra på årene 
I den sammenheng ønsker jeg at de som føler de kan bidra på portalen skal sende meg en søknad på PM.
Fortell kort om deg selv, hva du kan bidra med, samt hvilke tanker du har om utvikling og videre drift av portalen.
Søkerne kommer hovedsaklig til å bli plassert i moderatorroller, men viser man stort engasjement er mulighetene store for at mer ansvar blir gitt
Hvor mange nye i crewet er det snakk om at er ønskelig da..?