Gå til innhold

Bilde

Nytt crew søkes

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
22 innlegg i dette emnet

#1 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Avdelingsleder
  • Kjøretøy:BMW G05 45e, KTM 640 LC4
Garage Garasje

Skrevet 05 juni 2016 - 20:55

Hei,

Vi trenger sårt et nytt aktivt crew på dette forumet, ettersom dagens crew begynner å dra på årene  :ph34r

I den sammenheng ønsker jeg at de som føler de kan bidra på portalen skal sende meg en søknad på PM. 
Fortell kort om deg selv, hva du kan bidra med, samt hvilke tanker du har om utvikling og videre drift av portalen. 

Søkerne kommer hovedsaklig til å bli plassert i moderatorroller, men viser man stort engasjement er mulighetene store for at mer ansvar blir gitt  ;)  

• malossi, Tijs, Marinius og en annen liker dette

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

If it ain't broken, don't fix it!

#2 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 07 juni 2016 - 21:40

Hei,

Vi trenger sårt et nytt aktivt crew på dette forumet, ettersom dagens crew begynner å dra på årene  :ph34r
I den sammenheng ønsker jeg at de som føler de kan bidra på portalen skal sende meg en søknad på PM. 
Fortell kort om deg selv, hva du kan bidra med, samt hvilke tanker du har om utvikling og videre drift av portalen. 

Søkerne kommer hovedsaklig til å bli plassert i moderatorroller, men viser man stort engasjement er mulighetene store for at mer ansvar blir gitt  ;)  

Hei hei Karl-Erik...syns du jeg hadde passa bra som moderator her da..?

#3 Zeveren

Zeveren

Årets moped 2016/ årets prosjekt 2016

• Moderator
  • 3 730 Innlegg:
  • Yrke:Platearbeider/båtbygger
  • Kjøretøy:DT250X, BMW E34 528 91'
Garage Garasje

Skrevet 07 juni 2016 - 22:05

Hei hei Karl-Erik...syns du jeg hadde passa bra som moderator her da..?

Står at man skal sende inn PM om å bli medlem, og han ønsker nok helst å ta det der også vil jeg tro  :)

Yamaha DT 50/125 93' prosjekt - Custom ramme!

#4 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:

Skrevet 08 juni 2016 - 00:00

Står at man skal sende inn PM om å bli medlem, og han ønsker nok helst å ta det der også vil jeg tro  :)

Skulle tro at det er "lov" til å kommentere en ting her, tror du virkelig ikke at jeg skjønte hva Karl-Erik skreiv her, eller..?

Og det jeg spurte han om, hadde ingenting med no søknad å gjøra sånn som du insinuerer..!

Dette innlegget er endret av MrFIXT: 08 juni 2016 - 00:04

#5 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 08 juni 2016 - 08:36

Skulle tro at det er "lov" til å kommentere en ting her, tror du virkelig ikke at jeg skjønte hva Karl-Erik skreiv her, eller..?

Og det jeg spurte han om, hadde ingenting med no søknad å gjøra sånn som du insinuerer..!

Du er jo ikke så veldig aktiv her lenger du? Etter du gikk på siste smellen her inne,så ble du jo så fornærmet at du laget deg din egen Facebook profil og skaffet deg ditt eget følge der inne (Faktisk noenlunde dine egne ord) Så hvorfor skulle du ville dette selv,evt hvorfor skulle du bli vurdert? 

Å det er lov å kommentere her ja,men ønsker du å bli mod,så send søknad. 

Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#6 Zeveren

Zeveren

Årets moped 2016/ årets prosjekt 2016

• Moderator
  • 3 730 Innlegg:
  • Yrke:Platearbeider/båtbygger
  • Kjøretøy:DT250X, BMW E34 528 91'
Garage Garasje

Skrevet 08 juni 2016 - 09:26

Du spurte om han syns du hadde passa som mod, flest folk tar det som at du ønsker å bli mod. Prøvde å være hyggelig, hvorfor er det nødvendig å være så kvass? Skal Mp holdes i live, er ikke det en bra holdning..

Dette innlegget er endret av Zeveren: 08 juni 2016 - 09:27

• Razer32uhhu liker dette

Yamaha DT 50/125 93' prosjekt - Custom ramme!

#7 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:

Skrevet 09 juni 2016 - 19:37

Du er jo ikke så veldig aktiv her lenger du? Etter du gikk på siste smellen her inne,så ble du jo så fornærmet at du laget deg din egen Facebook profil og skaffet deg ditt eget følge der inne (Faktisk noenlunde dine egne ord) Så hvorfor skulle du ville dette selv,evt hvorfor skulle du bli vurdert? 

Å det er lov å kommentere her ja,men ønsker du å bli mod,så send søknad. 

Har ikke bedt om å bli vurdert ang no moderator stilling elns i det hele tatt, jeg bare spurte om hva han hadde syns om meg som moderator..!

Ja, jeg har ordna en del ting som har samla opp noen der vi kan væra oss sjøl og ha den store deilige friheten til å snakke dønn fritt...ingen følgere av noen personer som helst, bare seriøst og cleant for 'barnslig" piss og maktmissbrukere..!

Jeg hadde jo aldri blitt tatt inn i crewet her jeg, passer jo ikke sammen med det uansett hvordan en skulla sett på det..så det er jo bare fakta, har aldri prøvd å selge meg ut uansett, og kommer heller aldri til å gjøra det..!

Du spurte om han syns du hadde passa som mod, flest folk tar det som at du ønsker å bli mod. Prøvde å være hyggelig, hvorfor er det nødvendig å være så kvass? Skal Mp holdes i live, er ikke det en bra holdning..

Ja, men da trodde du jo helt feil..kanskje du kan spørre meg neste gang, i stedenfor å bare tro/påstå ting..?

Det er en holdning som er bra for Mopedportalen..!

Hei,

Hvor mange nye i crewet er det snakk om at er ønskelig da..?

#8 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:

Skrevet 13 juni 2016 - 18:47

Seriøsiteta her er minimal, sålenge det ikke blir svart på spørsmål som er retta til ledelsen/crewet her engang, har blitt et mere og mere slapt sted det her..!

#9 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:

Skrevet 13 juni 2016 - 18:55

De fleste skal byttes ut. Er det et OK svar? Se på de som er i dag, å regn med at ca samtlige skal byttes.

#10 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:

Skrevet 14 juni 2016 - 11:07

De fleste skal byttes ut. Er det et OK svar? Se på de som er i dag, å regn med at ca samtlige skal byttes.

Ja, det er et OK svar Kenneth, men det skall væra høyst unødvendig i fra crewet sin side her at jeg må trykke så veldig på for å i det hele tatt få et svar...og ellers ha en fin dag..!

(Håper egentlig at ikke du slutter her da, for sjøl om vi har en del ulikt syn på ting...så har alikavell ikke du vært no sånn forbaska utprega trussel/warnpiss fyr, og takker på vegne av flere for det..!)

SVERRE..!

#11 malossi

malossi

Gullsvein

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 5 177 Innlegg:
  • Kjøretøy:MC
Garage Garasje

Skrevet 15 juni 2016 - 16:48

Skjønner jeg har gått glipp av mye i mitt fravær.

#12 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 24 juni 2016 - 16:48

Har mottatt en del søknader. Skal prøve å gi svar på de iløpet av helgen :) 

• cossen liker dette

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

#13 asgeir95

asgeir95

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 807 Innlegg:

Skrevet 25 juni 2016 - 16:59

Hold oss andre oppdatert på hvem det blir da ;)

´01 VW Passat 3BG 1,9 TDI
´00 Suzuki GSX750F
´85 Suzuki TS250X - Pjaske sykkelen

#14 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:

Skrevet 26 juni 2016 - 18:45

Hold oss andre oppdatert på hvem det blir da ;)

Ja, det hadde vært fint å blitt advart litt...hahaha..!

#15 Njål Nilssen

Njål Nilssen

Årets lett-mc 2013/14

• Bruker
  • PipPipPip
  • 1 735 Innlegg:
  • Yrke:Flymotortekniker (skrur jetmotor, med propell)
  • Kjøretøy:Suzuki TSX 2001

Skrevet 02 juli 2016 - 22:42

Seriøsiteta her er minimal, sålenge det ikke blir svart på spørsmål som er retta til ledelsen/crewet her engang, har blitt et mere og mere slapt sted det her..!

Hvor hen er det useriøst? Nå skal det sies jeg (når jeg er her inne) oppholder meg til ganske spesialiserte tråder, hvor kompetansenivået er litt høyere enn for den normale mopedeier, som skal fjerne plomba osv :)

Tidl. brukernavn: flyfaen

Motorgalning på heltid, både jobb og på fritid :)

ALLTID et prosjekt på gang, aller helst av den innviklede sorten ;)

DLC, Isotopisk polering, intro-termisk reaksjon, ekspansjons-forhold, ATDC, BTDC, ABDC, BBDC, IVO, IVC, EVO, EVC, EPO, EPC, IPO, IPC, mCSA, LCA, EGT, Lambda osv er HELT normale ord å ha i vokabularet... 

#16 Julius1999

Julius1999

Upassende

• Moderator
  • 1 518 Innlegg:
  • Yrke:Profesjonell teppelufter
  • Kjøretøy:BMW E34, Honda Wallaroo, Yamaha Aerox & JogRR
Garage Garasje

Skrevet 03 juli 2016 - 00:50

Hvor hen er det useriøst? Nå skal det sies jeg (når jeg er her inne) oppholder meg til ganske spesialiserte tråder, hvor kompetansenivået er litt høyere enn for den normale mopedeier, som skal fjerne plomba osv :)

Han meinte vel i forhold til at han ikke fikk svar på spørsmålet han stilte :p Innlegget rett over det du quota ^^

Dette innlegget er endret av Julius1999: 03 juli 2016 - 00:50

FUBAR- fucked up beyond all recognition :p

#17 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 701 Innlegg:

Skrevet 05 juli 2016 - 21:01

Han meinte vel i forhold til at han ikke fikk svar på spørsmålet han stilte :p Innlegget rett over det du quota ^^

Bra noen skjønte det da..!

#18 K-E

K-E

Systemansvarlig

• Sysadmin
  • 9 406 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 06 juli 2016 - 22:49

Jeg må bare beklage, men det ble litt hektisk grunnet ferie og oppstart i ny jobb. Skal få i orden dette i løpet av denne helgen. Så de av dere som ikke har fått svar ennå, ikke bli skremt, dere er ikke glemt! :)
  • asgeir95, cossen og henhy liker dette

Mvh.

Karl-Erik Sæbønes

(OO (|||)(|||) OO)

#19 Terje.e

Terje.e

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 830 Innlegg:
  • Kjøretøy:Yamaha neos 2002
Garage Garasje

Skrevet 30 september 2016 - 16:43

Det at mopedportalen dør ut er vel pga noen få personer her inne som gjør det ubehagelig og skrive/lage tråd/svare på ting. Noen som tror de har peiling men kan bare det google kan. Har mulig noe kjøretøy selv men ingen erfaring med driftsikkerhet og andre viktige ting som har mere og si enn innkjøring for og si det slik.
Ikke la dere skremme av drittsekker. En som har noe i hue kan godta at man har feil men er ikke lett og godta at noen slenger dritt eller sier dritt om noe du har rett i.
Tenk at noen vil ha hjelp her inne og kommer hit for det, så er det noen her får det til og virke som du er helt blåst med sine frekke svar.

#20 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:

Skrevet 30 september 2016 - 17:42

Det at mopedportalen dør ut er vel pga noen få personer her inne som gjør det ubehagelig og skrive/lage tråd/svare på ting. Noen som tror de har peiling men kan bare det google kan. Har mulig noe kjøretøy selv men ingen erfaring med driftsikkerhet og andre viktige ting som har mere og si enn innkjøring for og si det slik.
Ikke la dere skremme av drittsekker. En som har noe i hue kan godta at man har feil men er ikke lett og godta at noen slenger dritt eller sier dritt om noe du har rett i.
Tenk at noen vil ha hjelp her inne og kommer hit for det, så er det noen her får det til og virke som du er helt blåst med sine frekke svar.

Må si det er lenge siden jeg har sett noen skrive noe direkte frekt,eller ting som stride mot forum reglene her. Det at noen føler seg krenket bør isåfall rapporteres.

Det er gjerne noen som har veldig sterke meninger generellt,å er gjerne veldig vandt med at disse følges eller støttes. Da kan man jo oppfatte meninger som ikke går i deres favør som frekke. Ofte er det veldig ressurs sterke personer med erfaring som er nye medlemmer som kan oppleve det slikt. Det er ikke alle som er enige i alt her inne,å ofte er det personer med like bred erfaring som en selv,men med andre oppfatninger som gjerne strider i mot meningene til den enkelte som føler seg urettferdig behandlet,eller synes at enkelte er frekke. Da oppstår det ofte konflikt,dersom den ene part ikke er vandt med forum form,eller bare ikke er vandt med å bli sagt i mot med andre argumenter.

Forum er diskusjoner. Dersom de blir opphetet fra tid til annen er bare sundt. Det skal dog ikke gå på bekostning av person,som f.eks  "Er du dum" eller andre fakter som måtte dukke opp som følge som ikke er relevant for diskusjonen..

Forum formen i seg selv er nede i en bølgedal. Om det er permanent er ikke godt å si,men det gjelder ikke bare MP dette. Facebook har så i de grader tatt over denne formen,men og andre sosiale media. 

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere