Gå til innhold

Bilde

Nytt crew søkes

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
22 innlegg i dette emnet

#21 Terje.e

Terje.e

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 830 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Yamaha neos 2002
Garage Garasje

Skrevet 30 september 2016 - 18:27

Da er det mye som bør rapporteres her på mopedportalen.
Bare ser at det er et problem og beskylder ingen og sier ikke at det er mange som gjør det.

#22 MrFIXT

MrFIXT

Årets Bruker 2013/14

• Moderator
  • 10 691 Innlegg:
  • Yrke:LIVSNYTER, FLIPPER og TRIMMER/BYGGER MOTOR..!
  • Kjøretøy:DERBI 2FAST 102cc-YAMAHA DT BIDALOT 94cc.

Skrevet 02 oktober 2016 - 12:17

Det at mopedportalen dør ut er vel pga noen få personer her inne som gjør det ubehagelig og skrive/lage tråd/svare på ting. Noen som tror de har peiling men kan bare det google kan. Har mulig noe kjøretøy selv men ingen erfaring med driftsikkerhet og andre viktige ting som har mere og si enn innkjøring for og si det slik.
Ikke la dere skremme av drittsekker. En som har noe i hue kan godta at man har feil men er ikke lett og godta at noen slenger dritt eller sier dritt om noe du har rett i.
Tenk at noen vil ha hjelp her inne og kommer hit for det, så er det noen her får det til og virke som du er helt blåst med sine frekke svar.

Har du noen exempler på hva du mener er å væra frekk, eller å slenge dritt osv..?

Grunnen til at jeg spør, er at det oppleves så forskjellig om hvem som tar seg nær av hva...noen tror faktisk at å si det på fks Engelsk, eller å dytte inn et bilde for å slenge dritt er greit, noen formulerer det som et slags "spørsmål"..men det hele er bare en måte å dekke over og skjule seg bak en uttrykksform som desverre har blitt så altfor vanlig på forumer som fks her på Mopedportalen..!

Jeg personlig syns at sånne ting er kraftig feigt, og jeg er tilhenger av å si det rett ut og forholde seg til sannheten..så får man ta det derifra...hvem man vil ha med å gjøra videre, og på hvem måte..!

#23 Terje.e

Terje.e

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 830 Innlegg:
  • Kjøretøy:Yamaha neos 2002
Garage Garasje

Skrevet 02 oktober 2016 - 19:08

det vil bli en stor jobb og gå gjennom alt og finne beviser osv, blir også mot noen om jeg skulle ha gjort det.
Er ikke for og lage krig.
eiriklygre skrev:
Du ikkje for å være frekk eller noke sånt, men vi her på forumet synest mopedportalen folka er litt vel merkelige!

Men skal være et MC treff på rundt 100-250 personer/sykkler så er jo fult mulig å få til, dette treffet holder til i Bergen meiner det skulle være den 28 april, er veldig usikker på om det var riktig dato.

Mopedportalen brukerne syns akkurat det samme om dere :p
Inntrykket der er litt sånn *snobbete pappagutter som ikke kan noe*, ikke min personlige mening.. men det går begge veier :p

Har vært dommer på vårmønstringen flere ganger :D
Er kjekt der, men er et flertall av choppere osv. og er bare showoff :p
Det er mye ting jeg har lest om stedet og mye ting jeg har sett, det over er bare noe jeg fant på et par sekunder.
Behøver ikke og forklare noe mere, noen føler seg truffet og noen er enig osv. Min mening bare

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere