Gå til innhold


Bilde

Opel Vectra C - 02


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 Reitan

Reitan

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 343 Innlegg:
  • Registrert: 12-juni 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sør-Trøndelag, Trondheim
  • Kjøretøy:BMW E39, BMW E36, Opel Vectra C
Garage Garasje

Skrevet 04 september 2016 - 17:20

Flere her inne som har eid eller har en Opel som bruksbil? 

Har kjøpt meg en A til B bil som er pålitelig og funker når jeg trenger det, men er ikke helt fornøyd utseendemessing ..

Har sett etter div styling som fangere og felger, har vurdert coilovers for bedre fitment..

 

Noen som har fangere å anbefale til en 02 mod Vectra C? 

Kom gjerne med felgtips! 5x110/112 ET 35 - 17-18"  tror 19 blir litt overkill, går kanskje på originalfjær  :huh

 

Eller generelt hva som kan gjøres for å få en sånn bil til se litt bedre ut. 

 

Bilder

Spoiler

 

 

 


  :w00t På utkikk etter billig BMW E28, E30 eller E34!  :w00t


#2 4life

4life

    MP-Nerd

  • Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 450 Innlegg:
  • Registrert: 25-august 05
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 04 september 2016 - 17:34

Dette er jo Vectra C,men har bred erfaring med Vectra A.Knakende fine biler som blir veldig fine med Vectra 2000 deler/styling. Trist de ruster bare man ser på de.  Var lenge på jakt etter en fin Vectra 2000 16V men kom bare over "ungdom kjørte" som gjerne var tilsynelatende fine,men med forferdelig med rust på undersider,hjulbuer,motorrom etc. -.-

 

Som man sikkert kan forstå er ikke akkurat dette i år,eller for 1 år siden. Snarere endel år siden,da endel ungdom faktisk kjørte noe annet en kebabtraller :D


Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#3 Reitan

Reitan

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 343 Innlegg:
  • Registrert: 12-juni 11
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Sør-Trøndelag, Trondheim
  • Kjøretøy:BMW E39, BMW E36, Opel Vectra C
Garage Garasje

Skrevet 04 september 2016 - 17:51

Dette er jo Vectra C,men har bred erfaring med Vectra A.Knakende fine biler som blir veldig fine med Vectra 2000 deler/styling. Trist de ruster bare man ser på de.  Var lenge på jakt etter en fin Vectra 2000 16V men kom bare over "ungdom kjørte" som gjerne var tilsynelatende fine,men med forferdelig med rust på undersider,hjulbuer,motorrom etc. -.-

 

Som man sikkert kan forstå er ikke akkurat dette i år,eller for 1 år siden. Snarere endel år siden,da endel ungdom faktisk kjørte noe annet en kebabtraller :D

Ble alt for lei av å plages med eldre bilder som er ungdomskjørt uten like.. ikke at jeg er noe bedre bak rattet selv, men kjekt å ha en bil som ikke bryter sammen på siden av E6  :p

Dette er min første bil av forhandler, fult servicehefte, ingen antydning til rust eller problemer  :)

 

Sett en del fete vectra A stance builds, kule biler uten tvil. 

 

et sett med 18" kantfelger, nye fangere, sota vinduer og et sett med coils blir kanskje en brukbar build for en daily? 

tenker ikke å gjøre noen motormods, mine hele 110hp holder mer en nok fra og til jobb. 


  :w00t På utkikk etter billig BMW E28, E30 eller E34!  :w00t




Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere