Gå til innhold


Bilde
* * * * * 1 Stemmer

Hvor raskt vil den gå? Gilera smt 50 trim


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
23 innlegg i dette emnet

#21 henhy

henhy

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 238 Innlegg:
  • Registrert: 12-november 14
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Plastmekaniker
  • Kjøretøy:Kawasaki ninja zx6r 2006, Hyper Derbi 2004,

Skrevet 30 juni 2017 - 22:24

Mja tviler litt på at 14-48 er litt tungt for den drar veldi bra i bakkene nå. Trur at NÅR den er ferdig innkjørt så kan jeg kanskje dra på gira litt mer og å oppnå høyere toppfart. Men hva mener du med å stille in forgasseren? Mener du rett dyse da eller? Men ellers når jeg tenker meg litt om så var dette et dumt spørsmål og jeg burde ikke ha spurt før den va ferdig innkjørt.

Hvis du ikke drar ut turtallet så er det ikke rart om du ikke har høyere toppfart nei ;)

Prosjekt: http://www.mopedport...ys-hyper-derbi/ Braaaaaaap!

Eieren av Hyper Xtreme 90cc derbi, "Katie" KTM 690 SM, og en bruksbil ford focus.


#22 Roaster HD

Roaster HD

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 23 Innlegg:
  • Registrert: 05-oktober 16
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Gilera smt 50 2014
Garage Garasje

Skrevet 04 juli 2017 - 21:56

Hvis du ikke drar ut turtallet så er det ikke rart om du ikke har høyere toppfart nei ;)


Yes yes :) er innkjørt og går 100 kmt på flata nå i speedometerfart!😀 Skal skaffe 21 mm gasser, ny reed og innsug! Vet ikke om original innsug passer? Tror ikke det

Dette innlegget er endret av Roaster HD: 04 juli 2017 - 21:57


#23 henhy

henhy

    MP-Fritids

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 238 Innlegg:
  • Registrert: 12-november 14
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Plastmekaniker
  • Kjøretøy:Kawasaki ninja zx6r 2006, Hyper Derbi 2004,

Skrevet 04 juli 2017 - 22:16

Tp vforce reed til am6 (som du utvider hullene et par mm) er den beste og eneste reeden som er noe vits i å kjøpe hvis du skal ha ny reed. Mener det er mulig men har lite for seg å bruke org innsug på 21mm forgasser.
Hvis du ønsker maks effekt ville jeg heller brukt pengene på et Yasuni cross hm (storebroren til ditt) eksosanlegg. Det ville gitt mer effekt enn 21mm og ny reed (og koster omtrent det samme om du får tak i brukt ;) )

Prosjekt: http://www.mopedport...ys-hyper-derbi/ Braaaaaaap!

Eieren av Hyper Xtreme 90cc derbi, "Katie" KTM 690 SM, og en bruksbil ford focus.


#24 Roaster HD

Roaster HD

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 23 Innlegg:
  • Registrert: 05-oktober 16
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Gilera smt 50 2014
Garage Garasje

Skrevet 20 november 2017 - 19:31

Tp vforce reed til am6 (som du utvider hullene et par mm) er den beste og eneste reeden som er noe vits i å kjøpe hvis du skal ha ny reed. Mener det er mulig men har lite for seg å bruke org innsug på 21mm forgasser.
Hvis du ønsker maks effekt ville jeg heller brukt pengene på et Yasuni cross hm (storebroren til ditt) eksosanlegg. Det ville gitt mer effekt enn 21mm og ny reed (og koster omtrent det samme om du får tak i brukt ;) )

Hey, igjen nå skal jeg endelig få på 21mm gasser på gileraen og lurer på hva annet jeg trenger som innsug og 5mm dyser, for en kompis sa at jeg kom til å trenge en bensinkran fordi 21mm ikke er vacumstyrt? er dette sant? og forresten i mellomtiden har jeg klart å skjære 70cc sylinderen og så original sylinderen bare for å finne ut oljepumpa hadde tatt kvelden xD Men nå har jeg på airsal t6 asso igjen og trenger hjelp til hva annet som er nødvendig til montering gasseren. Målet er da å få det perfekte hverdagsopsettet. For meg så er det da: 

- Yasuni Cross

- Airsal t6 Asso
trimcoil

- 21mm Dellorto
- Powerfilter

- forsterket clutch
- 14-48 dreving





Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere