Gå til innhold

Bilde

Honda dax st50 1974 - Hjelp til å finne ut litt info og gjøre denne orginal igjen

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 Honda st50

Honda st50

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 2 Innlegg:

Skrevet 09 januar 2017 - 14:59

Hei. Tenkte jeg kunne spørre litt rundt her om dere kan hjelpe meg å gjøre om denne til orginal stand igjen. Jeg trenger å få tak i en orginal motor og ikke en cd50 som står i den nå. Finnes dette i Norge eller må jeg ut av landet for å få tak i dette. Er det noe annet dere ser ut i fra bildene som ikke stemmer med orginalen? https://www.finn.no/67949785

#2 Nostalgikeren

Nostalgikeren

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 96 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Suzuki FZ 50, Suzuki TS50X

Skrevet 09 januar 2017 - 15:29

Meget strøken og fin! Jeg har ikke rare kunnskapen men hvis du overvåker FINN kan det hende det dukker opp en moped/delemoped. Det er vel ikke aktuelt å sette inn en kinamotor hvis du skal ha den tilbake 100% i orginalstand, men vet disse finnes. Skal jeg gjette vil jeg tro at den orginalt ikke kom med mesh-luftfilter, men jeg vet ikke som sagt.

#3 Honda st50

Honda st50

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 2 Innlegg:

Skrevet 11 januar 2017 - 00:38

Nei kinamotor er ikke aktuelt,har mulighet å få tak i en i fra Sverige så blir nok en tur ned dit hvis det ikke dukker opp noen her før det. Blir vel ikke at jeg monterer motoren med det første, men det er greit å ha originalen på hylla. Takk for innspill.

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere