Var vel i september eg kjøpte den trur eg..
Kjøpte den av ei gammal dame utpå ei øy i molde, sekken for åvære presis.. Det går ferje ut og inn 2ganger i døgnet på dagen eg sku hente så måtte reise hjemmenfra klokka 4 på mårran for å rekke ferja..
Hadde hiace og biltralle så det ble 11meter noe som er sinsykt dyrt på ferje så tenkte eg parkerte i molde, tok ferja til fotsog fikk ho til å hente meg på brygga og så kjøre bilen over igjen..
Terceln hadde stoppa noen ganger for henne så hu kjøpte seg ny bil...
Kom dit å Bytta stift og kondensator og fikk fyran... kom faen ikke ut innkjørselen før bilen stoppa.. Skjønte ikke hva som var feil.. Så var det å dytte å kjøre bilen på starten opp en liten bakke før det gikk ann trille hele veien ned på ferja...
Ene fyrn på ferja hadde hatt tercel selv, "verdens beste bil" mente han, så fikk låne trykkluft og verktøy til å fikse bilen der.. Rense hele gassern og filteret så fyra den, var heeelt brun bensin

Lktt offroading før eg fikk skilt på den


Fikk skilt, mekka rakrør og reiste til Stockholm å henta felg til ae86n og ett sett alleycat til terceln artig tur ble vel 1200km på 2dager

Fått på alleycat sveisa til en kufanger og ekstalys

Lakkert svart

Mekka ae86 ratt og no fancy taktrekk

Testa firhjulstrekken


Har i ettertid tatt ut drivakslinga forran så det er rwd på fulltid..
Har vert med på litt av vert allerede stakkar terceln..

Walltappa autovernet litt hardt her en dag..

Ellers har eg montert flammekaster/plugg i potta så den skyter litt flammer
Ligger video her
https://m.facebook.c...rk=0&fbtype=274

Bryter til flammekaster på girstanga

Neida, god bil var på isbanekjøring med den senest på fredag, bra bil til 5000

Sent fra min F3311 via Tapatalk
Dette innlegget er endret av Iserbil: 31 januar 2017 - 16:46