Gå til innhold

Bilde

Støyva's garasje, diverse volvo og opel

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

• Logg inn for å legge til innlegg
22 innlegg i dette emnet

#21 støyva

støyva

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 18 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 25 august 2017 - 00:00

Huff, mye jobb.

Blir litt jobb ja, lurte på og fikse opelen først og få skilter på den så kan jeg bruke den og parkere volvoen og få sveiset den sammen skikkelig etter den :p volvoen er heldigvis godkjent og skiltet en stund til så burde vel gå :D  og dette er ETTER jeg allerede har rettet opp i noe dårlig i gulvet fra innsiden, fant mer når jeg var under den idag for og si de slik :p

Dette innlegget er endret av støyva: 25 august 2017 - 00:00

#22 støyva

støyva

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 18 Innlegg:

Skrevet 01 september 2017 - 12:26

har hatt fri idag og kjedet meg og begynnte så like so godt og sveise på den som skulle bli delebil av omegaene, lurte på og lage meg en grei vinterbil/bruksbil  :lol bilder kommer, hadde ikke strøm på telefonen nok til og få tatt bilder idag  :(

#23 støyva

støyva

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 18 Innlegg:

Skrevet 07 september 2017 - 14:16

En liten oppdatering. Eksosen på bilen har nå vært så som så på 240en, men skulle ta en pottesmell i forrgårs, begynnte det og bråke noe brutalt etterpå, det var gått hål i eksosbandasjen som forrige eier hadde sett på, og noe forferdelig dårlig sveisearbeid, tok ned eksosanlegget i dag, blir og kjøpe nytt i morgen helt frem til manifoild da dette er rett og slett "ødelagt" helt frem etter min mening, vært sveist en del ganger såg jeg, og der var ikke midtrepotte på bilen, da det er bruksbil vil jeg helst ha alt i bra stand, har vært plaget med og fått eksos inn i bilen så var vel på høy tid uansett :D der det er hull der som har vrt sveiset var det eksosbandasje, ikke noe pent arbeid, og så var der laget til et veldig jalla feste til eksosen og  :lol og får og kjøre bilen opp på bukker idag så måtte jeg demontere addon leppa framme, var vist for lav  :unsure 
Pluss la med noe bilder av den 87 mod omegaen hvor den er rustet, driver og klargjør den til og kunne få sveiset den nå, må berre kjøpe mer sveisetråd så er det good to go, skal skifte hele kanaler og sette inn nye buer :D

Vedlagte filer

Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere