Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Yamaha MT-125 VS WR125X

• Logg inn for å legge til innlegg
3 innlegg i dette emnet

#1 aeon50

aeon50

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 78 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 22 september 2017 - 12:14

noen som har erfaring med wrx? har mt nå, men har fått tilbud om og bytte i en 2015mod wrx. derfor lurer jeg på positive og negative sider ved og bytte. hvordan er forskjellen på aks og toppfart? tåler wrxen mere herjing? komfertabel og kjøre, osv.

#2 4life

4life

MP-Nerd

• Supermod
  • 20 911 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Avensis

Skrevet 23 september 2017 - 16:52

Du liker virkelig ikke MTen din :p WRXen går marginalt dårligere. Men man sitter jo og enda mer oppreist på disse. Det er jo en SM sykkel,mens MT er en Streetfighter med aner fra Racing.

Begge tåler mye,og det er mye av samme delene. Mange som fikk sjokk da importør ikke tok inn disse for 2017 pga mangledne ABS. Var mange som hadde disse øverst på ønskelisten. Mange av disse kjøpte dog MT istedet,og iaf etter hva jeg har lest,så er de fleste svært fornøyd med denne sykkelen. 

Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#3 aeon50

aeon50

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 78 Innlegg:
Garage Garasje

Skrevet 23 september 2017 - 17:57

Du liker virkelig ikke MTen din :p WRXen går marginalt dårligere. Men man sitter jo og enda mer oppreist på disse. Det er jo en SM sykkel,mens MT er en Streetfighter med aner fra Racing.

Begge tåler mye,og det er mye av samme delene. Mange som fikk sjokk da importør ikke tok inn disse for 2017 pga mangledne ABS. Var mange som hadde disse øverst på ønskelisten. Mange av disse kjøpte dog MT istedet,og iaf etter hva jeg har lest,så er de fleste svært fornøyd med denne sykkelen. 

Er veldig glad i MTen, men hår kjørt ca 10k km på den siden mai, og begynner da og savne litt "lekenhet". og ikke bare lange kjøreturer.  bestemte meg jo egentlig for og beholde den, og prøver i hovedsak og spare til en sykkel til. men har mange kamerater nå som harr kjøpt seg motard og prøver og lære og dra på hjulet og slikt. får prøve og spare til over hjul og selle atven, og er jeg helig finner jeg kanskje en billig en.

#4 Elek

Elek

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 12 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:'15 Airwheel X3

Skrevet 23 september 2017 - 23:16

bytt, mer lek og gøy med wrx :p like lite edlikehold som mt, og ofte sett på som kulere da mt er ltt mainstream

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere