Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Derbi drd xtreme (piaggio) gir problem

• Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 tnbfarstad01

tnbfarstad01

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Skrevet 10 august 2018 - 16:12

Her om dagen fekk eg eit problem med Derbien min, kjørte heilt vaneleg og plutseleg begynte den og bli ekstrem hard å sette i høgare gir enn 3, etter ei stund etter det fekk eg ikkje den i 3 gir ( elller andre gir). gir spaken gjekk ikkje ann å ta opp og den satt heilt fast. Så endte opp med å kjøre heim med dette. iløpet av turen prøvde eg å få den i høgare gir og fekk den i 3 gir. men mellom vert gir kan eg prøve alt eg har for å ta girspaken opp me uten nokke skjer. tenkte probleme kunne vere girakslingne men det var det ikkje. so eg splitta motoren. men no finne eg ikkje ut kva problemet er? kva kan det vere?

#2 Superdarus2000

Superdarus2000

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 448 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Golfballdykker
  • Kjøretøy:yAmHA Dt 49.5555cc

Skrevet 10 august 2018 - 22:18

Kan være at noe som skilte seg fast der og da. Sikkert ingenting, men nå som du har motoren oppe så burde du sjekke den ordentlig :cool  Sjekk etter skader på tannhjulene osv. Samt at du smører alt sammen godt inn

• tnbfarstad01 liker dette

Prosjektet mitt --> MISSILES ! 🚀

http://www.mopedport...

Blodtrimmet TMS Motard 50cc, gikk som ett helvette til rammen knakk. Kalte den kamazaki siden når den var parkert utenfor skolen så knakk støtten og da tok den med seg 10 andre mopeder i fallet :p  :lol

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere