Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Ledningsnett kina atv 200cc

• Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 Knut1990

Knut1990

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 1 Innlegg:

Skrevet 06 november 2018 - 13:13

Hei. Noen som har vært borti dette ledningsnettet før? Sliter med å få koblet det riktig iforhold til cdi da cdi har løse kabler og ledningsnett har mange løse ledninger
Dette er ledningsnett

Vedlagte filer

#2 ghaven

ghaven

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 705 Innlegg:

Skrevet 07 november 2018 - 03:20

Ikke noe problem , du må bare finne ei tegning over en cdi med rett antall pinner eller plugger så du ser hvilke pinne som går til rett komponent og de fleste har angitt farger. Kan si så mye som at om det er som vanlig så skal blå være fra pickup rød med svart fra ac tenningspole  og sort pleier være kill svitsh og grønn jording og gul eller Orange eller en kombi av disse med strek er til coil. Og det er mulig å måle seg fram om du ikke finner ut av alle. To eller tre gule og ei hvit eller sort er fralade spole fra stator tykk rød er til starter eller rele og da er det ofte to tynne sammen med rød for styrestrøm. Plugg med rod grønn sort og vhit eller gul er til laderegulator, men det meste ser ut for å være i standard plugger. Skjønner ikke helt hva du mener for ettersom jeg kan se er alt med plugger også cdi. Eneste som jeg kan se som du må koble er fra stator til nett o g de følger samme farge som alle jeg har sett før plug and play opplegg og veldig få løse ledninger som du kaller det grønn skal jordes

Dette innlegget er endret av ghaven: 07 november 2018 - 03:33

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere