Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Turbokit gp eksos hjelp!


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 weazn22

weazn22

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 19 Innlegg:
  • Registrert: 16-september 18

Skrevet 30 november 2018 - 22:27

Yo! Så har vært en stund siden jeg har hatt trim på sykkelen min, beste med det var denne potta turbokit.

Men istad satt jeg på alt av trim deler osv osv og føler potta lager mye, MYE mer lyd enn før, spørsmålet er da hva jeg kan gjøre for å dempe potta utenom plomba??

#2 Nickolay

Nickolay

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 319 Innlegg:
  • Registrert: 15-juli 17
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:�stfold, Halden
  • Kjøretøy:Yamaha TZR x3 / SMC Mistral+Ram / Eclipse 2G

Skrevet 01 desember 2018 - 00:50

Yo! Så har vært en stund siden jeg har hatt trim på sykkelen min, beste med det var denne potta turbokit.

Men istad satt jeg på alt av trim deler osv osv og føler potta lager mye, MYE mer lyd enn før, spørsmålet er da hva jeg kan gjøre for å dempe potta utenom plomba??

 

Evt lage ekstra plomber i eksosanlegget eller lage en hjemmemekk DB-Killer.


Moped: TZR50 x3 / SMC Mistral / SMC Ram (TZR: T6 Asso | 21mm Dellorto | 12-21 Innsug | Yasuni R2)

Lett: KTM Duke 125 '11

Bil: Mitsubishi Eclipse '97 GS


#3 Superdarus2000

Superdarus2000

    MP Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 474 Innlegg:
  • Registrert: 02-oktober 17
  • Kjønn:Jente
  • Bosted:Utlandet, Tyskland
  • Yrke:GSG 9
  • Kjøretøy:2 Stroke
Garage Garasje

Skrevet 02 desember 2018 - 16:15

Begynne med å sjekke at pakningene dine er i orden ^_^  Du skal ha en o-ring i eksos porten på sylinderen og en papir pakning mellom feste på effektanlegget og lyd demperen. Deretter ville jeg gjort som Nickolay og laget en DB killer ellns.


Prosjektet mitt --> MISSILES ! 🚀
 
卄卂卩卩ㄚ 丂ㄩ爪爪乇尺 ㄥ丨千乇
己工呂几ヨ句 日と 句ヨ丹卞廾 几回卞ヨ



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere