Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Fjerne lakk fra felgene

• Logg inn for å legge til innlegg
1 innlegg i dette emnet

#1 Grønnsak

Grønnsak

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 147 Innlegg:

Skrevet 10 januar 2019 - 15:44

Noen som vet noe lett måte å få vekk lakken fra felger?

Er svarte med dårlig lakk, kan jeg evt bare pusse d vekk?

#2 Superdarus2000

Superdarus2000

MP-Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPip
  • 2 105 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Golfballdykker
  • Kjøretøy:yAmHA Dt 49.5555cc
Garage Garasje

Skrevet 10 januar 2019 - 22:37

Bruk Biltema sin malingsfjerner. Dersom det er vanlig 1k lakk. Funket fett på rammen min. Anbefaler deg å kjøpe med en liten kost og bare smør felgen godt inn. Du burde "Skrape" av lakken underveis.

Du har andre løsninger som sand/ glass blåse felgen. Du trenger da en kompressor, sand/glass og den pistolen. Jo større kompressor jo bedre, funker dårlig med små kompressorer og bedrifter tar litt godt betalt for dette, men du kan fint gjøre det selv. Alt av utstyr selges på Biltema.

Den tredje løsningen din er å pusse bort alle med en drill eller forhånd med sandpapir.

Den fjerde løsningen er å bruke laser men denne er nok uaktuell for de fleste personer.

Bare å bli kreativ. Får du tak i noe av den AirCraft Paint Remover så har ikke lakken din en sjanse, fjerner pulverlakk som om det skulle vært sprit tusj.

Dette innlegget er endret av Superdarus2000: 11 januar 2019 - 20:41

• 4life liker dette

Prosjektet mitt --> MISSILES ! 🚀

http://www.mopedport...

Blodtrimmet TMS Motard 50cc, gikk som ett helvette til rammen knakk. Kalte den kamazaki siden når den var parkert utenfor skolen så knakk støtten og da tok den med seg 10 andre mopeder i fallet :p  :lol

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere