Prøvde å dyse ned 21mm til org sylle men ble nok litt for stort, funket en runde men så druknet den over, rente bensin fra bunnkaret.
Så er det mulig at for stor dyse vil få bunnkaret til å renne? Er vel det?
Skrevet 16 februar 2019 - 04:38
Prøvde å dyse ned 21mm til org sylle men ble nok litt for stort, funket en runde men så druknet den over, rente bensin fra bunnkaret.
Så er det mulig at for stor dyse vil få bunnkaret til å renne? Er vel det?
Moped: TZR50 x3 / SMC Mistral / SMC Ram (TZR: T6 Asso | 21mm Dellorto | 12-21 Innsug | Yasuni R2)
Lett: KTM Duke 125 '11
Bil: Mitsubishi Eclipse '97 GS
Skrevet 16 februar 2019 - 09:58
Er ikke helt sikker men hvorfor lage en dyse til forgasseren som får den til å renne over?
Du har sikkert koblet slangene feil eller tullet med flotøren.
Skrevet 16 februar 2019 - 10:16
Skrevet 16 februar 2019 - 13:36
Er ikke helt sikker men hvorfor lage en dyse til forgasseren som får den til å renne over?
Du har sikkert koblet slangene feil eller tullet med flotøren.
Hahah, joa litt mer logisk det du sier...
Noe tips til hva jeg skal se etter?
Har absolutt null peil på forgasser unntatt å bytte en dyse
Akkurat kjøpt T6 Asso så blir det samme oppsettet den har vært på.
Moped: TZR50 x3 / SMC Mistral / SMC Ram (TZR: T6 Asso | 21mm Dellorto | 12-21 Innsug | Yasuni R2)
Lett: KTM Duke 125 '11
Bil: Mitsubishi Eclipse '97 GS
Skrevet 16 februar 2019 - 15:40
Hahah, joa litt mer logisk det du sier...
Noe tips til hva jeg skal se etter?
Har absolutt null peil på forgasser unntatt å bytte en dyse
Akkurat kjøpt T6 Asso så blir det samme oppsettet den har vært på.
Fort gjort
Inne i forgasseren så har du disse to svarte firkantene. De henger fast i forgasseren på en liten "bro" vis du vil kalle det det. Dersom du ikke har tatt av eller bøyd denne så er det ikke noe å bry seg om.
Har du skrudd dysene godt nok? Ville satset på feil kobling av slangene
Dette innlegget er endret av Superdarus2000: 16 februar 2019 - 15:41
Skrevet 16 februar 2019 - 21:13
Ser ut som det var for stor dyse elsn?
Byttet til t6 asso igjen og ingen lekking.
Men altfor stor dyse nå pga for dårlig eksos, var et helsike å starte den (trille) og ville bare kjøre på full gass.
+ den overkokte, fyf trodde det begynte å brenne elsn når jeg så røyken
Moped: TZR50 x3 / SMC Mistral / SMC Ram (TZR: T6 Asso | 21mm Dellorto | 12-21 Innsug | Yasuni R2)
Lett: KTM Duke 125 '11
Bil: Mitsubishi Eclipse '97 GS
Skrevet 16 februar 2019 - 22:08
Fikk du fikset det ordentlig da?
Skrevet 17 februar 2019 - 18:15
kan hende bunnpakninga i forgasseren lå litt dårlig til om du tok av hele bunnkaret når du bytta dyse...
Dette innlegget er endret av Sjokoladepålegg: 17 februar 2019 - 18:15
I stallen at the moment :
2 x komplette Suzuki tsx'er
2 x Volvo 242 og en VAG Vinterbil
1 x Tm 85 crosser
- Ingen tsx ingen s*x
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere