kommer seg nå jaha med 19 holder du sikkert forbruket greit nede også,samtidig som du får en ganske sprek moppe
Dette innlegget er endret av Sjokoladepålegg: 11 oktober 2019 - 21:10
Skrevet 11 oktober 2019 - 21:09
kommer seg nå jaha med 19 holder du sikkert forbruket greit nede også,samtidig som du får en ganske sprek moppe
Dette innlegget er endret av Sjokoladepålegg: 11 oktober 2019 - 21:10
I stallen at the moment :
2 x komplette Suzuki tsx'er
2 x Volvo 242 og en VAG Vinterbil
1 x Tm 85 crosser
- Ingen tsx ingen s*x
Skrevet 11 oktober 2019 - 21:57
Det optimale for god effekt her er å lage en spacer/adapter på 30-40mm som en moderne reed passer oppi, med ett moderne innsug som er vinklet som du vil da disse kan dreies 360°. Da blir det fin plass til forgasser og bedre effekt.
Ja, det går nok å lage noe slikt, men det blir ganske trangt. Original-innsuget gjør at en dellorto ligger akkurat høyt nok til at den tar nedi blokka med bunnkaret. Så med mindre man legger forgasseren i vinkel blir det nok vanskelig å lage noe bedre.
kommer seg nå jaha med 19 holder du sikkert forbruket greit nede også,samtidig som du får en ganske sprek moppe
Satser på det ja
Skrevet 30 oktober 2019 - 23:37
Skrevet 31 oktober 2019 - 01:26
Deilig forgasser :wubhar du ordna dysekit også? sånn bunnkarr må jeg ønske meg til jul cylmo var ikke dumt, har en av landets beste priser også, har ihvertfall ikke funnet billigere selv.
I stallen at the moment :
2 x komplette Suzuki tsx'er
2 x Volvo 242 og en VAG Vinterbil
1 x Tm 85 crosser
- Ingen tsx ingen s*x
Skrevet 31 oktober 2019 - 10:28
Har div dyser ja, men aner ikke hva som trengs. Malossi bunnkaret får du her, sammen med masse andre phbg deler. https://www.jmpbparts.com/ I forhold til den prisen mcdeler tok er det en god del 600kr for nytt rådelager og rådepin, og bytte, mens cylmo tar 1100kr uten deler pluss frakt begge veier og moms
Skrevet 31 oktober 2019 - 19:16
ja stemmer, mc-deler var garantert greiest på pris
takk for linken Innså faktisk nå at jeg mangla nål i ene dellortoen min så det finner jeg sikkert der også
Dette innlegget er endret av Sjokoladepålegg: 31 oktober 2019 - 19:19
I stallen at the moment :
2 x komplette Suzuki tsx'er
2 x Volvo 242 og en VAG Vinterbil
1 x Tm 85 crosser
- Ingen tsx ingen s*x
Skrevet 31 oktober 2019 - 19:56
Har du sendt inn veiva?
Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977
Suzuki:Ts50x 1986
2-Takt er kultur!
Skrevet 31 oktober 2019 - 20:15
Har du sendt inn veiva?
Korrekt, jeg ringte dem i dag, og de sa den ville være ferdig i midten av neste uke
Skrevet 04 november 2019 - 16:05
Angående cylmo. Jeg har ingenting å utsette på arbeidet de gjør, det er profft, men prisene er ikke greie synes jeg . Har erfart at allerede høye priser blir enda høyere noen ganger, og tiden de lover pleier også være litt selektive om noen skjønner hvor jeg vil. Men den som venter på noe bra, venter vel ikke forgjeves bare litt lenger enn først antatt
Skrevet 05 november 2019 - 21:04
Ja, Cylmo er definitivt et skuddsikkert valg. Men enig med deg ang. pris og tid. Menmen.. Jeg tar 500 for å bytte et rådekit, og det er som regel gjort på en times tid. Med mindre man må modde verktøy e.l.
Tempo: Corvette 300 1963, Panter 360 1972, Panter 370 1977
Suzuki:Ts50x 1986
2-Takt er kultur!
Skrevet 07 november 2019 - 02:36
500 var en meget grei pris . For et år siden byttet jeg en råde på en ktm og holdt på lenge uten å få den i balanse og måtte krype til korset å sende den av gårde for å få den rett. Når alt går på skinner og alle jigger er tilgjengelige tar det ikke lange tiden å bytte en råde .For min del er det som regel rettingen som tar tid. Holdt på å sette colaen i vrangstupen når fakturaen kom, 1600
Skrevet 07 november 2019 - 20:46
500 var en meget grei pris . For et år siden byttet jeg en råde på en ktm og holdt på lenge uten å få den i balanse og måtte krype til korset å sende den av gårde for å få den rett. Når alt går på skinner og alle jigger er tilgjengelige tar det ikke lange tiden å bytte en råde .For min del er det som regel rettingen som tar tid. Holdt på å sette colaen i vrangstupen når fakturaen kom, 1600
1600 for kun avbalansering
Ellers enig med deg, å presse fra hverandre veiva, bytte råde og presse sammen er som regel ikke noe pes men den rettinga kan være et mareritt. I mangel på en skikkelig kobberhammer så har jeg de siste par, tre årene sendt veivene til MCD men det ble det jo brått slutt på Med de prisene som som Snellingen og andre verksteder operere med nå så må jeg nok investere i en kobberhammer igjen. Prøvde med en slik plastkludde, type rød, men det funka ikke. En skikkelig kobberhammer koster jo skjorta og ei bukse i frakt. Får de på under kiloen for under 1000-lappen men 1.5 kilo koster opp mot 2000 kr om man skal ha skikkelig kvalitet.
Skrevet 07 november 2019 - 22:22
Er jo mulig å lage en skikkelig klubbe etter egne mål og fasong, om en er ute etter noe litt spesielt. Kun mangel på fantasi som setter grenser pleier jeg å si og til dels økonomien da
Skrevet 01 januar 2020 - 01:52
Fzn er nå blitt heilt steike original, og går som ei klokke, ettersom alt i motoren er bytta.. So om du vil ha en fz skal du få sende meg ei melding
Dette innlegget er endret av SuzukiMannj: 01 januar 2020 - 01:52
Kjøretøy →
Moped →
Generelt →
Suzuki Fz 50 - Byttet stempel og sylinder, hva nå?Startet av XboxFreek , 14 juni 2012 Suzuki Fz, Fz |
|
|
||
Kjøretøy →
Scooter →
Prosjekter →
Suzuki FZStartet av Nidingr , 12 juni 2012 Suzuki, FZ, 50 |
|
|
||
Kjøretøy →
Moped →
Generelt →
Ødelagt moped diskusjon Suzuki FZStartet av Nidingr , 18 mars 2012 |
|
|
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere