Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Destruert gressklipper

• Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 wansers21

wansers21

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 5 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Derbi Senda Xtrem 2014

Skrevet 29 juli 2019 - 22:13

Hei.

Meg og noen kompiser har en gammel honda gressklipper som vi fikk av onkelen vår. For å få gromlyd har vi tatt av eksosen og tatt av hele luftfilterboksen.

Vi kom på den gode ideen at hvis vi sprayet diesel inn i forgasseren når vi kjørte så kom det ekstrem tjukk og fin røyk.

Smarte som vi er så tok vi å blandet 80% diesel, 5% zalo og resten diverse dritt som sto i garasjen blandt annet noe motorolje, totaktsolje og frosrvæske (ikke spør hvorfor)

Den døde kort etter dette, og har problemer med å gå på lavt turtall, når vi har kjørt den uten luftfilterboksen, og ihverfall etter zaloglandingen i forgasseren. Den bare stopper på tomgang.

Noen tips til å få den til å gå rent? Holde den gående så vi kan kødde mer med den?

#2 Bromm

Bromm

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 392 Innlegg:

Skrevet 30 juli 2019 - 08:32

Hehe, en lærer så lenge en driter seg ut  :lol

Prøv å spraye litt, og da mener jeg LITT, startgass eller bremserens inn i gasseren mens den går. Mulig det er nok til å få vekk alt snadderet som har festet seg i gasseren.

Hvis dere skal kun ha røyk så bland inn litt diesel i bensinen, men LITT  :laugh

#3 wansers21

wansers21

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 5 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Derbi Senda Xtrem 2014

Skrevet 31 juli 2019 - 23:13

Skal prøves ut ;)  :s

Hehe, en lærer så lenge en driter seg ut  :lol

Prøv å spraye litt, og da mener jeg LITT, startgass eller bremserens inn i gasseren mens den går. Mulig det er nok til å få vekk alt snadderet som har festet seg i gasseren.

Hvis dere skal kun ha røyk så bland inn litt diesel i bensinen, men LITT  :laugh

Og nå går den ikke lengre. Noen tips lol?

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere