Gå til innhold


Bilde
- - - - -

BUNNDRAG=BOSS


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
2 innlegg i dette emnet

#1 danielskorve7

danielskorve7

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 13 Innlegg:
  • Registrert: 09-august 19

Skrevet 11 august 2019 - 00:47

har noen tips om kordan eg kan få bedre bunndrag på scooteren min det e ubrukelig etter eg monterte effektanlegg så eg borra opp pilotdysen og hoveddysen men fortsatt dårlig eg skjønner meg ikkje på da fordi den får nok luft og bensin

oppsett:
T6 asso
turbokit effektanlegg
voca powerfilter
95 hoveddyse
45-50 pilotdyse

Sent fra min ANE-LX1 via Tapatalk

#2 ghaven

ghaven

    MP-Elitebruker

  • Bruker
  • PipPipPip
  • 1 843 Innlegg:
  • Registrert: 26-mars 16
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vest-Agder, Mandal
  • Yrke:maskinverksted sms 41687063

Skrevet 12 august 2019 - 22:10

Det med borring av dyser gjør jeg stadig vekk, men det skal veldig lite til før det blir et helt annet nr en en trodde det skulle bli. Er ikke snakk om mange hundredeler fra bra til dårlig. Og det dreier seg stort sett kun om hoved dyse og øking av nr. Om det skal endres lite brosjes dysene og måles med tolk, da borring ikke altid blir det en tror bare ved å måle borret. Skal dysen minkes ,sølvlodder jeg hullet og borrer litt mindre enn det trengs og brosjer videre til rett nr


Dette innlegget er endret av ghaven: 12 august 2019 - 22:15

  • danielskorve7 liker dette

#3 danielskorve7

danielskorve7

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 13 Innlegg:
  • Registrert: 09-august 19

Skrevet 12 august 2019 - 23:51

Det med borring av dyser gjør jeg stadig vekk, men det skal veldig lite til før det blir et helt annet nr en en trodde det skulle bli. Er ikke snakk om mange hundredeler fra bra til dårlig. Og det dreier seg stort sett kun om hoved dyse og øking av nr. Om det skal endres lite brosjes dysene og måles med tolk, da borring ikke altid blir det en tror bare ved å måle borret. Skal dysen minkes ,sølvlodder jeg hullet og borrer litt mindre enn det trengs og brosjer videre til rett nr

takk for hjelpen:)

Sent fra min ANE-LX1 via Tapatalk



Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere