Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Politi Stavanger?

• Logg inn for å legge til innlegg
8 innlegg i dette emnet

#1 Odive312

Odive312

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Skrevet 13 august 2019 - 10:27

Noen som vet hvordan politiet i stavanger er på trimmede mopeder? Er de veldig ute etter å ta dem, elelr tar de dem bare i kontroller?

#2 Røkne gjenger 7

Røkne gjenger 7

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 299 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Tyv
  • Kjøretøy:kawasaki kx 85cc, Generic trigger 50, gokart 200cc

Skrevet 13 august 2019 - 14:54

Kjør med omhu, ikke vis deg fram, så går det fint, men om du kjører ut på sola/jæren mener jeg du kan bry deg mindre.

#3 Odive312

Odive312

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Skrevet 13 august 2019 - 15:42

Kjør med omhu, ikke vis deg fram, så går det fint, men om du kjører ut på sola/jæren mener jeg du kan bry deg mindre.

Hvis jeg kjører på hundvåg? Går det fint da hvis jeg herjer litt av og til?

#4 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 406 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 13 august 2019 - 15:51

Hvor langt er et tau? Hvordan skal han kunne svare deg på dette? Politiet jobber gjerne i rutiner,men UP farter rundt 100% random,og Hundvåg er kjent som et sted som raskt tiltrekker seg politi. Selv om det kommer seg,er det veldig mye lav inntekts folk,småkriminelle og rusbelastede personer som bor i dette området. Det innebærer en viss ekstra interesse hos politi,men ofte har de ikke ressurser til å bare farte rundt uten særlig mål og mening. Men dette kan ingen fortelle deg om på forhånd. Rogaland generellt er svært belasted med politi i forhold til mange andre steder i Norge,da spesiellt Sør Rogaland. På Jæren er det gjerne mindre politi generellt,men man må huske på at de ofte har svært lite å gjøre der,så ofte er det her de stopper deg,ikke i tettbebyggede strøkene. Mopedister har veldig ofte et eller to avvik som gjerne skiltvinkel,ikke medbradgt førerkort eller vognkort eller andre småtterier som gir de grunnlag for å stoppe deg. Lydnivå og mistanke om trimming er jo og selvsagt en avgjørende faktor.

Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#5 Røkne gjenger 7

Røkne gjenger 7

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 299 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:Tyv
  • Kjøretøy:kawasaki kx 85cc, Generic trigger 50, gokart 200cc

Skrevet 13 august 2019 - 17:04

Politi-kontoret ligger jo ikke i hundvåg, er jo en halvlang bru du må over, for å komme til Hundvåg, så vet jo ikke hvor ofte poltiet patruljerer der, du bør helst vite om det er radarkontroll der i det området....

Hundvåg er jo bare en øy, er det ikke?, poltiet er vel ikke der så ofte?

Kjøpte en tzr på hundvåg en gang til sønnen min, det var ikke tilfeldigvis deg?, :)

#6 Superdarus2000

Superdarus2000

MP Elitebruker

• Bruker
  • PipPipPipPip
  • 3 399 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Yrke:GSG 9
  • Kjøretøy:2 Stroke
Garage Garasje

Skrevet 13 august 2019 - 17:16

Jo nærmere du kjører polit stasjonen jo bedre :p

Folk henter ikke mat i hagen, de vet at det er bare gres her, de henter hos rema på andre siden av byen :)

Dette innlegget er endret av Superdarus2000: 13 august 2019 - 17:16

Prosjektet mitt --> MISSILES ! 🚀

卄卂卩卩ㄚ 丂ㄩ爪爪乇尺 ㄥ丨千乇
己工呂几ヨ句 日と 句ヨ丹卞廾 几回卞ヨ

#7 Odive312

Odive312

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Skrevet 13 august 2019 - 19:10

Politi-kontoret ligger jo ikke i hundvåg, er jo en halvlang bru du må over, for å komme til Hundvåg, så vet jo ikke hvor ofte poltiet patruljerer der, du bør helst vite om det er radarkontroll der i det området....

Hundvåg er jo bare en øy, er det ikke?, poltiet er vel ikke der så ofte?

Kjøpte en tzr på hundvåg en gang til sønnen min, det var ikke tilfeldigvis deg?, :)

Ikke meg nei desverre. Har kun opplevd kontroll på engøy, aldri på selve hundvåg

Jo nærmere du kjører polit stasjonen jo bedre :p
Folk henter ikke mat i hagen, de vet at det er bare gres her, de henter hos rema på andre siden av byen :)

Bra sagt👍

#8 ghaven

ghaven

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 087 Innlegg:

Skrevet 13 august 2019 - 21:36

Ei gang for lenge siden jobbet jeg på et prosjekt på Rosenberg, og hver fredagkveld og mandag morgen var det kontroll  i enden av broa over til øya. stort sett promille , men de sjekket de de kunne i farta av lys og papirer, og noen hundre biler sto i kø og venta. Men kanskje ikke så rart da vi var opp mot 3000 som jbbbet der dengang

#9 Odive312

Odive312

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Skrevet 13 august 2019 - 23:36

Ei gang for lenge siden jobbet jeg på et prosjekt på Rosenberg, og hver fredagkveld og mandag morgen var det kontroll  i enden av broa over til øya. stort sett promille , men de sjekket de de kunne i farta av lys og papirer, og noen hundre biler sto i kø og venta. Men kanskje ikke så rart da vi var opp mot 3000 som jbbbet der dengang

Tror ikke det er så ofte kontroller nå lenger. Som jegvser og hører er det ca 1-2 promillekontroller der i måneden og ikke fartskontroll

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere