Skrevet 16 februar 2020 - 11:32
Har gitt noen kr, men det står hilsen fra Magnum som er mitt brukernavn på en annen side. Skulle ha stått Birk...
Ser ut som det er vanskelig å gi noen kr til forumet for de fleste dessverre. Synd, for dette er faktisk det eneste gjenlevende tradisjonelle forumene for de med mekkeinteresse for moped og lett MC her i landet.
Har respekt for andres økonomi men kan ikke helt se at det skal være så vanskelig å sette inn 5kr, 10kr eller mer en gang i blant. Med det nye SPLEIS så er det også utrolig kjapt å donere et par kr.
Det som også er synd er at mange av de store profilene her inne ikke lenger oppdaterer trådene sine men en må jo bare respekteres andres avgjørelser men tror at det er viktig at det oppdateres en gang i blant, er tross alt mange som følger med på og lærer av de som har årevis med erfaring. Nå fungere forumet mest for de som spør om en ting og får et svar og så gidder de ikke engang å skrive takk. Ikke misforstå meg, det er noen som høflig svarer også. Men det er kjedelig for de som sitter og svarer for å hjelpe trådstarter og så gidder ikke denne å skrive tilbake 4 bokstaver engang. Lurer på hvordan det skal gå med slike folk når silke forumer som dette ikke eksiterer mer ?
Men dette er mine meninger .
Støtt forumet ditt i dag med noen kr 
Kunne ikke sagt det bedre selv!!
Det koster betydelig mer å sette en moped på verksted kontra det å få gratis hjelp her inne. Dette er en liten gullgruve av erfaring som vi absolutt bør ta vare på.
Jeg savner også de store profilene, skulle gjerne sett mer fra dem. Og som Bromm sier, alle har råd til å gi noen kroner.
-
- HSR - og Bromm liker dette
Pågående prosjekt: Yamaha Jog R AC 07Mod. <p>Derbi Senda SM X-race 06mod, Polini Corsa, Yasuni r3, Stage6 24mm PWK, Stage6 XL Double Layer, Conti innsug og reed, Mrd carbon clutch, TP trimcoil,Ridolfi Racingtermostat(45c), Hebo Fast-track cooler, MVT-Racing tenning (Inner-rotor), Doppler Endurance veiv,match-portet blokk og glass-blåst veivhus.