Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Malossi ovrrangekit

• Logg inn for å legge til innlegg
4 innlegg i dette emnet

#1 birk

birk

MP-Senior

• Bruker
  • PipPip
  • 1 223 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Kjøretøy:Derbi Senda SM 06 Yamaha Jog R AC 07 Mod.

Skrevet 03 oktober 2019 - 09:49

Har noen bilde og eller mål av hylse mellom veivlager og variator på minarelli horisontal ac? Gjelder som sagt Malossi ovrrangekit

Dette innlegget er endret av birk: 28 november 2019 - 11:44

Pågående prosjekt: Yamaha Jog R AC 07Mod. <p>Derbi Senda SM X-race 06mod, Polini Corsa, Yasuni r3, Stage6 24mm PWK, Stage6 XL Double Layer, Conti innsug og reed, Mrd carbon clutch, TP trimcoil,Ridolfi Racingtermostat(45c), Hebo Fast-track cooler, MVT-Racing tenning (Inner-rotor), Doppler Endurance veiv,match-portet blokk og glass-blåst veivhus.

#2 birk

birk

MP-Senior

• Bruker
  • PipPip
  • 1 223 Innlegg:

Skrevet 28 november 2019 - 11:43

Blir det brukt samme hylse som med original variator? Tror ikke det fulgte med i overangekitet og MC deler som jeg kjøpte fra er konkurs så får ikke spørt dem.
Kan noen hjelpe meg?
Pågående prosjekt: Yamaha Jog R AC 07Mod. <p>Derbi Senda SM X-race 06mod, Polini Corsa, Yasuni r3, Stage6 24mm PWK, Stage6 XL Double Layer, Conti innsug og reed, Mrd carbon clutch, TP trimcoil,Ridolfi Racingtermostat(45c), Hebo Fast-track cooler, MVT-Racing tenning (Inner-rotor), Doppler Endurance veiv,match-portet blokk og glass-blåst veivhus.

#3 Matmag

Matmag

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 284 Innlegg:
  • Kjøretøy:(Derbi Senda 05) (SMC Mistral 16)

Skrevet 28 november 2019 - 16:57

Bruker kittet reim med annen vinkel?

#4 birk

birk

MP-Senior

• Bruker
  • PipPip
  • 1 223 Innlegg:

Skrevet 02 desember 2019 - 13:36

Det vet jeg rett og slett ikke... Hvordan finner jeg ut av det?

så det er slik at vinkel på reima har noe å si på vinkel på reima? Det viste jeg ingen ting om. Kan noen si noe om det? Sendte en epost til motorleaks og de mente at det er greit å bruke original hylse..? Vil gjerne ha flere meninger og erfaringer om dette før jeg monterer

Dette innlegget er endret av birk: 02 desember 2019 - 13:38

#5 Matmag

Matmag

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 284 Innlegg:
  • Kjøretøy:(Derbi Senda 05) (SMC Mistral 16)

Skrevet 02 desember 2019 - 13:49

Skjønner ikke helt hvordan man skal kunne øke utvekslingen med samme str hylse. Da må isåfall rullebanene gå lengre, eller så må reima klatre brattere. Om den klatrer brattere må man vel ha annen vinkel på reima. Har ikke allverden med erfaring når det kommer til overrange.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere