Kjøpte an i november 2017, stod då på malossi 44,5mm og resten orginalt. Gjekk då eit par månar så måtte eg bytta veivlager i motoren...
Etter da blei gjort begynte eg å bygga an om me svingarm, framgaffel og felgar eg hadde liggande. Blei jo alldri fornøgd me an så bytta iløpet av 2018/19 forstilling tre gangar å svingarm ein gang.
Første steg.
Sveiste og nye motorfester te am6 motor etter eg knuste to mt5 motorar å blei lei. Handla då ein am6 me tech 50, org gassar å yasuni r2.

Men bytta seinare te meg ein rieju mrx me nybygd tp86 motor som eg satt øve i Mt5en, men varte dessverre ikkje så lenge når eg kjørte me feiljustert tenning og raste motoren på veg te skulen.
No har eg nettop bytta fra rmx forstillinga til forstillinga som stod på mrxen(marzocchi) me 320mm bremseskiva og skal snart bytta til bakfelg fra mrxen og, å setta i tech 50 motoren igjen.

Legge ut oppdateringar og bilder ette kvart.

Sånn, då fekk eg motoren i rammo igjen. Men mrx felgen passa kje på bak så heiv dekk å spokeskins fra mrx felgen øve på felgen så står på no. Blei møøøkje bedre!
Lagde nytt motorfeste for å fiksa problemer me stygg vinkel på kjeo.
Då va delane te tp86 motorn komt!
Bestilte nye veivlager, nytt stempel, ny tennplugg, svinghjulsnot å 3 liter me doppler totaktsolja me jorbærlukt

Glømte å bestilla kryssboltlager, så da bestilte eg idag. Men får ihvertfall i veiva å nye veivlager på skulen imåro.
Dette innlegget er endret av satans_vegvesen: 11 november 2019 - 00:36