Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Piaggio zip «pimping»

• Logg inn for å legge til innlegg
8 innlegg i dette emnet

#1 Zip videre

Zip videre

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 9 Innlegg:

Skrevet 13 januar 2020 - 00:23

Har dere noen idér på hvordan jeg kan få zipen min til å se tøffere ut, er en 2T 2002 moden

Vist jeg fjerner kåpene på rattet å lykta mister jeg da el-starten?

Kom med tipps. Den er trimmet

#2 4life

4life

MP-Nerd

• Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 21 416 Innlegg:
  • Kjønn:Jente
  • Kjøretøy:Leaf 2017

Skrevet 13 januar 2020 - 17:21

ZIP SP dekselsett. passer ikke rett på. Bare nesten
Hevekloss
Hvilken dag er DIN Dolmio dag ?!

#3 halv0rsen

halv0rsen

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 6 Innlegg:

Skrevet 15 januar 2020 - 10:16

Hei, på speedline.dk har jeg kjøpt flesteparten av styling delene mine til zippen, men elstarten velger du selv om du vil ha på eller ikke, men og ta av kåpene rundt rattet gjør med en gang en stor forskjell på utseene, mye finere uten, men sp kåper passer, 1.2k på ebay. Hevekloss fra stage6 finner du pp speedoptions, funker fett.

#4 Zip videre

Zip videre

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 9 Innlegg:

Skrevet 16 januar 2020 - 00:36

Hei, på speedline.dk har jeg kjøpt flesteparten av styling delene mine til zippen, men elstarten velger du selv om du vil ha på eller ikke, men og ta av kåpene rundt rattet gjør med en gang en stor forskjell på utseene, mye finere uten, men sp kåper passer, 1.2k på ebay. Hevekloss fra stage6 finner du pp speedoptions, funker fett.

når jeg går på model søk så kommer ingen ting opp på heveklosser. Passer heve klosser til alt av dempere?

ZIP SP dekselsett. passer ikke rett på. Bare nesten
Hevekloss

Hvordan gjorde det med lyktene?

#5 halv0rsen

halv0rsen

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 6 Innlegg:

Skrevet 10 februar 2020 - 01:42

Ledbar fra biltema, sote alle lyktene.

#6 Sjokoladepålegg

Sjokoladepålegg

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 380 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt
  • Yrke:litt ta kvert :)
  • Kjøretøy:et par Tsx'er, TM85 ,Volvo 242 + VAG vinterbil
Garage Garasje

Skrevet 29 februar 2020 - 03:42

fjerne kåpa på styret gjør mye etter min meining :wub 

hevekloss og scrape bar er også stiligt.

og litt polini klistermerker selvfølgelig :p  :wub

I stallen at the moment :cool :

2 x    komplette Suzuki tsx'er
2 x    Volvo 242 og en VAG Vinterbil

1 x    Tm 85 crosser

- Ingen tsx ingen s*x   :p  :wub  :drunk  

#7 ghaven

ghaven

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 345 Innlegg:
  • Yrke:maskinverksted sms 41687063

Skrevet 01 mars 2020 - 04:16

Har ofte lurt på hvorfor ungdommen har lyst på disse klistremerkene fra polini eller malossi og airsal mm. Synes det skriker trimm lang vei.De fleste politi har vel vært unge en gang og kjørt moped selv . Veti hvert fall om to yngre politi folk heromkring som var trimmere i mopedtiden ,så noen av dem burde lett kunne plukke ut objekter for nærmere kontroll.. Personlig ville jeg heller gått for en anonymere stil jo hardere jeg hadde trimmet. Men alle har jo sin egen smak , og det er helt greit

• birk og Sjokoladepålegg liker dette

#8 birk

birk

MP-Senior

• Bruker
  • PipPip
  • 1 293 Innlegg:
  • Kjøretøy:Derbi Senda SM 06 Yamaha Jog R AC 07 Mod.

Skrevet 01 mars 2020 - 10:13

Har ofte lurt på hvorfor ungdommen har lyst på disse klistremerkene fra polini eller malossi og airsal mm. Synes det skriker trimm lang vei.De fleste politi har vel vært unge en gang og kjørt moped selv . Veti hvert fall om to yngre politi folk heromkring som var trimmere i mopedtiden ,så noen av dem burde lett kunne plukke ut objekter for nærmere kontroll.. Personlig ville jeg heller gått for en anonymere stil jo hardere jeg hadde trimmet. Men alle har jo sin egen smak , og det er helt greit

Er nok enig med deg i det ja. Jeg har en 06 mod jog r med 80cc Athena og langslag, R-setup tenning, R-setup 11k eksos, 24mm Dellorto, Stage 6 xl filter, Voca subframe og Malossi overangekit. Og den ser ut som en godt brukt original scooter. Sånn liker jeg det! Det kalles vel gjerne for en sleeper...
Pågående prosjekt: Yamaha Jog R AC 07Mod. <p>Derbi Senda SM X-race 06mod, Polini Corsa, Yasuni r3, Stage6 24mm PWK, Stage6 XL Double Layer, Conti innsug og reed, Mrd carbon clutch, TP trimcoil,Ridolfi Racingtermostat(45c), Hebo Fast-track cooler, MVT-Racing tenning (Inner-rotor), Doppler Endurance veiv,match-portet blokk og glass-blåst veivhus.

#9 Sjokoladepålegg

Sjokoladepålegg

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 380 Innlegg:
  • Yrke:litt ta kvert :)
  • Kjøretøy:et par Tsx'er, TM85 ,Volvo 242 + VAG vinterbil
Garage Garasje

Skrevet 04 mars 2020 - 04:51

Hehe ja når jeg tenker på blodtrimma scooter så tenker jeg alltid på masse polini klistermerker så jeg måtte bare nevne det for jeg føler det er hva alle med trim har

kan hende yngre garden synes det gjør moppa mer spesiell/eksklusiv og tøff da, noen liker jo leve litt nærmere grensa enn andre og vise seg frem, andre liker «sleepers»

Personlig strekker jeg meg til adidas og session klistermerker og sånne kanskje litt kule hvis de passer utsendemessig, men speedoptions klistermerka har visningsgaranti så de har jeg fjerna etter noen kompiser slang på ett på svingarmen min engang

For hva kommer etter poliNI? Jo poliTI .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette innlegget er endret av Sjokoladepålegg: 04 mars 2020 - 04:54

• birk liker dette

I stallen at the moment :cool :

2 x    komplette Suzuki tsx'er
2 x    Volvo 242 og en VAG Vinterbil

1 x    Tm 85 crosser

- Ingen tsx ingen s*x   :p  :wub  :drunk  

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere