Gå til innhold

Bilde
- - - - -

Ktm sx 85 går ikkje

• Logg inn for å legge til innlegg
6 innlegg i dette emnet

#1 unorfalk

unorfalk

MP-Ukjent

• Bruker
  • 2 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2020 - 20:08

Hei! Har ein ktm sx 85 som ikkje vil gå... Den veter pluggen, men etter eg tørka den går den tomgang, men med ein gang eg gjer gass stoppa den... Noken som veit ka problemet kan vere?

Sent fra min LYA-L29 via Tapatalk

#2 Bromm

Bromm

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 159 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 26 mars 2020 - 21:08

Sjekk forgasseren, mulig det kan være flottøren som henger litt evt om nålventilen ikke er tett. Da suger motoren inn overskuddsbensin.

Sjekk også gnisten på pluggen. Den skal være blå og sterk. Men for svak gnist så slukner motoren.

#3 unorfalk

unorfalk

MP-Ukjent

• Bruker
  • 2 Innlegg:

Skrevet 27 mars 2020 - 00:18

Sjekk forgasseren, mulig det kan være flottøren som henger litt evt om nålventilen ikke er tett. Da suger motoren inn overskuddsbensin.
Sjekk også gnisten på pluggen. Den skal være blå og sterk. Men for svak gnist så slukner motoren.

Pluggen er skifta, men skal sjekke forgasser! Takk for svar

Sent fra min LYA-L29 via Tapatalk

#4 Bromm

Bromm

MP-Småproff

• Bruker
  • PipPip
  • 1 159 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 27 mars 2020 - 09:32

Vær så god. Men sjekk også om gnisten er sterk. Med for mye skitt i tenningsanlegget så kan gnisten bli for svak. Har opplevd dette flere ganger med crossere.

• unorfalk liker dette

#5 Orjhag

Orjhag

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 8 Innlegg:

Skrevet 10 april 2020 - 10:03

Mulig det kan være at justering mellom luft og bensin er feil. Eller så ville jeg sjekket flotørn

Sent from my iPhone using Tapatalk

#6 Lesternixon

Lesternixon

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 1 Innlegg:

Skrevet 09 februar 2023 - 09:58

I thank you. Examine the spark's strength as well, though. The ignition system's spark can be too weak if there is too much dirt inside of it. Many times with crossers, I've had this experience.

#7 Mina Tour

Mina Tour

MP-Ukjent

• Uerfaren bruker
  • 1 Innlegg:

Skrevet 14 november 2023 - 16:42

Hajj and Umrah is a pivotal point in every Muslims life. Peace of mind with every aspect of the travel arrangements. We believe it is essential to fulfill our customer's needs and wants according to their budget. We provide tailor made packages for individual customers or groups traveling together. The services we provide to our customers include: Accommodation, Flights, Transportation within Saudi Arabia.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere