Gå til innhold

Bilde

A4 1.8TQ Big Turbo

• Logg inn for å legge til innlegg
43 innlegg i dette emnet

#41 Bromm

Bromm

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 783 Innlegg:
  • Kjønn:Gutt

Skrevet 29 oktober 2020 - 12:43

God bedring.

#42 Matmag

Matmag

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 717 Innlegg:
  • Kjøretøy:(Derbi Senda 05) (SMC Mistral 16) (DRD Pro 11)

Skrevet 30 november 2020 - 02:14

Fikk aldri dratt med meg speilreflekskameraet ut mens bilen var både ren og det var opplett før jeg måtte legge om, så jeg har bqre ett par bilder tatt med tlf med hauger av lens glare. Bedre enn ingenting er det i allefall
Har nå og montert en 4ch forsterker til å drihe frontsettet mitt. Bytta og ut biltemadiskantene med noen fra ett litt dyrere focalsett. Spiller ganske brukbart nå smile.gif

Edit: Takk til tapatalk som fikk bildene mine til å se ut som tetris :/

f1051f40a9fa3af17893903ddb4cc83f.jpgfddc9de4d6148f79d4c1734d250ca271.jpg

Dette innlegget er endret av Matmag: 30 november 2020 - 02:15

• Bromm liker dette

#43 Bromm

Bromm

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 783 Innlegg:

Skrevet 30 november 2020 - 18:20

Bildene er greie nok de, været får man jo ikke gjort noe med.

RS-look fanger foran og greier :)  Felga er drittøffe men den hadde kledd RS-bredderne. Om det er som jeg mener å huske så har disse, som de fleste andre Audikarosser fra den tiden, dobbelplate i hjulbuene bak så går ikke å valse de heller.

Går motoren fortsatt reint å fint? Kommet noe videre på grommotoren da?

Tøff bil.

#44 Matmag

Matmag

MP-Bruker

• Bruker
  • Pip
  • 717 Innlegg:
  • Kjøretøy:(Derbi Senda 05) (SMC Mistral 16) (DRD Pro 11)

Skrevet 30 november 2020 - 21:59

Har sett litt på det med bredding. Greia er at om man skal ha rs breddere må man minimum ha bakfanger, skjermdeler for innsveising og bakdører fra en RS ettersom kurven på buen følger døra. Dette må kjøpes fra en orginal RS, og komplett breddekit havner fort på 100k så det utgår dessverre. Jeg mener på at man kan valse bakskjemene litt, men det er fare for at det blir seende dumt ut viss man valser for langt da skjermene ikke får "fin bue". Kan såklart begynne å dille med plastbreddere osv, men det får vente enn sålenge. Planen fremover er egentlig bare å overleve da lønna flyr ut døra i utgifter osv første dag i måneden. Bilen går fint enn sålenge og den tyder til å vare over vinteren. Skal slipe ned og lakkere kanalene før vinteren setter skikkelig igang så de ikke fordunster.

Ser meg nødt til å vente med motorbygging til neste sommer da denne bilen endte opp med å koste mye mer enn den skulle. Sparer det jeg kan nå også smeller det når jeg har råd til å få ferdig en shortblock ;)
  • Bromm liker dette

0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere