Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Bankelyd? men ikke rådebank?


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
Ingen innlegg i dette emnet

#1 OdinH123

OdinH123

    MP-Bruker

  • Bruker
  • Pip
  • 22 Innlegg:
  • Registrert: 20-februar 20
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Nordland, Narvik
  • Kjøretøy:Aprilia RX 50 2012

Skrevet 08 september 2020 - 22:42

har en Aprilia rx50 2012 mod, t6 asso, leovince anlegg å 21mm forgasser

 

fikk en bankelyd fra motor helt uten videre når jeg kjørte, tok å åpnet opp toppen idag og det var ingen slark i råden, ikke i nålelageret på råden, både sylinder veggen og stempelet så helt fint ut og klarte ikke kjenne noen riper men stempelringen hadde kilt seg inni sporet på stempelet pga soting så stempelringen sto ikke rett inntill sylinderveggen, og var en liten kant helt på toppen av sylinderet, og toppen så urørt ut

 

den er rar å starte nu, når jeg prøver å starte uten noen gass får jeg noen tenninger så dør den, kan det være noe feil med tennings timinga? fordi det kommer ingen bankelyd om jeg bare kicker uten å ha tenninga på, prøvde å ta ut tennpluggen å kicke alt jeg maktet for å få den til å få et par omdreininger før å høre å var ingenting

 

er det muligens noe galt med sator da? er egentlig helt fortapt her, trenger gode forslag, kan legge inn video om det trengs

 





Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere