Gå til innhold


Bilde
- - - - -

Piaggio (GPR 09) får ikke start


Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!



  • Logg inn for å legge til innlegg
Ingen innlegg i dette emnet

#1 Kronprinsen

Kronprinsen

    MP-Ukjent

  • Uerfaren bruker
  • 7 Innlegg:
  • Registrert: 23-mai 20
  • Kjønn:Gutt
  • Bosted:Vest-Agder, Mandal
  • Kjøretøy:Derbi GPR 50, Rieju MRT 50 Pro, Yamaha Jog-R

Skrevet 18 september 2020 - 22:28

Hei, jeg fikk for noen få minutter siden en ny Derbi GPR 09 i garasjen. Klokken er litt mye så orker ikke å begynne å dille med den, men den får i hvert fall ikke en smooth start. Batteriet er gåent så prøvde bare noen trill starter. Fylte først på ny bensin og olje og lot dette få litt tid til å komme seg inn i systemet.

 

Har jo en liten plan for hva jeg skal gjøre i morgen, men er jo ikke akkurat proff på temaet så om noen kunne hjelpe med å gi den en diagnose hadde jeg vært takknemlig for det. Har heller aldri vært borti Piaggio så ja, og er jo ikke den letteste sykkelen så er jo ikke akkurat en glede og løpe med den opp i fart. Så desto mere hjelp jeg får desto fortere blir det nok gang på den.

 

Men så langt når jeg prøver å trill starte så kommer litt lyd ifra svana og potta i brøkdelen av et sek og lyktene og varsellysene skrur seg på, men lyden dør rolig bort iløpet av 2 sekunder. Har stått stille ifra i vår eller fra i fjor høst. Og den sovnet bort, stoppet ikke bare plutselig under kjøring.

 

 

 

 


- Æ gir mæ ikkje før tankn e tom - 




Gammelt emne!

Guest, dette emnet er over 365 dager gammelt, du kan derfor ikke poste flere innlegg her. Opprett heller et nytt emne!




0 bruker(e) leser dette emnet

0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere